Mistä ilmaisia näytteitä lapselleni?

innostunut odottava nuori

Mitä kaikkia nettiosoitteita on olemassa mistä
saisi tilattua esim ilmaisia näytteitä vauvalle
ja liittyä ilmaisekai joihinkin klubeihin josta
sais jatkossa postia vauvasta ja sen
hoidodta,odotuksesta yms.

kiittäen..

24

13417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piia

      Ostat kaksplus lehden niin siinä on liittymis
      lappuja eri kerhoihin.Sit kun vauva syntyy alkaa
      postilaatikosta tippua vaippa näytteitä, eipä
      paljon muita näytteitä sit saakkaan mistään

      • innostunut nuori!!!!

        siis onko niitä aina siellä lehdissä vaikka lehti
        uusiutuukin??


      • bimbox
        innostunut nuori!!!! kirjoitti:

        siis onko niitä aina siellä lehdissä vaikka lehti
        uusiutuukin??

        http://www.peemies.net

        Tais olla muutamat vauvakerhot ellen väärin muista..


    • Näytteitä vaikka kuin
      • Minna220

        www.netinilmaiset.fi on linkki esim. Pirkan naperokerhoon, sieltä pitäisi saada ilmaista jäsenpostia kirjeessä kotiin. Muitakin juttuja on lapsille ja aikuisillekin, esim. ilmainen pokeri-dvd tai lehtien näytenumeroita.


      • ...
        Minna220 kirjoitti:

        www.netinilmaiset.fi on linkki esim. Pirkan naperokerhoon, sieltä pitäisi saada ilmaista jäsenpostia kirjeessä kotiin. Muitakin juttuja on lapsille ja aikuisillekin, esim. ilmainen pokeri-dvd tai lehtien näytenumeroita.

        Pilttipiiri, Vaukirja, Libero-kerho, Pirkan naperokerho ym.


    • Katja.

      www.ilmaisnäytteet.net

    • ilmaisnäytteet

      ilmaisia vaippoja voi kysyä vaippafirmoilta. itse sain muumivaippoja valmistavalta vaippoja ja muuta, pirkkavaipat lähetti kanssa näytteitä.

      • Arja-48

        www.ilmaisnäytteet.net


    • lue tarkasti

      Kannattaa TARKOIN lukea kaikki pienikin teksti. Suurin osa noista "ilmaisista" onkin jollain tavalla maksullisia. Ensin saat jonkin näyte jutun ilmaiseksi ja sitten tuleekin lasku. Onhan niitä muutamia ilmaisia, mutta tosi tarkka pitää joidenkin kanssa olla.
      Kuten esim. tuolla netinilmaiset.fi , kaikki ovat maksullisia..joka kuukausi tulee paketti ja lasku, ellei muista peruuttaa..ja erota et voi, ennen kuin olet tietyn määrän niitä paketteja ostanut. Ja ensimmäinenkin paketti maksaa postikulujen verran..että tosi "ilmaista".
      Ja monta kertaa on käynyt niin, että vaikka olen esim. lastenkirjakerhosta paketin peruuttanut, on paketti tullut laskun kanssa..tietysti olen asiasta ilmoittanut ja laittanu paketin takaisin, koska raha on välillä tiukassa..mutta siitä huolimatta ei homma oikein meinaa toimia..paketteja tulee, vaikka miten peruuttaisin ne.
      Heti kun olen enää sen yhden paketin maksanut, joka enää minulta vaaditaan kerhosta eroamiseen, eroan siitä. Kunhan vain tulisi sellainen paketti, mitä meillä ei jo ole..innokkat sukulaiset kun ovat lapselle keränneet kirjoja =D

    • ilmainen
      • tälläinen kokemus

        Tilasin tuon sivun kautta niistä linkeistä joskus koiranruoka ja kissanruoka näytteen..siitä on n.1vuosi, eikä vieläkään ole tullut.Olen peräänkin kysellyt, mutta eipä ole mitään näkynyt.Ja onhan tuollakin maksullisia, ne jotkut ovat vain ilman postikuluja, ja ulkomailta tilattavia, joten jokin ylimääräinen maksu niistä kuitenkin tulee. Ja suurin osa nuosta ilmaiskampanjoista on jo päättynyt.


    • ilmainen on halpaa
    • MieVaan:) :)

      Tosiaan kaiken ilmaisen kanssa pitää olla tarkkana! Minäkin tilasin tuolta Vau'kirjasta "ilmaisen" tutustumispaketin, ja sitten niitä kirjoja laskuineen alkoi tipahdella postiluukusta, vaikka kuinka niitä olisit halunnut peruuttaa. Että sitä en ainakaan suosittele! Ja ainakin vuonna -06 ja -08 sain sairaalasta sellaisen liberon lahjakassin, jossa oli muistaakseni muutama erilainen vaippa, satukirja, vauvaöljynäytepullo, huuhteluainenäyte, ohjekirjasia, pieni lelu ja jotain muutakin "yleishyödyllistä". Pilttipiiri ainakin ja Naperokerhoihin liityin minäkin joskus, ja liberon sivuilla voit käydä liittymässä liberoklubiin (olikohan tuon niminen...?) sieltä tuli jonkin sortin näytepaketti, lisäksi pampersilla on netissä oma kerhonsa josta sain dvd-levyjä vauvaan liittyen. Kyllähän näitä löytyy... :)

    • lillamyy3

      Vau'kirjaan liityin joku vuosi sitten. Sain ilmaisen tervetuliaispaketin. Muutaman kerran tuli tyrkylle maksullista pakettia, 1 ehti tullu kotiin ja muut ehdin peruuttaa ennen lähetystä. Erosin sitten kerhosta kun ei ne jutut oikein miellyttäneet ja tosiaan kirppareiltakin löysi samoja halvalla. Mutta siis siellä ei ollu sillon ainakaan ostopakkoa ollenkaan.. :)

    • johku0990

      - Pirkka napero-kerholta tuli pieni tervetuliais paketti, muutama vaippanäyte lusikka.
      - Liberolaukku sairaalasta, jossa mukavasti kaikkea pientä kivaa, myöhemmin liityttyäsi Liberokerhoon netissä, tulee näytteitä postitse lapsen vanhetessa,
      - Pampersilta sai myös ilmaislaatikon neuvolasta, jossa sisältö melkein sama, kuin Liberolaukussa.
      - Vau-kirjalta sai raskaana ollessa tilattua ilmaispaketin (ei edes postikuluja) ja lapsen synnyttyä lelupaketin pienillä postareilla, (taisi olla jotain 3,50e), sen jälkeen kannattaa perua jäsenyys, jos ei halua muita maksullisia paketteja, jotka onkin vähän kalliimpaa luokkaa.
      - Delipapille kun laittaa mailia, niin lähettävät muhkean paketin, jossa muumi-vaippanäytteitä ja mm. sängynsuojia ym.
      - Aventin sivuilta sai joskus aikanaan ainakin uutiskirjeen tilattuaan Avent huvitutin lahjaksi.
      - Pilttipiiriin kannattaa liittyä, hyödyllistä tietoa ja lehti postissa.
      - HiPP-kerhoon liittyessä tietoa ja s-postia.
      - Muksu-klubiin liittyessä saat postitse puuronäytteitä ja ruokalapun.
      - Hopottajat.fi ja Buzzadoriin rekisteröityessä saatat päästä kivoihin ilmais kamppiksiin mukaan, tällä hetkellä itse mukana Hopottajissa Muksu-kamppiksessa ja Buzzadorina Dove kamppanjassa. (Saat tuotepaketin, josta saat näytteitä testattavaksi itsellesi & kavereillesi.)
      - Finnkinon vauvakinossa käydessä saa yleensä pienen pussin, jossa ilmaisnäytteitä.
      - Jos ilmaisnäytteitä halajaa, kannattaa ehdottomasti mennä messukeskuksessa kevään Lapsimessuille, sieltä sai pussikaupalla (hyödyllisiäkin) ilmaisnäytteitä, kun vain itse aktiivisesti käy kiertelemässä joka kojulla.
      - Tällä hetkellä nopeimmat saa Vauva-lehden näytenumeron. http://www.asiakaspalvelu.fi/tarjous/tarjous.asp?tarnro=12998045
      - Kirppareita kannattaa kiertää ahkerasti, puoli-ilmaista tavaraa vauvoille sielläkin!

      Siinä on nyt kaikki mitä nyt näin äkkiseltään tuli mulle mieleen.

      • äitikin

        Siinäpä ne pääpiirteissään! :)

        Täytyy kommentoida tähän, että kävin nyt keväällä tuolla lapsimessuilla ja ilmaisnäytteiden määrä oli toooosi pieni. Olin siihen vähän pettynyt.


    • Zägä

      Kiitokset hyvästä listasta johku0990 :) Tuossa oli paljon sellaisia, mitä en tiennyt :) Ja vink, vink, Hopottajissa on tosiaan nyt tuo Muksu-kampanja, jossa saa ilmaiseksi testattavaksi puuroja. Mukaa mahtuu vielä toistaiseksi.

      Kirjoittelin omaan topikkiin lisää:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10439590

    • assi-kalma

      kannattaa kerjätä. mene ihmeessä kaupasta toiseen ja pyydä kassalta almuja,kun ei ole varaa ostaa itse. sano että kaikki käy.

    • johku9000

      no minä ainakin esikoisen kohdalla pyytelin vaippanäytteitä eri firmoilta, eihän sitä saa selville kuin kokeilemalla esim. sitä oikeaa vaippaa. jos ilmatteeks saa nii mikäs siinä! kaikki irti. jos se jotain vituttaa nii painu vitutuksines vällyjen väliin.

      • khyl1

        i like that


    • Lapsilleilmaista
    • hipetihoi

      olen saanut ilmaisen perhelehden numeron lehtimyyjältä, kun halusin lehteen ensin tutustua. toiminee ehkä myös vauvalehtien kanssa.

    • vauvatavaraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe