Sanokaa joku keräilijä mitä minun kannattaisi merkeilläni ja lähetyksilläni tehdä.
Lukematon määrä loistoleimaisia suomi postimerkkejä kiinni postikorteissa, kannattaako niitä liottaa irti vai ovatko arvokkaampia lähetyksinä?
Onko kymmenillä kirjekuorilla postimerkkeineen kahden ihmisen rakkauskirjeenvaihdosta vuosilta 1932-1942 mitään arvoa tuollaisenaan?
Löytyy myös muutama kirje tuolta ajalta eri henkilöltä.
Sitten olisi useampi tuhat maailma postimerkkejä, oikeastaan kymmenentuhatta.
Olen kerännyt näitä useamman vuosikymmenen vain keräämällä ne yhteen kasaan. Merkkejä en ole ensimmäistäkään kansioon laittanut, vaikka olen muilta valmiita/keskeneräisiä kokoelmia saanut.
Onko myyntiarvo isompi, jos järjestäisin merkit vai myisin parhaimmat päältä yksitellen ja loput nipuissa pois?
Ajattelin vain,että aikaa tuon kasan järjestämiseen menisi kuukausitolkulla ja muutakin tekemistä olisi. Jos merkkien järjestämisestä jäisi pieni tuntipalkka,niin sen voisi tehdäkin.
Ollako vai ei olla, kas siinä pulma.
kahmari
2
112
Vastaukset
- poeis
Kuollut mesta tämä. Taidan lämmittää niillä lauantaisaunan.
- paavo6549864645
Laita vaikka huuto.nettiin myyntii koko kasa, Voit tuurilla niillä rahoilla ryypätä lauantain ja kaupan päälle kunnon krapula. Lmmittää enemmän kuin saunan pesässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100