HIFK on stadilaisten, Jokerit böndeläisten

Der Stadin

Miksi Hifkin halli on pienempi? Miksi liput ovat kalliimpia HIFK hallissa?
Koska stadilaisilla on enemmän ostovoimaa ja voivat ostaa kalliimpia lippuja ja paikalle tulee hienostuneita katsojia eikä mitään riehuvia böndeläisiä. Hallin ei tarvitse olla täynnä eikä niin iso kun saadaan hyvät tulot hienojen ihmisten toimesta.
Ja sehän on fakta että vähemmän kehittyneemmällä alueella on korkeampi syntyvyys, siksi böndeläiset tarvitsevat isomman hallin, jotta kaikki seksivalistumattomat jokerifanit mahtuvat areenalle rellestämään.
Et sillee

81

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihatejokerit

      asiaa! :D näin se menee että pissa på jokerit

    • Stadin ykköset

      Taidat olla vain kateellinen Jokereille. Meillä on hienompi halli ja Suomen parhaimmat fanit, jotka osaavat käyttäytyä. Lippujen hinnatkin ovat sopivia eivätkä mitään ylihinnoiteltuja niin kuin julleilla. Viestistäsi käy myös ilmi, että olet ilmiselvä rasisti. Lisäksi Jokerit on Stadista toisin kuin ifk, jonka nimi viittaa vahvasti ruotsalaisuuteen. Ja mistähän mahtaa johtaa tämä väitteesi, että Jokerifanit ovat seksivalistumattomia? Suoraan sanottuna säälittävää paskaa kirjoitit, mutta eiväthän jullit mitään järkevää osaa kirjoittaa

      • Das Stadt

        Millä perustein luokittelet minut rasistiksi? Itse olet siinä antamassa herjaukseen viittaavia kommentteja ruotsalaisuudelta.
        Taidat olla tyypillinen jokerifani. Sellainen joka oli ensiksi HIFK sani ja kun yritit mennä hienoon Töölön jäähalliin katsomaan ottelua sinut käännytettiin pois ovelta kun päälläsi oli haalarit, olkihattu ja sinulla oli mukanasi lemmikki sika. Piti sitten ruveta kannattamaan jokereita kun saa sikojen lisäksi ottaa myös kanat mukaan otteluun. Niin se siellä böndellä. Ja jos aioit vastata viestiini niin suosittelen varaamaan ajan kylän ainoalta tietokoneelta, joka on kylän kirjastossa siellä böndellä. Ja jos et ymmärtänyt lippujen hintaeroja lue BKT erot Helsingin ja jonkun pikkukunnan välillä.
        Ja nimimerkki "pivelle" vastaan, että, mihin tämä tietosi perustuu oletko ollut itse rakentamassa jäähallia? Ja mikä läppä se on olevinaan, että HIFK ei pysty määrittämään hallinsa kokoa, pystyykö jokerit siihen, onko Teemu Pulkkinen muuramassa lisäseinää jos jokerit haluavat määrittää hallinsa kokoa. Ja eihän Hartwall Areenaa ole rakennettu jokereita varten. Olet ilmiselvästi alaikäinen, joka on menettänyt rahansa kun laittoi pitkävetoa ja hävisi.
        Et sillee


      • yjmhg
        Das Stadt kirjoitti:

        Millä perustein luokittelet minut rasistiksi? Itse olet siinä antamassa herjaukseen viittaavia kommentteja ruotsalaisuudelta.
        Taidat olla tyypillinen jokerifani. Sellainen joka oli ensiksi HIFK sani ja kun yritit mennä hienoon Töölön jäähalliin katsomaan ottelua sinut käännytettiin pois ovelta kun päälläsi oli haalarit, olkihattu ja sinulla oli mukanasi lemmikki sika. Piti sitten ruveta kannattamaan jokereita kun saa sikojen lisäksi ottaa myös kanat mukaan otteluun. Niin se siellä böndellä. Ja jos aioit vastata viestiini niin suosittelen varaamaan ajan kylän ainoalta tietokoneelta, joka on kylän kirjastossa siellä böndellä. Ja jos et ymmärtänyt lippujen hintaeroja lue BKT erot Helsingin ja jonkun pikkukunnan välillä.
        Ja nimimerkki "pivelle" vastaan, että, mihin tämä tietosi perustuu oletko ollut itse rakentamassa jäähallia? Ja mikä läppä se on olevinaan, että HIFK ei pysty määrittämään hallinsa kokoa, pystyykö jokerit siihen, onko Teemu Pulkkinen muuramassa lisäseinää jos jokerit haluavat määrittää hallinsa kokoa. Ja eihän Hartwall Areenaa ole rakennettu jokereita varten. Olet ilmiselvästi alaikäinen, joka on menettänyt rahansa kun laittoi pitkävetoa ja hävisi.
        Et sillee

        Mitä varten areena on rakennettu jos ei jokruja? Tämän aivopierun haluaisin kuulla.


      • Der Stadt
        yjmhg kirjoitti:

        Mitä varten areena on rakennettu jos ei jokruja? Tämän aivopierun haluaisin kuulla.

        Taidat olla hyvinkin tietämätön asiasta kun noin luulet. Et ole tainnut ikinä käydä Hartwall Areenalla huomataksesi, että siellä järjestetään muitakin tapahtumia. Alunperin HIFKin piti muuttaa myös Hartwall Areenalle vuonna 1997, mutta päätti että se jää STADIIN.
        Et sillee.


      • Stadin ykköset
        Das Stadt kirjoitti:

        Millä perustein luokittelet minut rasistiksi? Itse olet siinä antamassa herjaukseen viittaavia kommentteja ruotsalaisuudelta.
        Taidat olla tyypillinen jokerifani. Sellainen joka oli ensiksi HIFK sani ja kun yritit mennä hienoon Töölön jäähalliin katsomaan ottelua sinut käännytettiin pois ovelta kun päälläsi oli haalarit, olkihattu ja sinulla oli mukanasi lemmikki sika. Piti sitten ruveta kannattamaan jokereita kun saa sikojen lisäksi ottaa myös kanat mukaan otteluun. Niin se siellä böndellä. Ja jos aioit vastata viestiini niin suosittelen varaamaan ajan kylän ainoalta tietokoneelta, joka on kylän kirjastossa siellä böndellä. Ja jos et ymmärtänyt lippujen hintaeroja lue BKT erot Helsingin ja jonkun pikkukunnan välillä.
        Ja nimimerkki "pivelle" vastaan, että, mihin tämä tietosi perustuu oletko ollut itse rakentamassa jäähallia? Ja mikä läppä se on olevinaan, että HIFK ei pysty määrittämään hallinsa kokoa, pystyykö jokerit siihen, onko Teemu Pulkkinen muuramassa lisäseinää jos jokerit haluavat määrittää hallinsa kokoa. Ja eihän Hartwall Areenaa ole rakennettu jokereita varten. Olet ilmiselvästi alaikäinen, joka on menettänyt rahansa kun laittoi pitkävetoa ja hävisi.
        Et sillee

        Rasistiksi luokkittelen sinut ihan sillä perusteella, että puhut alentavaan sävyyn Jokerifaneista ja kaikista Helsingin ulkopuolella asuvista. Ja rasistisuutesi huomaa myös tästä toisesta viestistäsi ja sen perusteella voi myös todeta, että koko ifk:n joukkue on rasistinen. Itse en kyllä dissannut ruotsalaisuuttaanne. Totesin vain, että joukkueenne nimi viittaa ruotsalaisuuteen. Kannattaa opetella lukemaan suomea, niin ymmärtäisit jotain. Olen aina kannattanut Jokereita ihan sen takia, koska se on suomenkielinen ja Stadista. Hartwallilla olen käynyt monissa otteluissa enkä ole tavannut siellä mainitsemiasi kotieläimiä. Asun Helsingissä ja talostani löytyy kyllä ihan omakin tietokone, joten ei tarvitse lähteä minnekkään kirjastoon, toisin kuin ilmeisesti sinun. Aika kummallista on myös alkaa leijua, että ifk:lla on kalliimmat liput. Itse ainakin pidän siitä, että Jokereiden liput ovat aika halpoja ja en kyllä ostaisi tuollaisia ylihintaisia lippuja, joilla pääsee katsomaan jotain kentällä surffailua. Jokereilla pääsee seuraamaan laatukiekko halvalla. Kun kerran olet noin kiinnostunut Hartwall Areenasta, niin suosittelen lukemaan kirjan: Hartwall Areena – Miten mahdottomasta tehtiin mahdollinen? Saat siitä varmasti paljon lisätietoa koskien käsityksiäsi Hartwallista.


      • Stadin ykköset
        Der Stadt kirjoitti:

        Taidat olla hyvinkin tietämätön asiasta kun noin luulet. Et ole tainnut ikinä käydä Hartwall Areenalla huomataksesi, että siellä järjestetään muitakin tapahtumia. Alunperin HIFKin piti muuttaa myös Hartwall Areenalle vuonna 1997, mutta päätti että se jää STADIIN.
        Et sillee.

        Hartwallilla järjestetään myös muita tapahtumia, koska ne tuottavat rahaa ja kaikki haluavat pitää tapahtumansa nykyaikaisessa hallissa eikä missään vanhassa, juuri ja juuri pystyssä pysyvässä hallissa. Mutta onhan sielläkin joskus järjestetty jotain


      • Der Stadt
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Rasistiksi luokkittelen sinut ihan sillä perusteella, että puhut alentavaan sävyyn Jokerifaneista ja kaikista Helsingin ulkopuolella asuvista. Ja rasistisuutesi huomaa myös tästä toisesta viestistäsi ja sen perusteella voi myös todeta, että koko ifk:n joukkue on rasistinen. Itse en kyllä dissannut ruotsalaisuuttaanne. Totesin vain, että joukkueenne nimi viittaa ruotsalaisuuteen. Kannattaa opetella lukemaan suomea, niin ymmärtäisit jotain. Olen aina kannattanut Jokereita ihan sen takia, koska se on suomenkielinen ja Stadista. Hartwallilla olen käynyt monissa otteluissa enkä ole tavannut siellä mainitsemiasi kotieläimiä. Asun Helsingissä ja talostani löytyy kyllä ihan omakin tietokone, joten ei tarvitse lähteä minnekkään kirjastoon, toisin kuin ilmeisesti sinun. Aika kummallista on myös alkaa leijua, että ifk:lla on kalliimmat liput. Itse ainakin pidän siitä, että Jokereiden liput ovat aika halpoja ja en kyllä ostaisi tuollaisia ylihintaisia lippuja, joilla pääsee katsomaan jotain kentällä surffailua. Jokereilla pääsee seuraamaan laatukiekko halvalla. Kun kerran olet noin kiinnostunut Hartwall Areenasta, niin suosittelen lukemaan kirjan: Hartwall Areena – Miten mahdottomasta tehtiin mahdollinen? Saat siitä varmasti paljon lisätietoa koskien käsityksiäsi Hartwallista.

        Eikö muka HIFK ole stadista? Meidän hallimme on lähempänä keskustaa kuin Hartwall Areena ja millä oikeudella haukut perinteisen Helsingin Jäähallin juuri ja juuri pystyssä pysyväksi, oletko edes käynyt siellä, olet varmaan käynyt siellä seksimessuilla etsimässä jotain pervoja leluja itsesi ja muiden böndeläisten iloksi. Ja onko sinulla jotain ruotsalaisia vastaan, he ovat suuri osa meidän maamme perinnettä ja tekevät maastamme sen mikä se nyt on, kunnon Suomalainen on ylpeä juuristaan. Böndellä ei taideta tuntea edes historiaa.
        Niin ja eihän Hartwall Areena edes kuulu jokereille he vain pelaavat siellä. Helsingin jäähallin omistaa jääkiekkosäätiö ja on kaikin tavoin perinteisempi.
        Harwall Areenalla on joku hese ja hodari koju ja sitten kun ottelu on hävitty menevät fanit junaasemalle kusemaan seinille ja relelstämään.
        HIFK-fanit juhlivat tyylillä ja menevät vaikka ihan oikeaan ravintolaan juhlimaan voittoa, eikä mene minnekkään Ilmalan bönde kapiseen juottolaa kusemaan seinille.
        Et sillee


      • Stadin ykköset
        Der Stadt kirjoitti:

        Eikö muka HIFK ole stadista? Meidän hallimme on lähempänä keskustaa kuin Hartwall Areena ja millä oikeudella haukut perinteisen Helsingin Jäähallin juuri ja juuri pystyssä pysyväksi, oletko edes käynyt siellä, olet varmaan käynyt siellä seksimessuilla etsimässä jotain pervoja leluja itsesi ja muiden böndeläisten iloksi. Ja onko sinulla jotain ruotsalaisia vastaan, he ovat suuri osa meidän maamme perinnettä ja tekevät maastamme sen mikä se nyt on, kunnon Suomalainen on ylpeä juuristaan. Böndellä ei taideta tuntea edes historiaa.
        Niin ja eihän Hartwall Areena edes kuulu jokereille he vain pelaavat siellä. Helsingin jäähallin omistaa jääkiekkosäätiö ja on kaikin tavoin perinteisempi.
        Harwall Areenalla on joku hese ja hodari koju ja sitten kun ottelu on hävitty menevät fanit junaasemalle kusemaan seinille ja relelstämään.
        HIFK-fanit juhlivat tyylillä ja menevät vaikka ihan oikeaan ravintolaan juhlimaan voittoa, eikä mene minnekkään Ilmalan bönde kapiseen juottolaa kusemaan seinille.
        Et sillee

        Vain yksi jengi Stadista! Ja se on Jokerit. Tuon väitteesi perusteella Jokerit oli mielestäsi stadilainen siihen asti, kunnes vaihtoivat tyylilleen arvokkaampaan ja sopivaampaan halliin eli Hartwall Areenaan. Sen jälkeen olemme muka böndeltä. Taidat olla vähän ruohoissa, mutta ei se mitään. Tässä aiheeseen liittyen loistava video http://www.youtube.com/watch?v=DyksT_sy6XY. Jäähallissa olen käynyt, mutta onneksi vain yhden kerran ja se jäi myös viimeiseksi. En ole edelleenkään sanonut, että minulla olisi jotain ruotsalaisia vastaan. Kun et ilmeisesti ymmärrä suomen kieltä niin voin toki kirjoittaa ruotsiksikin jos haluat. Kannattaa lukea se kirja Hartwallista ja tulla sitten vasta huutelemaan. Itseäsi näyttää selvästi naksaavan, että Hartwall on Jokereiden kotihalli. Teillä ei ilmeisesti ole noita hesejä ja hodarikojuja, mutta siellä se ei olisi edes kannattavaa. Voit tulla nauttimaan kyseisten myyntipisteiden tarjonnasta Areenalle.


      • Der Stadt
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Vain yksi jengi Stadista! Ja se on Jokerit. Tuon väitteesi perusteella Jokerit oli mielestäsi stadilainen siihen asti, kunnes vaihtoivat tyylilleen arvokkaampaan ja sopivaampaan halliin eli Hartwall Areenaan. Sen jälkeen olemme muka böndeltä. Taidat olla vähän ruohoissa, mutta ei se mitään. Tässä aiheeseen liittyen loistava video http://www.youtube.com/watch?v=DyksT_sy6XY. Jäähallissa olen käynyt, mutta onneksi vain yhden kerran ja se jäi myös viimeiseksi. En ole edelleenkään sanonut, että minulla olisi jotain ruotsalaisia vastaan. Kun et ilmeisesti ymmärrä suomen kieltä niin voin toki kirjoittaa ruotsiksikin jos haluat. Kannattaa lukea se kirja Hartwallista ja tulla sitten vasta huutelemaan. Itseäsi näyttää selvästi naksaavan, että Hartwall on Jokereiden kotihalli. Teillä ei ilmeisesti ole noita hesejä ja hodarikojuja, mutta siellä se ei olisi edes kannattavaa. Voit tulla nauttimaan kyseisten myyntipisteiden tarjonnasta Areenalle.

        Etkö osaa lukea!
        Miksi sitten HIFK ei olisi stadista vaikka se on lähempänä ja pelasi samalla areenalla, eli jokerit tulivat stadin ykkösiksi kun muuttivat böndelle, niinkö?
        Et sillee.


      • pivelle
        Der Stadt kirjoitti:

        Etkö osaa lukea!
        Miksi sitten HIFK ei olisi stadista vaikka se on lähempänä ja pelasi samalla areenalla, eli jokerit tulivat stadin ykkösiksi kun muuttivat böndelle, niinkö?
        Et sillee.

        Lähempänä mitä?


      • Der Stadt
        pivelle kirjoitti:

        Lähempänä mitä?

        Stadia


      • pivelle
        Der Stadt kirjoitti:

        Stadia

        mikä on stadin määritelmä?


      • ?!?
        Der Stadt kirjoitti:

        Eikö muka HIFK ole stadista? Meidän hallimme on lähempänä keskustaa kuin Hartwall Areena ja millä oikeudella haukut perinteisen Helsingin Jäähallin juuri ja juuri pystyssä pysyväksi, oletko edes käynyt siellä, olet varmaan käynyt siellä seksimessuilla etsimässä jotain pervoja leluja itsesi ja muiden böndeläisten iloksi. Ja onko sinulla jotain ruotsalaisia vastaan, he ovat suuri osa meidän maamme perinnettä ja tekevät maastamme sen mikä se nyt on, kunnon Suomalainen on ylpeä juuristaan. Böndellä ei taideta tuntea edes historiaa.
        Niin ja eihän Hartwall Areena edes kuulu jokereille he vain pelaavat siellä. Helsingin jäähallin omistaa jääkiekkosäätiö ja on kaikin tavoin perinteisempi.
        Harwall Areenalla on joku hese ja hodari koju ja sitten kun ottelu on hävitty menevät fanit junaasemalle kusemaan seinille ja relelstämään.
        HIFK-fanit juhlivat tyylillä ja menevät vaikka ihan oikeaan ravintolaan juhlimaan voittoa, eikä mene minnekkään Ilmalan bönde kapiseen juottolaa kusemaan seinille.
        Et sillee

        Hjallis = Hartwall Areenan päämies ?
        Hjallis = Jokereiden yksi päämies ?
        Jokerit menee, HIFK taas on aivan toinen juttu.
        Oman kaupunkini kotipeleissä Jokerifanit huutavat todella kovaa ja asiallisesti.
        Toisin kuin HIFK-fanit jotka huorittelevat pelaajia, tuomareita ja yleisöä.
        Myös tämä tyypillinen IFK-fanien ylimielinen suhtautuminen kaikkeen (erityisesti itseensä) on aivan sairasta.
        Pissa på IFK !
        Terveisiä Jyväskylästä !


      • Der Stadt
        pivelle kirjoitti:

        mikä on stadin määritelmä?

        Helsinki, jos siellä olet käynyt


      • Der Stadt
        ?!? kirjoitti:

        Hjallis = Hartwall Areenan päämies ?
        Hjallis = Jokereiden yksi päämies ?
        Jokerit menee, HIFK taas on aivan toinen juttu.
        Oman kaupunkini kotipeleissä Jokerifanit huutavat todella kovaa ja asiallisesti.
        Toisin kuin HIFK-fanit jotka huorittelevat pelaajia, tuomareita ja yleisöä.
        Myös tämä tyypillinen IFK-fanien ylimielinen suhtautuminen kaikkeen (erityisesti itseensä) on aivan sairasta.
        Pissa på IFK !
        Terveisiä Jyväskylästä !

        Eikö tässä juuri muutama vuosi sitten meinanneet jokerifanit hakata bussillisen Kärppä pelaajia. Ja tarkoitat ilmeisesti vierasotteluissa huonosti käyttäytyviä faneja. Kysehän on ollut Stadin ja Helsingin ulkopaikkakunnalla sijaitsevien hallien käytännöistä.
        Et sillee


      • tyjnhgb
        Der Stadt kirjoitti:

        Taidat olla hyvinkin tietämätön asiasta kun noin luulet. Et ole tainnut ikinä käydä Hartwall Areenalla huomataksesi, että siellä järjestetään muitakin tapahtumia. Alunperin HIFKin piti muuttaa myös Hartwall Areenalle vuonna 1997, mutta päätti että se jää STADIIN.
        Et sillee.

        Kiitos! Juuri tuon halusinkin kuulla. Todellinen aivopieru^2.


      • Stadin ykköset
        Der Stadt kirjoitti:

        Etkö osaa lukea!
        Miksi sitten HIFK ei olisi stadista vaikka se on lähempänä ja pelasi samalla areenalla, eli jokerit tulivat stadin ykkösiksi kun muuttivat böndelle, niinkö?
        Et sillee.

        Jokerit on ollut Stadin ykkösjoukkue vuodesta 1967 eikä hallin vaihtamisella ole ollut mitään merkitystä stadilaisuuteen


      • Der Stadt
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Jokerit on ollut Stadin ykkösjoukkue vuodesta 1967 eikä hallin vaihtamisella ole ollut mitään merkitystä stadilaisuuteen

        Miksi se ollut stadin ykkösjoukkue? Miten määrität sen? HIFK on stadin ykkönen ja on niin kauan kuin pellet pelaavat jossain Helsingin rajan lieppeillä junavarikolla.
        Et sillee.


      • Meidän halli?
        Der Stadt kirjoitti:

        Eikö muka HIFK ole stadista? Meidän hallimme on lähempänä keskustaa kuin Hartwall Areena ja millä oikeudella haukut perinteisen Helsingin Jäähallin juuri ja juuri pystyssä pysyväksi, oletko edes käynyt siellä, olet varmaan käynyt siellä seksimessuilla etsimässä jotain pervoja leluja itsesi ja muiden böndeläisten iloksi. Ja onko sinulla jotain ruotsalaisia vastaan, he ovat suuri osa meidän maamme perinnettä ja tekevät maastamme sen mikä se nyt on, kunnon Suomalainen on ylpeä juuristaan. Böndellä ei taideta tuntea edes historiaa.
        Niin ja eihän Hartwall Areena edes kuulu jokereille he vain pelaavat siellä. Helsingin jäähallin omistaa jääkiekkosäätiö ja on kaikin tavoin perinteisempi.
        Harwall Areenalla on joku hese ja hodari koju ja sitten kun ottelu on hävitty menevät fanit junaasemalle kusemaan seinille ja relelstämään.
        HIFK-fanit juhlivat tyylillä ja menevät vaikka ihan oikeaan ravintolaan juhlimaan voittoa, eikä mene minnekkään Ilmalan bönde kapiseen juottolaa kusemaan seinille.
        Et sillee

        Tiedoksi sinulle, että Jokerit on pelannut vanhassa hallissa perustamisestaan saakka.

        Eli se oli yhtä paljon molempien seurojen halli. Halli muuten kuuluu Helsingin kaupungille vieläkin, ei HIFK:lle.


      • Minä, Me, JOKERIT
        Der Stadt kirjoitti:

        Helsinki, jos siellä olet käynyt

        Paha sanoa etten olisi, kun tällä hetkelläkin olen Helsigissä. Sanoit että Hifkin halli on lähempänä Stadia kuin Jokereiden, mutta minä luulen ja tiedän että Pasila kuuluu Helsinkii, joten ei Hifk ole sen lähempänä Stadia kuin Jokeritkaan.


      • Der Stadt
        Minä, Me, JOKERIT kirjoitti:

        Paha sanoa etten olisi, kun tällä hetkelläkin olen Helsigissä. Sanoit että Hifkin halli on lähempänä Stadia kuin Jokereiden, mutta minä luulen ja tiedän että Pasila kuuluu Helsinkii, joten ei Hifk ole sen lähempänä Stadia kuin Jokeritkaan.

        Mikä stadi on sellainen minne mennään junalla? HIFK on Helsingin keskustasta kotoisin.


      • Der Stadt
        Meidän halli? kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle, että Jokerit on pelannut vanhassa hallissa perustamisestaan saakka.

        Eli se oli yhtä paljon molempien seurojen halli. Halli muuten kuuluu Helsingin kaupungille vieläkin, ei HIFK:lle.

        Se kuuluu jääkiekkoliitolle.


      • kuink tyhmä voi olla
        Der Stadt kirjoitti:

        Mikä stadi on sellainen minne mennään junalla? HIFK on Helsingin keskustasta kotoisin.

        Etkö tiedä edes Helsingin rajoja?


      • Stadin ykköset
        Der Stadt kirjoitti:

        Miksi se ollut stadin ykkösjoukkue? Miten määrität sen? HIFK on stadin ykkönen ja on niin kauan kuin pellet pelaavat jossain Helsingin rajan lieppeillä junavarikolla.
        Et sillee.

        Koska se on parempi näistä helsinkiläisistä joukkueista, kuten tämä juuri päättynyt playoff-sarja myös todisti. Ja sitä paitsi Jokereiden halli on keskellä Helsinkiä eikä missään junavarikolla.


      • Der Stadt
        kuink tyhmä voi olla kirjoitti:

        Etkö tiedä edes Helsingin rajoja?

        Voi se Helsinkiä mulla mutta Stadia ei.


      • Der Stadt
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Koska se on parempi näistä helsinkiläisistä joukkueista, kuten tämä juuri päättynyt playoff-sarja myös todisti. Ja sitä paitsi Jokereiden halli on keskellä Helsinkiä eikä missään junavarikolla.

        Se ei todellakaan ole keskellä Helsinkiä, se on jossain junavarikolla, jos olet areenan lieppeillä ikinä käynyt. Töölön jäähalli on keskellä, Helsinkiä Hartwall Areena ei.


      • Der Stadt
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Koska se on parempi näistä helsinkiläisistä joukkueista, kuten tämä juuri päättynyt playoff-sarja myös todisti. Ja sitä paitsi Jokereiden halli on keskellä Helsinkiä eikä missään junavarikolla.

        Otteluiden tuloksilla ei ole mitään tekemistä hallin sijainnin ja stadilaisuuden kanssa.


      • stadi=helsinki
        Der Stadt kirjoitti:

        Voi se Helsinkiä mulla mutta Stadia ei.

        Kirjoitappa wikipediaan stadi ja ihmettele


      • hifki
        stadi=helsinki kirjoitti:

        Kirjoitappa wikipediaan stadi ja ihmettele

        Kirjoititko itse?


      • testaappa ite
        hifki kirjoitti:

        Kirjoititko itse?

        En ny mut oon joskus


      • narritHv
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Rasistiksi luokkittelen sinut ihan sillä perusteella, että puhut alentavaan sävyyn Jokerifaneista ja kaikista Helsingin ulkopuolella asuvista. Ja rasistisuutesi huomaa myös tästä toisesta viestistäsi ja sen perusteella voi myös todeta, että koko ifk:n joukkue on rasistinen. Itse en kyllä dissannut ruotsalaisuuttaanne. Totesin vain, että joukkueenne nimi viittaa ruotsalaisuuteen. Kannattaa opetella lukemaan suomea, niin ymmärtäisit jotain. Olen aina kannattanut Jokereita ihan sen takia, koska se on suomenkielinen ja Stadista. Hartwallilla olen käynyt monissa otteluissa enkä ole tavannut siellä mainitsemiasi kotieläimiä. Asun Helsingissä ja talostani löytyy kyllä ihan omakin tietokone, joten ei tarvitse lähteä minnekkään kirjastoon, toisin kuin ilmeisesti sinun. Aika kummallista on myös alkaa leijua, että ifk:lla on kalliimmat liput. Itse ainakin pidän siitä, että Jokereiden liput ovat aika halpoja ja en kyllä ostaisi tuollaisia ylihintaisia lippuja, joilla pääsee katsomaan jotain kentällä surffailua. Jokereilla pääsee seuraamaan laatukiekko halvalla. Kun kerran olet noin kiinnostunut Hartwall Areenasta, niin suosittelen lukemaan kirjan: Hartwall Areena – Miten mahdottomasta tehtiin mahdollinen? Saat siitä varmasti paljon lisätietoa koskien käsityksiäsi Hartwallista.

        Uskokaan nyt jumalauta jokeri fanit se että toi matkiminen ja teidän stadilaisuus on ihan täyttä huttua. Ette te voi väittää "joo me ollaan stadilainen kun toi HIFK on meitä 50 vuotta vanhempi seura". parastako vielä tämä joo meiä joukkoeen yleisömäärä ka 9000. Niin tietenkin miinus nää ei ostetut liput eli firmojen aitiot ja vaparit. Oikee ka 4-5 tuhatta. Mikä parasta toivottavasti sataa joku talvi helvetisti lunta ja ku teidän halli on niin hyvä että oikee tasa katto niin saa nähä kestääkö kattilassa perustukset. Sit viellä tälle yhdelle rasistille aijja että kaikki jotka haukkuu Stadin ulkopuolista elämää on rasisteja kiva tietää. :)


      • HIFK = RKP
        Der Stadt kirjoitti:

        Otteluiden tuloksilla ei ole mitään tekemistä hallin sijainnin ja stadilaisuuden kanssa.

        HIFK = RKP


    • hesan ifki

      Jokerit on Stadista, ifk hesasta.

    • pivelle

      Hifkin liput ovat kalliimpia, koska he joutuvat maksamaan hallista vuokraa. Hallia ei ole alunperin suunniteltu Hifkiä varten, joten Hifk ei pysty ite määrittämään hallin kokoa. Ja lisäksi sanoit "hallin ei tarvitse olla täynnä". Eihän sen välttämättä tarvitsekkaan, mutta jos halutaan hyvä fiilis niin onhan se aina parempi. Minkäs teet kun on niin ankeita nuo hifkin kotipelit

      • Stadin ykköset

        Jullien kotipeleissä on aina ankea tunnelma ja porukka lähtee poistumaan hallilta, kun tappio näyttää varmalta, mutta ottelu ei ole vielä edes päättynyt. Ja ovat vielä maksaneet erittäin korkean hinnan päästäkseen seuraamaan oman suosikkiseuransa otteita. Jokerifanit ovat aina mukana ottelussa loppuun asti ja periksi ei anneta. MINÄ, ME, JOKERIT!


      • juurinäi
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Jullien kotipeleissä on aina ankea tunnelma ja porukka lähtee poistumaan hallilta, kun tappio näyttää varmalta, mutta ottelu ei ole vielä edes päättynyt. Ja ovat vielä maksaneet erittäin korkean hinnan päästäkseen seuraamaan oman suosikkiseuransa otteita. Jokerifanit ovat aina mukana ottelussa loppuun asti ja periksi ei anneta. MINÄ, ME, JOKERIT!

        Nimen omaa huudat kerran hookkerit.maksat lipusta 5€ juot kaljan lähet menee ku peli on ekan erän jälkee 4-0 tai heität savupommin:)


    • Asiaa tunteva

      Kyl julit on tyhmiä...

    • Tyhmät jokerilaiset

      Kyllä jokerilaiset on tyhmiä kun ei osaa ees kirjottaa JULLIT.

    • Utelias JOKERI fani

      Täälä tuntuu olevan niin paljon tietoa. Niin kysyisin minkä joukkueen kuulutukset tulee sekä ruotsiksi ja suomeksi? Ainoana SUOMEN SM-liigassa? Ja toinen kysymys mikä se olikaan se hifk virallinen nimi?Siis mitä noi kirjaimet tarkoitti

      • Der Stadt

        Mitä siellä on merkitystä. Kukas on opiskellut koulussa ruotsia. Taidat joutua jatkossa kävelemään böndelle kun ratikassa lukee pysäkin nimet suomeksi ja ruotsiksi ja junassa kuulutetaan kahdella kielellä. Siis ei tarvitse tuollaisten perussuomalaisten tullabselostamaan. Kaksikielisenä joukkueena HIFKin perinteet ja kulttuuri ovat rikkaammat.
        Et sillee.


      • Jokeri
        Der Stadt kirjoitti:

        Mitä siellä on merkitystä. Kukas on opiskellut koulussa ruotsia. Taidat joutua jatkossa kävelemään böndelle kun ratikassa lukee pysäkin nimet suomeksi ja ruotsiksi ja junassa kuulutetaan kahdella kielellä. Siis ei tarvitse tuollaisten perussuomalaisten tullabselostamaan. Kaksikielisenä joukkueena HIFKin perinteet ja kulttuuri ovat rikkaammat.
        Et sillee.

        Kyllähän sillä nyt on jotain merkitystä, jos on ainoa sm-liigan joukkue, jossa kuulutetaan myös ruotsiksi ja nimi on vielä ruotsiksi. Ja ifk:n perinteet ja kulttuuri ovat aika mitättömät


      • Der Stadt
        Jokeri kirjoitti:

        Kyllähän sillä nyt on jotain merkitystä, jos on ainoa sm-liigan joukkue, jossa kuulutetaan myös ruotsiksi ja nimi on vielä ruotsiksi. Ja ifk:n perinteet ja kulttuuri ovat aika mitättömät

        Kannattaisi piipahtaa ulkona huomataksesi, että Suomi on kaksikielinen maa, jos Ilmalan ratapihalla ei puhuta ruotsia, niin stadissa kuitenkin lukee kadun nimet kahdella kielellä. Ja HIFK on perustettu 1897 ja on täysiverinen urheiluseura, eikä mikää liikemiehen tappiollinen bisnes, joka on vieläpä ulkoitettu ulos stadista.
        Helsingin on perustanut Kustaa Vaasa, joka ei todellakaan ollut kotoisin Ilmalasta vaan naapurimaastamme. Stadi on kaksikielinen.
        Et sillee.


      • Miksi?
        Der Stadt kirjoitti:

        Mitä siellä on merkitystä. Kukas on opiskellut koulussa ruotsia. Taidat joutua jatkossa kävelemään böndelle kun ratikassa lukee pysäkin nimet suomeksi ja ruotsiksi ja junassa kuulutetaan kahdella kielellä. Siis ei tarvitse tuollaisten perussuomalaisten tullabselostamaan. Kaksikielisenä joukkueena HIFKin perinteet ja kulttuuri ovat rikkaammat.
        Et sillee.

        Miksi HIFK:n johto poisti suomenkielisen tekstin joukkueen tunnuslauseesta, vaikka enemmistö kannattajista on suomenkielisiä?

        jaennenkaikkea. Miksi suomalaiset kannattajat LAMMASMAISESTI hyväksyvät itsensä halveksimisen?


      • Niinpä!
        Der Stadt kirjoitti:

        Kannattaisi piipahtaa ulkona huomataksesi, että Suomi on kaksikielinen maa, jos Ilmalan ratapihalla ei puhuta ruotsia, niin stadissa kuitenkin lukee kadun nimet kahdella kielellä. Ja HIFK on perustettu 1897 ja on täysiverinen urheiluseura, eikä mikää liikemiehen tappiollinen bisnes, joka on vieläpä ulkoitettu ulos stadista.
        Helsingin on perustanut Kustaa Vaasa, joka ei todellakaan ollut kotoisin Ilmalasta vaan naapurimaastamme. Stadi on kaksikielinen.
        Et sillee.

        Helsingin seudulla ei kuule ruotsin kieltä kuin junakuulutuksissa ja HIFK:n kotimatseissa. Ehkä myös Stockmanin herkkuosastolla, kun tantat kailottavat kovalla äänellään.

        Että tällaista on se "kaksikielisyys" nykyään stadissa. Kunhan pidetään kulissia yllä.


      • ????????????????????
        Der Stadt kirjoitti:

        Kannattaisi piipahtaa ulkona huomataksesi, että Suomi on kaksikielinen maa, jos Ilmalan ratapihalla ei puhuta ruotsia, niin stadissa kuitenkin lukee kadun nimet kahdella kielellä. Ja HIFK on perustettu 1897 ja on täysiverinen urheiluseura, eikä mikää liikemiehen tappiollinen bisnes, joka on vieläpä ulkoitettu ulos stadista.
        Helsingin on perustanut Kustaa Vaasa, joka ei todellakaan ollut kotoisin Ilmalasta vaan naapurimaastamme. Stadi on kaksikielinen.
        Et sillee.

        Mites noi pelit on ifkillä sujunu?ja samma pä svenska?


      • Der Stadt
        ???????????????????? kirjoitti:

        Mites noi pelit on ifkillä sujunu?ja samma pä svenska?

        Kukaan ei ole puhunut joukkueiden tämänhetkisestä suorituskyvystä, sitä varten voit aloittaa uuden keskustelun.
        Ingen har talat med nuvarande team prestanda är det för dig att starta en ny konversation.


      • Der Stadt
        Miksi? kirjoitti:

        Miksi HIFK:n johto poisti suomenkielisen tekstin joukkueen tunnuslauseesta, vaikka enemmistö kannattajista on suomenkielisiä?

        jaennenkaikkea. Miksi suomalaiset kannattajat LAMMASMAISESTI hyväksyvät itsensä halveksimisen?

        HIFK on kaksikielinen, niin kuin on myös Suomi.


      • HIFK = RKP
        Der Stadt kirjoitti:

        HIFK on kaksikielinen, niin kuin on myös Suomi.

        HIFK = RKP


    • kärppämies834

      kyl mä hifkiä stadilaisista kannatan

      • Miksi?

        Miksi sinä supisuomalaisena kannatat joukkuetta, joka mainoksissaan haukkuu Kehä kolmosen ulkopuolisia suomalaisia junteiksi? Ja jopa sen sisäpuolisia!

        HIFK:n mielestä vain ruotsinkieliset ovat stadilaisia, suomenkieliset juntteja.

        Oletko samaa mieltä?


    • Der Stadt?

      Miksi sinulla on tuollainen natsihenkinen nikke?

      Koska olet suomalaisvastainen suomenRUOTSALAINEN?

      • Der Stadt

        En ole suomalaisvastainen. Suomi on kaksikielinen maa ja ruotsalaisuus kuulu suomalaisuuteen.


      • Stadin ykköset
        Der Stadt kirjoitti:

        En ole suomalaisvastainen. Suomi on kaksikielinen maa ja ruotsalaisuus kuulu suomalaisuuteen.

        Miten voit väittää, että ruotsalaisuus kuuluu suomalaisuuteen? Olet selvästi perus ifk-fani, kun vihaat suomalaisia


      • Der Stadt
        Stadin ykköset kirjoitti:

        Miten voit väittää, että ruotsalaisuus kuuluu suomalaisuuteen? Olet selvästi perus ifk-fani, kun vihaat suomalaisia

        Asun Suomessa, siksi. Olet selvästi jokerifani ja vihaat ruotsalaisia.


    • helsinki

      Ruotsalaisuus ei missään nimessä kuulu suomalaisuuteen pelle, myönnä eetä vihaat suomalaisia. Kaikki ifki fanit ovat sieltä mihin aurinko ei paista.

      • Der Stadt

        Miten voit väittää että ruotsalaisuus ei olisi osa maamme kulttuuriperintöä. Et ole taitanut paljon käydä missään, kadunnimet on kahdella kielellä ja sun muuta.


    • JOKERIT on ykkönen!

      Mitä hiton väliä sillä on onko ne kadunnimet kahdella kielellä, kun maa ei ole kaksikielinen kuin virallisissa papereissa, ei käytännössä! Onneksi tulevaisuudessa (toivottavasti mahdollisimman pian!) päästään eroon kaikesta sortovallan aikaisesta pakkoruotsituksesta joka jatkuu vielä nykyäänkin. Suomi tulee vielä olemaan yksikielinen valtio, mitä se jo todellisuudessa on. Vain 4 prosenttia kansasta puhuu ruotsia äidinkielenään ja niistäkin 99% osaa sujuvasti suomea. Siis minkä helvetin takia haaskataan rahaa tähän ruotsinkieliseen byrokratiaan Suomessa??!! Ymmärrän kuitenkin että teillä epäisänmaallisilla suomenruotsalaisilla ei ole identiteettiä ja sitä te haette kannattamalla surkeaa hifkiänne. Te ette ikinä tule olemaan Suomalaisia ja varmasti järkytys teille, ette myöskään ruotsalaisia. Sääliksi käy teitä.

    • Kärpät vie!
      • Jokerimies-1

        niinno, onhan teillä kiekonheittäjä saarenheimo.


    • olen suomalainen!!!!

      siipeilijät!!! eikö ole varaa omaan halliin?? pitää kaupungin siivellä elää veronmaksajienrahoilla!!! saata.....na painukaa svedupellet ruotsiin tai spooseen!! stadi on jokereide ja töölöön vesan!!! homppeli svedut heti sulkialihaksen kimpuun kun kesälomakin alkoi!!! mitä on lyhenne HIFK?? en tiedä kun en osaa ruotsia!! kertokaahan svedut!!

      • ??

        Homot...?


      • Der Stadt

        Tiedoksi ei ole Hartwall Areena jokereiden oma. Sehän näkee jo siis kaupungin politiikassa mitä joukkuetta tuetaan sit Helsingin ja stadin joukkuetta, HIFKiä.


    • Stadilaiset #1

      Ne maksaa joilla on rahaa !

      • hifki

        Niin se menee.


    • reoijecoiejrc

      HIFK-kannattajat ovat keskimäärin parempaa, paremmin koulutettua ja parempituloista sakkia. Länsihelsinkiläisiä olemme (Jokerithan nimenomaan mainostavat lauluissaan ja kylteissään sitä itä-helsinki-teemaa :P). Narrifanit ovat taas vastakohtaa, köyhempää sakkia itähelsingistä. Ja sen huomaa käytöstavoista. Jokerifanit keskittyvät matseissa vastustajan pilkkaamiseen, siinä missä HIFK-fanit kannattavat vain omiaan. Lisäksi nimenomaan jokerifanit ovat olleet otsikoissa häiriökäyttäytymisten vuoksi. Ja tämänlaisen kulttuurin huomaa myös mm. Ruudusta ja Westerlundista. HIFK = stadista, Jokerit = hesasta. Jokerit on uudempi tulokas joten he eivät ole "alkuperäisiä" stadilaisia kuten sanotaan. Lisäksi kun te olette kovia vittuilemaan että me HIFK-fanit ollaan ruotsalaisia, niin miksi sitten haluatte hokea olevanne stadista, joka on btw ruotsalaisperäinen sana (stadin slangia, mutta silti)?

      • psykologi-1

        olet jälkeenjäänyt, ns vähälahjainen, siksi sinua kiukuttaa.


      • Paikkalainen

        Stad on lainasana ruotsin kielessä. Alkuperäinen on Althochdeutschen Stat, joka tarkoittaa paikkaa. Eli stadilaiset ovat sananmukaisesti "paikkalaisia".


    • Valtra poika

      HIFK.ssa on parempi palkka , ja pidempi kesäloma.

      Maalaiset pelaakin SM-liigaa huhtikuun loppuun ja perkele, pienemmällä palkalla.

    • Anonyymi

      Jullii jullii ruotsii ruotsii! Jullifk jullifk ruotsifk ruotsifk!!!! Huorafk, kyrfk, lutkäfk!!! Perustettu Ruotsissa, tullut sieltä Suomeen, kuulutukset ruotsiksi. Sellaista ei Suomessa kaivata?

    • Anonyymi

      On se hassua että teistä jäteastian kannattajista 90% on jostakin Perä-aukosta tänne tulleita, tai teidän mutsi tai faija on tipahtanut tänne jostakin variksen perseestä.
      Alkaako jöpöttämään kun voi böndeläiset kannattaa hurreja?

    • Anonyymi

      Iso osahan näistä Hifkin faneista on oikeasti ihan jotakin muuta kuin stadilaisia. Johan tilastotkin kertovat sen, stadilaisia ovat he jotka ovat jo kolmannen polven asukkeja Helsingissä.
      Loput ovat junan tuomia ongelmantapauksia jotka eivät ole mistään kotoisin.
      Mutsit tulleet Stadiin perustamaan haarakonttoreita, ja faijat dyykkaaman roska-astioita.
      Ja näiden jälkeläiset ovat tsadilaisia ongelmalähiöiden Hifkin kannattajia.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ainakin oon Statista ja kannatan HiFKijä.
      Mun isä tuli jo hyvissä ajoin tänne Hesaan 90 luvun laman jäljiltä. Mä olin silloin 25 vuotias, tuleva Statilainen.
      Mä sitten eksyin sinne jäähalliin sosiaalihuollon virkistäytymislipulla katsomaan tulevan elämäni rakkauden peliä. Silloin mä päätin että en ole enää Perä-Seinäjoelta kotoisin, vaan oon Statilainen HiFKiN kannattelija.
      Mulla on niin punainen sydän että alushousut ja sukkahousutkin on aina punaiset, vaikka olen miehen kaltainen kulkija.

      Meillä on Vesalassa aika monta jotka kannatetaan punaisia petoja
      Olisko kenellää tarjota raktorikuskin hommia, ku mä oon aina ollu työtön ja en muuta ossaa kuin ajaa raktoria ja lapioija paskaa siinä HIfkin kannattamisen ohessa.

    • Anonyymi

      Onko tämä Stadi joku venäläinen kaupunki niin kuin Lapuakin?

    • Anonyymi

      Jokerit on keravalainen joukkue, jonka kotihalli sijaitsee Keravalla

    • Anonyymi

      Kyllä myö vaan kannatetaan tätä meiän Tsadin joukkuetta. Päästään lähelle ruotsalaisuuttakin.
      Miäkin muutin Tsadiin kolme viikkoa sitten ihan meiän punaisten petojen takia, ja miusta tuli heti Statilainen.

    • Anonyymi

      Miksi Hifkin pelin jälkeen Nordiksen halli haisee pahasti paskalle?
      Fanit ovat vetäneet kainaloihinsa edustuslehmänpaskat mitkä mutsi lähetti landelta, ettei ne juuret kokonaan katoa kirkkaissa valoissa.
      Kunnon lande hajut saa myös pikkuisen stondaamaan, ni voi leikkiä sen maatuskan kanssa miestä.

      • Anonyymi

        Desinfioi sinä ryzzä paikkasi narrien Nordis pelin jälkeen, niin ei HIFK-fanien tarvitse haistella ryzzänhajua. Kerran venäläinen, aina venäläinen, vai miten se meni:)?


    • Anonyymi

      Muistutan, että suomenruotsalainen Hjallis on HIFK-fani ja Hjallis osti jokerit kun ei päässyt HIFK:n johtoon. 90% narrifaneista on Hjalliksen aikakauden kannattajia. Silti he motkottavat HIFK:n ruotsalaisuudesta kun itsellään oli suomenruotsalainen omistaja ja jokereita ei olisi jos Hjallis ei olisi pelastanut jokereita:D Saatte Pellet kiittää HIFK:ta olemassaolostanne!

      Olette te narrifanit pelleä ja spedeä porukkaa:D

      https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/ec7b3eb1-7b6e-4509-a291-e31a0b69164b

    • Anonyymi

      Monta peliä Hifki on pelannut omistamassaan hallissa? Ni i
      Mutta hyvin ovat loisineet yhteiskunnan ylläpitämässä hallissa.
      Nehän ovat vähän niin kuin sosiaalihuollon seura. Ja tietenkin kannatajakunta peilaa seuraansa.

      • Anonyymi

        IFK maksaa vuokraa. Tosin vuokra on edullinen kun Helsinki tietää miten tärkeä IFK on:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe