Vai on näitten määrä kaksinkertaistunu? On tainnu mafiapomot romaniassa huomata ett suomesta tulee hyvin fyrkkaa. Miten ******* jotkuu voi pitää näitä örvelöitä reppanoina? Joka helvetin aamu ne kömpii Sörkasta hirundokeskuksesta hakikkseen kerjäämään ja skulaamaan haitaria, ne mitään huono-osasia ole. Millä joku saakelin huivipää mummo on romaniassa muka keränny rahat Suomeen tuloa varten, ei millään. Kyllä ne on paikalliset mafiapomot ne valkannu tänne tuleviks ja niitten matkat maksanu.
Ja vielä, onko stadin rakennusvirasto myöntäny näille hönöille katusoittoluvat, vai häiritteekö ne aamusin ihmisten työmatkaa ilman lupaa?
Ja miks niillä kaikilla on R-kioskin juhla-mokka mukit mihin ne sitä rahaa kerjää, miksei kellää oo esim. pressamukia?HÄH?
Ja joka helvetin päivä sama juttu. Ne jotka niitä tänne haluu, vois aivan hyvin ottaa ja majottaa ja ruokkia niitä himassaan.
Eipä vaan taida kellään olla siihen kuitenkaan haluja.
Lappuliisatkin on mukavia
hortto kaalo lappuli
2
117
Vastaukset
- väärä palsta?
Sori vaan, kerjäämisestä ei voi parkkisakottaa.
Oliko sulla muuta? ihmetteln vain miten ylläoleva aiheteksti liittyy itsen pysäköuintivirhemaksuihin?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187