moi.
täällä ketään miestä jolla voimakas jalkafetissi miesten jalkoihin?
itselläni jo ajatus hikisistä miesten jaloista saa kiimaan.
olen 34v mies ja itselläni kova jalkahiki...
ketään saman mielistä ?
MIesten jalat gay
35
1223
Vastaukset
- homoHaju
saiskin tosi haisvat jalat tai sukat naamalle... mieheltä siis
- REIMANEN
Monella miehellä ei ole aavistustakaan paidannumerostaan, mutta niin tonttua ei olekaan, joka ei kengännumeroaan tietäisi. Oli sitten homo tai hetero, niin mies kiinnittää aina huomion myös toisen miehen jalkoihin, ja ennen muuta niiden kokoon. Sekä miehillä että naisilla oman ja vastakkaisen sukupuolen jalat ovat voimakkaasti eroottinen alue. Miehillä on kiihottavaa jos jalat ovat suuret, naisilla taas päinvastoin.
Parin kaljan jälkeen saunailloissa on syntynyt varsin perusteellisiakin keskusteluja jalkojen koosta, muodosta [lättäjalat!] ja naljalua tietenkin kyrvän koon ja kengän numeron suheesta.
Eli siis et todellakaan ole yksin, jos katselet karjujen jalkoja sillä silmällä. - toyota
ja sitten kun ne jalat verhoillaan sukkiksilla niin jes.
- Anonyymi
Ihan kuin mun tekstiä. Piti jo miettiä, olenko ne itse kirjottanut sillon kauan sitten.
Laita viestiä taas niin katsotaan miten käy.
Haluaisin sun jalat suuhuni. Mä tiedän että ne saa mut kiimaan.- Anonyymi
Oisi ihanaa ainakin nähdä jalkasi ja varpaasi. Ja jatkaa juttua. Kik AdrianoPie
- Anonyymi
Mieletöntä laueta isovarvasta imien
- Anonyymi
Miten niitä hoitaisit?
- Anonyymi
Kouluajoilta muistan kun olin mielettömän ihastunut yhden kaverin jalkoihin: pitkät varpaat, isot kynnet, kreikkalainen jalan muoto. Kerran niitä sain koskea kun olimme kännissä. Olisi vain pitänyt kai alkaa vain imemään varpaitaan.
- Anonyymi
Kauniit jalat: Pitkät varpaat, pitkänomaiset kynnet, jalan koko >43. Pitkän kuuman päivän kengissä, mustissa sukissa 🥰
- Anonyymi
Tarkoitatko homojen jalkoja vai terveiden miesten jalkoja?
- Anonyymi
Kerros onko niissä makueroa sulla on kokemusta molemmista.
- Anonyymi
Mmmm kyllä kiihottaa vanhemman työmiehen hikiset jalat!
- Anonyymi
Millaiset jalat itselläsi? Määritelmä "vanhempi työmies" ei kyllä ihan mätsää
- Anonyymi
Onko sulla Kik sovellus?
- Anonyymi
Jalat ja jalkaterät varpaineen ovat kiihottavat. Vaikuttaa luonnollisesti millainen ihmistyyppi. Ja tietysti hiukan millaiset jalat ja varpaat. Tätä voisi jatkaa esim Kik-sovelluksessa.
- Anonyymi
Jalat ovat tosi kiihottavat. Vielä kun on ohuissa mustissa sukissa olleet päivän ja varpaiden muodot näkyy sukissa.
- Anonyymi
Oisi ihanaa ihan vain hivellä mustien sukkien verhoamia varpaita ja jalkateriä, tunnustella varpaiden ja kynsien muotoa 🥰 jalat kuumina ja kosteina hiestä. Tuntea niiden tuoksu. Ja hetki kun sukat riisutaan ja paljaat varpaat ja jalkapohjat suudeltavina ❤️🦶
- Anonyymi
Haluaisitko jutella aiheesta lisää?
- Anonyymi
Musta olisi mielettömän kiihottavaa, jos jollain seisoisi kivikovana vain mun varpaistani, ihana fantasia joku laukeaisi samalla kun imee varpaitani ja nuolee niiden välejä olkoon sitten sitä ennen mustat hiestä kostuneet sukat jalassa kuumina. Voihkisin itse nautinnosta. Olen kai erilainen sitten, mutta nautin kyllä samalla itsekin toisen ihanista jaloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta olisi mielettömän kiihottavaa, jos jollain seisoisi kivikovana vain mun varpaistani, ihana fantasia joku laukeaisi samalla kun imee varpaitani ja nuolee niiden välejä olkoon sitten sitä ennen mustat hiestä kostuneet sukat jalassa kuumina. Voihkisin itse nautinnosta. Olen kai erilainen sitten, mutta nautin kyllä samalla itsekin toisen ihanista jaloista.
Ihaninta kiusoitella varpailla toisen nuuhkiessa ja hiplaillessa ja pitkittäessä ennen kuin antaisin varpaani imettäviksi. Itselläni silmissä sumenisi kun tuntisin kielen varpaanväleissäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihaninta kiusoitella varpailla toisen nuuhkiessa ja hiplaillessa ja pitkittäessä ennen kuin antaisin varpaani imettäviksi. Itselläni silmissä sumenisi kun tuntisin kielen varpaanväleissäni
Tätä unelmointia olisi ihanaa jatkaa jollain privaatimmalla kanavalla jonkun samanhenkisen kanssa
Oulussa olisi jalkaäijä joka tykkää käyttää sukkiksii ja nylon sukkia ja ottaa kuvia jaloista olisi kiva löytää ns jalkakavereita joiten ka touhuttais ja sais lastit jaloille ja sukile kenki😊 kik on jalkapoikaoulu niin laittakaa viestiä jos kiinnostaa touhut
- Anonyymi
Jalan eli jalkaterän koko (2 kpl) 46+ .
HAITTAAKO FETISSEJÄ VARPAIDEN KYNSISIENET TAI MUUTEN SILSAISET JALAT!?
OLIN kerran jalkahoidossa oppilaitoksessa, varttuneempi oppilas nainen hoiti jalkojani antaumuksella ja hyvin.
Hän kehui isoja jalkojani kauniiksi joka hämmensi kyllä.
Mielestäni asia ei niin ole.
Jalan kaari on jo laskenut kengän koko samalla myös.
Lättäjalat ne ei ole vaikk joku fysioterapeutti miez asian niin näki kun seisoin jalkojen päällä.
Eihän siinä näy kaaret ym.!?
2.s varpaat (2) ovag "kippurassa" luontaisesti vinossa isän peruja siis geeneissä.
Kynsisieni tyyppinen vaiva ollut vuosia, mikään ei ole
tehonnut! Nyt menossa lääkelakan jälkeinen hoito ollut kuukausia. Tulokset minimaaliset ja hitaat, mutta jotain sentään.
Lääkitys kallista lopulta näiden lakkahoitojen kanssa
/
Itseä ei jalat kiihota mutta sensijaan ihailen miesten isoja käsiä joista voi päätellä miehen kyrvän kokoakin. Käsien kookkaat kuperat vahvat kynnet ovat kokemukseni mukaan hyvä merkki siitä!
Ooh! Näin on nähty...mutta kulli tärkein työkalu! - Anonyymi
Joka mies toisen jalkoja katsoo. Itsellä on oikein mehevät, isot lättäjalat. Ja olen niistä vain ylpeä. Olen aivan varma, että porukoissa on aina muutama, jolla sykkii kun salaa ihailee meikäläisen jalkoja.
- Anonyymi
Katsookohan? Ehkä jotkut. Harmi että niin vähän sandaalikelejä
- Anonyymi
Molemminpuolinen hyväily oisi ihanaa jo haaveilun tasolla. Vaikka tuntea jonkun nuuhkivan, lipovan omia varpaitani ja niiden välejä samalla vielä silitellen toisen jalkoja.
- Anonyymi
Kertokaas jalkamiehet, miten teillä tuo into miesten jalkoihin on saanut alkunsa?
- Anonyymi
Vasta viimeaikoina huomannut kiihottuvani fantasiasta joku palvoo omia jalkojani muna pystyssä.
- Anonyymi
Molemminpuolinen varpaiden imeminen olisi mahtavaa, molempien kyrvät kovina. Jokainen varvas yksitellen, varpaanvälit moneen kertaan.
- AnonyymiUUSI
Olisi kiva löytää yhteys samointuntevaan ihan on-line-chattailuun, ajatusten ja vaikka kuvien vaihteluun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva löytää yhteys samointuntevaan ihan on-line-chattailuun, ajatusten ja vaikka kuvien vaihteluun.
Kerran joku halusi tutustua, ehdotin kik kanavaa, mutta sitä hänellä ei ollut. Eikä totta puhuen enää minullakaan. Kyseinen palvelu ehkä loppunut eikä sitä play storesta enää löydy. Jotain muuta hienovaraista kanavaakin voisi harkita. Ihania unelmia kuitenkin oli.
- AnonyymiUUSI
Haaveiksipa nuo jää. En kyllä tiedä missä me jalkamiehet voitaisiin tavata.
Itselläni on oikein kunnolliset lättäjalat (jos joku isoista ja rumista jaloista, täällä olisi...). Sen takia joudun käyttämään tukipohjallisia. Vähän se aina sykäyttää, kun ortopedi suutari noita jalkoja käpälöi. Ja vielä päivittelee, että onpas sinulla pahat lättäjalat. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haaveiksipa nuo jää. En kyllä tiedä missä me jalkamiehet voitaisiin tavata.
Itselläni on oikein kunnolliset lättäjalat (jos joku isoista ja rumista jaloista, täällä olisi...). Sen takia joudun käyttämään tukipohjallisia. Vähän se aina sykäyttää, kun ortopedi suutari noita jalkoja käpälöi. Ja vielä päivittelee, että onpas sinulla pahat lättäjalat.Eihän tuo niiden ulkomuodosta vielä mitään kertonut, etkä niiden kokoakaan sanonut. Millaiset varpaat? Kauneus / rumuus on katsojan silmässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo niiden ulkomuodosta vielä mitään kertonut, etkä niiden kokoakaan sanonut. Millaiset varpaat? Kauneus / rumuus on katsojan silmässä
No. Koko on 47 ja päkiä pahasti levinnyt. En nyt varpaista mitään osaa sanoa. Vähän on kai tuollaista kulumaa, kun aina tuppaa kengät liian kapeita olemaan. Ja siis sen jo tuossa sanoin, että lättäjalkojen kunniakasta joukko ollaan. En omat jalkasi?
- AnonyymiUUSI
Armeija oli jalkamihelle kova paikka. Koko ajan ympäristö täynnä toinen toistaan hehkeempiä eri kokoisia miesten jalkoja. Herranen aika sitä kiimaa mikä siitä tuli. Mutta niin vain mentiin, että kukaan ei saanut tietää. Mutta sitten kun aika tuli ittellä oli kivaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst13510855- 2634715
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784049Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843559Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58503489PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija913391Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863187Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i323120Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691864Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2021793