Lappuliisatkin on mukavia

hortto kaalo lappuli

Vai on näitten määrä kaksinkertaistunu? On tainnu mafiapomot romaniassa huomata ett suomesta tulee hyvin fyrkkaa. Miten ******* jotkuu voi pitää näitä örvelöitä reppanoina? Joka helvetin aamu ne kömpii Sörkasta hirundokeskuksesta hakikkseen kerjäämään ja skulaamaan haitaria, ne mitään huono-osasia ole. Millä joku saakelin huivipää mummo on romaniassa muka keränny rahat Suomeen tuloa varten, ei millään. Kyllä ne on paikalliset mafiapomot ne valkannu tänne tuleviks ja niitten matkat maksanu.
Ja vielä, onko stadin rakennusvirasto myöntäny näille hönöille katusoittoluvat, vai häiritteekö ne aamusin ihmisten työmatkaa ilman lupaa?
Ja miks niillä kaikilla on R-kioskin juhla-mokka mukit mihin ne sitä rahaa kerjää, miksei kellää oo esim. pressamukia?HÄH?
Ja joka helvetin päivä sama juttu. Ne jotka niitä tänne haluu, vois aivan hyvin ottaa ja majottaa ja ruokkia niitä himassaan.
Eipä vaan taida kellään olla siihen kuitenkaan haluja.

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta?

Sori vaan, kerjäämisestä ei voi parkkisakottaa.

Oliko sulla muuta?

• ihmetteln vain miten ylläoleva aiheteksti liittyy itsen pysäköuintivirhemaksuihin?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4131
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      138
      1821
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1464
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1164
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      100
      700
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe