Vertaisapua Bulimiaan
5
167
Vastaukset
- bali
voiko sinne tulla myös reilusti alipainoiset bulimikot? Tai onko sillä joku rajoitus... mulla on todella paha bulimia ja bmi siinä 14-15 paikkeilla. Olen 22v. nainen.
- kjjlkj
Onko kukaan itse käynyt tuolla? Kannattaako sinne tulla, jos on alaikäinen, eikä ole vielä hakenut apua muualta, esim. lääkäristä? Entä mitä siellä tehdään, kaikki istuu rinkiin keskustelemaan kuten jenkkileffojen AA-kerholaiset? Olisi kiva jos joku vastailis, vaikuttaa kauheen pelottavalta toi mutta toisaalta hyvältä vaihtoehdolta, sillä vain poikaystävä tietää asiasta enkä oo muille tutuille pystynyt koko ongelmasta puhumaan, tuntemattomille avautuminen voisi olla helpompaa. Toisaalta tuli fiilis että en oo "tarpeeksi sairas" tollaseen touhuun. Kokemuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan!
- OA
Mitään ei tarvitse pelätä, kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja sua ei kukaan painosta mihinkään voit esiintyä nimimerkillä tai nimelläsi. Puhua tai olla puhumatta.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä teeveestä esitetään AA istunnosta.
Tervetuloa tutustumaan voit hävitä kurjuutesi!
- JepJep
Mä on oon käyny. Ei siellä ole ikä-, paino-, sukupuoli-, sairaus- tai mitään muutakaan naamarajaa. Siellä on ihmisiä joilla on sairaus jonka voi hyväksyä, josta voi parantua ja jonka kanssa voi oppia elämään. Siellä kaikilla on syömishäiriö.
Ei muuta kuin rohkeasti mukaan vaan, se ei maksa mitään, sä voit lähteä koska vaan ja sä saat olla anonyymi.
http://www.oafinland.org/yleista.html - -cl
Onko kukaan menossa ylihuomenna? En viitsi itse mennä yksinäni jos ei kukaan muukaan tule...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768