Villa Unelma pääsi Suomela-lehden esittelyyn

Hieno juttu

Kylläpäs on tekninen talo - se on pakko myöntää.

En nyt mitenkään kateudesta sano, mutta toisen unelma ei ole minun unelma. Siis tyyli & sisustus ei ole minun makuun, mutta hyvä että omistajiaan miellyttää.

Paremmin tuo kuitenkin onnistui kuin Villa Painajainen...

8

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+16

Juu, ihan mielenkiintoisia ratkaisuja.

Äkkiseltään pisti silmään kuvista, että kodinhoitohuoneessa lattiakaivo (kurasyöppö) mutta ei vesieristystä, hmm... Kuulostaa aika pelottavalta määräysten vastainen.

• 5+16

Eiku ei mitään, oli se sittenkin vesieristetty. Hämäs vaan tuo kun oli nostettu se alkuperäinen teippi takas kehyksien päälle.

• Wanha juttu

Johan se oli Meidän Talossakin noin kuukausi sitten. Kukaan ei ilmeisesti sitä lehteä sitten tilaa taikka muuten lue?

• Toiselta kadulta

Kävin pihalla katselemassa tuota taloa ja naapurithan on ihan vieressä. Eihän siellä saa hetken rauhaa. Ja miksi ihmeessä ns. Leffahuoneessa on telkkari? Eiköhän oikeassa kotiteatterissa ole tykki.

• Wanha juttu

tuusulassa luulisi olevan vielä tilaa isommille tonteille kuin pääkaupunkiseudulla yleensä. Moni taitaa karsastaa tykkejä tänäpäivänä pelaamisen takia. pleikkarille on paljon mielenkiintoisia move tms. pelejä, joissa pelleillään ruudun edessä.

• 8+3

Kyllä tykki kuuluu kotiteatteriin. Lisäksi ihmetyttää ikkuna leffahuoneessa, siis niinku tekemässä mitä?

Muutenkin tuntuu olleen kovin ihanaa ja kaikki on laadukasta ja superia ja parasta..

• Hötörex

Sitten on vinguttu alennuksella tai ilmaiseksi erinäisiä materiaaleja.
      Täytyy sanoa että edelläkäviä on hiukan YLIAMPUVAA, onhan noita taloja tuolla tekniikalla ja kulutuksella tehty jo aiemminkin. Tosin kunnon seinämateriaalista (ei styroxsista)

Juu ja ulkorappaukset on osittain tippunut seiniltä. Taitaa siinä olla kyllä edelläkäviä, kun muista rapatuissa taloissa ne on vielä seinällä

• Hjuppe

Mihin tuo pa5kan ploki-sivu on hävinnyt?

Piti käydä kavereiden kanssa naureskelemassa, mutta eibsaatukaan suuta messungille. Höh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe