Olen kärsinyt selkäkivuista jo kauan (enkä mennyt lääkärin vastaanotolle ensimmäisten oireiden ilmaannuttua). Mutta viimeaikoina kivut ovat olleet h..set.
Kuukausi sitten lapaluiden välinen alue kipeytyi niin että hakeuduin lääkäriin.
Lääkäri määräsi buranaa. Seuraavaksi lääkärille vei ukkovarpaan turvotus ja kipu. Siitä seurasi pensiliinikuuri.
Viime viikolla menin taas koska selkä edelleen tosi kipeä
Kävin röntgenissä -> kulumaa. Lääkärin mukaan nivelrikkoa. Uutta luun muodostusta.
Burana kuuri, taas. Kuitenkaan tuo burana ei auta!
Ja nyt myös alaselkä todella kipeä. Istuminen ei pitkään onnistu.
Kävin vyöhyketerapeutilla, joka totesi että SI-nivelissä tulehdus ja nestettä.
Tyttärelläni on selkärankareuma , alkanut lastenreumana.
En tiedä mikä on minua oikeasti vaivaa..
Mietin voiko nivelrikko (45 vuotiaalla) aiheuttaa näin hirveitä kipuja selkärangassa?
Epäilys
Jossu
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782