K-Citymarket Mikkolan kauppias Jari Puumala siirtyy kauppiasreserviin, kerrotaan Keskosta. Tiedotteessa ei lähemmin kerrota siirron syytä.
Puumala tunnetaan Porissa ensi kesänä toista kertaa järjestettävän Iccorock-festivaalin keulahahmona. Mikkolan Citymarketissa hän on työskennellyt hypermarketin avaamisesta, syksystä 2008 alkaen.
Porin Citymarketin kauppias vaihtuu 16. huhtikuuta. Uusina kauppiaina aloittavat K-Supermarket Ruokaporin kauppiaat Juha ja Petra Jylli. Citymarketin ruokapuolen 18 työntekijää siirtyvät heidän palvelukseensa. Citymarketin käyttötavarakaupasta vastaa K-Citymarket Oy tavaratalojohtaja Juha Kulmalan johdolla.
Iccoon uusi kauppias
21
1826
Vastaukset
- reeservin kersantti
Jaa ettäkö oikeen reserviin, no voihan sen noinkin kauniisti ilmaista. Melkoisen moni yhtiö on viimeaikoina tehnyt vastaavia "reserviinsiirtoja" mikäs tieto vai mikä lie enator siirsi 500 kerralla..
- Jinbc
Icco tai paremmin cittari on täysi floppi. Asiakkaita ei käy ja tuotteet on mitä on. Minä käyn Prismassa.
- kelju juttu
Asiointini Iccossa päättyy nyt tähän, minä en meriporilaisten kanssa kauppaa tee.
- impolan katju
missäon icco=?
- reservissä miehiä...
Nokia on siirtänyt tuhansia reserviin..
Jos nyt yksi kauppias mitä sitten..
Rättyä siirrettiin sieltä akl:stä reserviin. - potkut potkut sain
Se on kait niin että kun herra potkaisee herran pellolle nii se o reserviin siirto, duunareille annetaan potku persiille.
- O
lyhyesti sanottuna TULOS TAI ULOS..
- kukkahattutäti :(
Kuulemani mukaan tulos ja uloskin olisi ollut parempi syy.
Hittovie minkä meni tekemään.
Ja minäkin siitä niin pidin, nyt en kyllä enää.
Halpamainen teko, sen vaan sanon.
Toivottavasti uusi kauppias on mies isolla m:llä ja ennenkaikkea perhettään ajatteleva. - hillot sekaisin
öö..? ja mitäs se nyt sitten niin teki sellaista ja miten perheen ajattelu liittyy tähän asiaan? Kyse kait siitä et käykö kauppa vai ei ja sitä rataa
- tuleva kyläkauppias?
Eipä taida nyt olla menestyksestä kyse, vaan ihan muusta.
Voi voi sentään, kun tietäisit. - Voimia vaimolle
No niin kuulin minäkin.
- Kookaupppias
Kaikkea olen kuullut, mutta totuus taitaa olla paljon tylsempi kuin toivotte. Tsemppiä jarille uusiin haasteisiin. Ja onnea jylleille uudessa työssä!
- ei muuta ku eteenpäi
Siis oliko ihan normi setti että vieraissa on tullut lumpusteltua vai? Paskaako siihen nyt työasioita sekoittamaan kun duunia vaan entiseen malliin. Jos sitä nyt aina tässä kaikki fudut ottaisi kun hivenen on tullut pörräiltyä nii eihän tää maailma pyörisi alkuunkaan.
- oh hoh
Taitaa olla Kesko tarkka imagostaan, tai jotain.
Vai semmonen tausta. - Kookaauppppiaas
oh hoh kirjoitti:
Taitaa olla Kesko tarkka imagostaan, tai jotain.
Vai semmonen tausta.Kannattaa olla faktaa lyödä pöytään ettei vihjailijoille käy kalpaten. Itse Jarin tuntien haistatan veet noille vihjailuille ja uskon edelleen siihen tylsään vaihtoehtoon. Tietysti, jos on todisteet, vedepitävät sellaiset, silloin voi aukoa päätään ja voi olla varma ettei tarvi raastuvassa tätä(kin) ketjua puida.
- puhuainatotta
Kookaauppppiaas kirjoitti:
Kannattaa olla faktaa lyödä pöytään ettei vihjailijoille käy kalpaten. Itse Jarin tuntien haistatan veet noille vihjailuille ja uskon edelleen siihen tylsään vaihtoehtoon. Tietysti, jos on todisteet, vedepitävät sellaiset, silloin voi aukoa päätään ja voi olla varma ettei tarvi raastuvassa tätä(kin) ketjua puida.
Parastahan olisi sitten katkaista huhuilta siivet.
- Kkkkkauppias
puhuainatotta kirjoitti:
Parastahan olisi sitten katkaista huhuilta siivet.
No eikö jo katkaistu? Puumala jatkaa iccorokkia ja jyllit sitimarkettia. Jos ei halua asua toisella paikkakunnalla ja jatkaa töitä hullunlailla, mulle olisi riittänyt vähempikin meteli. Ja edelleen joka muuta väittää, todistakoon sen oikeuden edessä. Anyone? I bieleve noot?
- S RYHMÄ
KYL MAAR SITÄ SITÄ NY SAA KOMEEMPAAN VAIHTAA
- NON NIIN
mitä ihmettä, miksi täällä aletaan ruotimaan ihmisten valintoja ja tekoja. kai nyt jokainen tekee elämänsä omat valinnat ja kantaa ne ja joskus ehkä jälkeenpäin saattaa katua. ei pidä vääntää veistä haavassa enempää muiden.....2
- PULLOPOIKAnen
JAA MEINAKS SÄÄ, ET SE KYLÄKUPPA O KOMMEEMPI KU CITTARI?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361