Millanen on nouseva Vaaka??

Jellona

Kertokaa millainen on nouseva Vaaka?...olen itse sellainen!! :)
mutta olis kiva kuulla millasia te olette..?!

43

7124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mars

      Jos olet leijona, nouseva vaaka olet ulospäin suuntautunut, sosiaalinen ja ystävällinen. Kiinnostuksen kohteitasi saattaa olla esim. sisustus, muoti, kauneus, taide... Pidät juhlimisesta, sinulla on paljon ystäviä sillä olet aurinkoinen ja karismaattinen luonne.
      Sinussa on energiaa. Jos olet nainen, olet todennäköisesti hyvin naisellinen ja seksikäs. Vamppaat helposti miehen. Valitset mielummin avio kuin avoliiton. Et häpeile osoittaa rakkaallesi kuinka tärkeä tämä sinulle on.
      sinun saattaa olla vaikea tehdä päätöksiä. Ainakin harkitset etkä lähde tekemään asioita miettimättä.
      Nautit huomiosta ja esiintymisestä.

      • Jellona

        Melkein kaikki osu kohdalleen... siis miun kohdallani!!:)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Melkein kaikki osu kohdalleen... siis miun kohdallani!!:)

        Niin, kyllä vaan nuo paikkansa yleensä pitävät =) Väittäköön skeptikot mitä tahansa.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Niin, kyllä vaan nuo paikkansa yleensä pitävät =) Väittäköön skeptikot mitä tahansa.

        Mie oon samaa mieltä siun kanssa!! :)
        Olen aina ollut kiinostunut astrologista ja vähän tutkistellut omaa ja toisten horoskooppeja...toiset naureskelee miulle siitä.
        mut niin opin hyvin ihmisiä tuntemaan ja syvemmin..:)
        Mikä itse olet...merkeiltäsi..jos saa udella?:)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Mie oon samaa mieltä siun kanssa!! :)
        Olen aina ollut kiinostunut astrologista ja vähän tutkistellut omaa ja toisten horoskooppeja...toiset naureskelee miulle siitä.
        mut niin opin hyvin ihmisiä tuntemaan ja syvemmin..:)
        Mikä itse olet...merkeiltäsi..jos saa udella?:)

        Oinas, nousevalta merkiltä olen rapu. Tosin jotkut astrologit väittävät nousumerkkini olevan leijona. Olen siinä rajoilla syntynyt =)


      • utelias

        Entä, jos on aurinko-neitsyt ja nouseva vaaka. Tunnen erään tällaisen miespuolisen henkilön =)


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Oinas, nousevalta merkiltä olen rapu. Tosin jotkut astrologit väittävät nousumerkkini olevan leijona. Olen siinä rajoilla syntynyt =)

        Sinä itse olet mielestäsi... Nouseva Leijona vai Rapu?
        Minä huomasin...muutoksen elämässäni...kun täytin 30v....niin Vaaka rupesi vallitsemaan elämääni..:)


      • Mars
        utelias kirjoitti:

        Entä, jos on aurinko-neitsyt ja nouseva vaaka. Tunnen erään tällaisen miespuolisen henkilön =)

        Neitsyt vaaka yhdistelmä... Veikkaanpa näin:

        Hän on todennäköisesti älykäs, sosiaalinen ja ystävällinen. Hän saattaa aika ajoin vaatia itseltään ja muilta paljon. Hän on tunnollinen, pikkutarkka ja utelias tutkimaan asioita.
        Hänellä on hyvin esteettinen silmä ja todennäköisesti silmää siksi myös naiskauneudelle =) Hän on hauska, tosin huumorintaju voi olla aika erikoinen. Hän pitää kirjallisuudesta ja lukemisesta.
        Hän saattaa sortua välillä arvostelemaan muita. Hän ei ehkä näytä tunteitaan kovin helposti mutta se ei välttämättä tarkoita etteikö hän välittäisi.
        Hänellä on paljon ystäviä miellyttävän luonteensa takia. Hän saattaa olla hiukan turhamainen. Todennäköisesti hänellä on siisti koti vaikka eläisikin poikamiehenä poikamies boksissa =) Huoliteltu ulkonäkö myös, epäilen ettei tätä miestä usein likaisissa verkkareissa näe.


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Sinä itse olet mielestäsi... Nouseva Leijona vai Rapu?
        Minä huomasin...muutoksen elämässäni...kun täytin 30v....niin Vaaka rupesi vallitsemaan elämääni..:)

        No, minussa on paljon oinaalle tyypillisiä piirteitä mutta iän myötä olen huomannut rapumaisia piirteitä itsessäni paljon. Toisaalta olen kyllä huomiosta nauttiva ja esiintyminen on minun juttuni.. Toisaalta oinaskin on kyllä aika huomionhaluinen niinkuin leijonakin. Enpä tiedä, itse ehkä veikkaan sitä rapua nousevaksi merkiksi. Se on siinä rajoilla kumpi oikein olen =)


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        No, minussa on paljon oinaalle tyypillisiä piirteitä mutta iän myötä olen huomannut rapumaisia piirteitä itsessäni paljon. Toisaalta olen kyllä huomiosta nauttiva ja esiintyminen on minun juttuni.. Toisaalta oinaskin on kyllä aika huomionhaluinen niinkuin leijonakin. Enpä tiedä, itse ehkä veikkaan sitä rapua nousevaksi merkiksi. Se on siinä rajoilla kumpi oikein olen =)

        Oletko herkkis...niikuin ravut yleensä on?
        se on varmaan ainakin pehmittänyt sinua...? :)
        Joo me tuli ihmiset ollaan hyvin samantapaisia..
        Viihdytko sitten paljon kotona,loukkaannutko helposti..yms kivaa heh!? :)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Oletko herkkis...niikuin ravut yleensä on?
        se on varmaan ainakin pehmittänyt sinua...? :)
        Joo me tuli ihmiset ollaan hyvin samantapaisia..
        Viihdytko sitten paljon kotona,loukkaannutko helposti..yms kivaa heh!? :)

        Ennen oli aina menossa. En rauhoittunut hetkeksikään, en halunut lapsia jne... Nyt viihdyn hyvin kotona, en jaksa enää joka viikonloppu viilettää baareissa, ja lapsiakin haluan nyt ainakin kolme =) Minusta on myös iän myötä tullut aikamoinen herkkis, elokuvat itkettää jne.. Tuollainen muutos oli ensin aktiiviselle ei-herkkis oinaalle aikamoinen järkytys, mutta nyt olen tottunut rapumaisiin piirteisiini =) Toki kyllä minusta vielä oinastakin löytyy. Ihan kiva kuitenkin että rapu puoli pehmentää oinaan teräviä kulmia ja äkkipikaista käytöstä.
        Hassu juttu miten tuo nousevamerkki alkaa vaikuttamaan iän myötä enemmän...


      • Mars
        Mars kirjoitti:

        Ennen oli aina menossa. En rauhoittunut hetkeksikään, en halunut lapsia jne... Nyt viihdyn hyvin kotona, en jaksa enää joka viikonloppu viilettää baareissa, ja lapsiakin haluan nyt ainakin kolme =) Minusta on myös iän myötä tullut aikamoinen herkkis, elokuvat itkettää jne.. Tuollainen muutos oli ensin aktiiviselle ei-herkkis oinaalle aikamoinen järkytys, mutta nyt olen tottunut rapumaisiin piirteisiini =) Toki kyllä minusta vielä oinastakin löytyy. Ihan kiva kuitenkin että rapu puoli pehmentää oinaan teräviä kulmia ja äkkipikaista käytöstä.
        Hassu juttu miten tuo nousevamerkki alkaa vaikuttamaan iän myötä enemmän...

        ai niin, piti vielä sanoa että oinaalle tyypillinen raivoaminen/ärjyminen on poistunut lähes täysin, sen tilalle on tullut rapumainen hiljainen mökötys =) en tiedä kumpi sitten on parempi =)


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        ai niin, piti vielä sanoa että oinaalle tyypillinen raivoaminen/ärjyminen on poistunut lähes täysin, sen tilalle on tullut rapumainen hiljainen mökötys =) en tiedä kumpi sitten on parempi =)

        Tuttu tunne...
        Miekiin oon pehminyt täysin ton Vaaan suhteen...pehmo-jellona..;)
        Sosiaalinen olen aina ollut..mut nykyisin tuntuu et ihmisiä viraa joka puolelta lisää...kääk!
        ja olen semmoinen "jahkailija" nykyisin..et en kestä itsekkään itseäni välillä...ennen oli niin helppoa kun tiesi mitä tahtoi...!?


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Tuttu tunne...
        Miekiin oon pehminyt täysin ton Vaaan suhteen...pehmo-jellona..;)
        Sosiaalinen olen aina ollut..mut nykyisin tuntuu et ihmisiä viraa joka puolelta lisää...kääk!
        ja olen semmoinen "jahkailija" nykyisin..et en kestä itsekkään itseäni välillä...ennen oli niin helppoa kun tiesi mitä tahtoi...!?

        Niin, tulimerkit ovat kovin määrätietoisia, tuo vaaka on vähän päättämätön välillä. Äitini on vaaka ja hän harkitsee ihan liikaa asioita =) Tuli-ilma yhdistelmä on oikein hyvä sulla. Tuli-vesi yhdistelmä tuntuu olevan välillä ristiriidoissa. Välillä haluan jotain jota en kohta haluakkaan. Molemmat, sekä rapu että oinas saavat musta aikaan oikuttelevan. Mielialat vaihtelee välillä liikaa =)
        Uskon että olet sosiaalinen. Leijona ei jännitä ihmisiin tutustumista ja vaaka on valoisa ja ystävällinen luonne. Tuo yhdistelmä tekee ihmisestä karismaattisen ja suositun.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Niin, tulimerkit ovat kovin määrätietoisia, tuo vaaka on vähän päättämätön välillä. Äitini on vaaka ja hän harkitsee ihan liikaa asioita =) Tuli-ilma yhdistelmä on oikein hyvä sulla. Tuli-vesi yhdistelmä tuntuu olevan välillä ristiriidoissa. Välillä haluan jotain jota en kohta haluakkaan. Molemmat, sekä rapu että oinas saavat musta aikaan oikuttelevan. Mielialat vaihtelee välillä liikaa =)
        Uskon että olet sosiaalinen. Leijona ei jännitä ihmisiin tutustumista ja vaaka on valoisa ja ystävällinen luonne. Tuo yhdistelmä tekee ihmisestä karismaattisen ja suositun.

        ..et olet ristiriidassa itsesi kanssa...se onkin ravun ärsyttävimpiä puolia...ja ei oo kivaa :/
        Ystäväni on kanssa nouseva ja kuu rapu...sillä on välillä tosi rankkaa..huh!
        mutta sit taas on kivaa kun ravut ovat niin haasteellisisia...siis kun heihin tutustuu..siinä sit meneekin aikaa.
        Onko sinusta tullut yli varovainen,niin että vetäytdyt helposti kun joku tulee liian lähelle?
        vaikka toisaalta taas oinas kyllä jyrää kaikki jos tahtoo..eli taas ristiriitainen olotila kuviossa..heh!
        Juu on ollut ihan kivaa..kun on paljon kamuja ja ystävii...mut kiltin luonteen vuoksi välillä oon ihan loppu!ja monasti minulle tuleekin ihan ventovieraat puhumaan esim.ravintolassa...ja he kertovat miulle koko elämän tarinan...heh! :)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        ..et olet ristiriidassa itsesi kanssa...se onkin ravun ärsyttävimpiä puolia...ja ei oo kivaa :/
        Ystäväni on kanssa nouseva ja kuu rapu...sillä on välillä tosi rankkaa..huh!
        mutta sit taas on kivaa kun ravut ovat niin haasteellisisia...siis kun heihin tutustuu..siinä sit meneekin aikaa.
        Onko sinusta tullut yli varovainen,niin että vetäytdyt helposti kun joku tulee liian lähelle?
        vaikka toisaalta taas oinas kyllä jyrää kaikki jos tahtoo..eli taas ristiriitainen olotila kuviossa..heh!
        Juu on ollut ihan kivaa..kun on paljon kamuja ja ystävii...mut kiltin luonteen vuoksi välillä oon ihan loppu!ja monasti minulle tuleekin ihan ventovieraat puhumaan esim.ravintolassa...ja he kertovat miulle koko elämän tarinan...heh! :)

        No olen aina ollut huono "avautumaan" eli puhumaan tunteistani. näytän tunteeni kyllä esim. itkemällä, suuttumalla jne.. mutten osaa puhua tunteistani. Mun on aina ollut hankala luottaa ihmisiin. Nuorempana usein käytin "oinaan jyrää" peittääkseni sen että jännitin. Olen hyvä kätkemään pelot ja näyttelemään vahvaa =) eli kaipa se ravun kuori usein tulee vedettyä turvaksi. Mieheni joka on aurinko rapu, nouseva neitsyt on myös aika huono ilmaisemaan sanoin tunteitaan.
        ai sä olet niitä tyyppejä jotka vetävät kaikki elämäntarinan kertojat puoleensa. Eräs ystäväni joka on myös nousu vaaka saa aina kuunnella kaikkien surut, jopa vieraiden. Ehkä teistä hohkaa jotain luottamusta.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        No olen aina ollut huono "avautumaan" eli puhumaan tunteistani. näytän tunteeni kyllä esim. itkemällä, suuttumalla jne.. mutten osaa puhua tunteistani. Mun on aina ollut hankala luottaa ihmisiin. Nuorempana usein käytin "oinaan jyrää" peittääkseni sen että jännitin. Olen hyvä kätkemään pelot ja näyttelemään vahvaa =) eli kaipa se ravun kuori usein tulee vedettyä turvaksi. Mieheni joka on aurinko rapu, nouseva neitsyt on myös aika huono ilmaisemaan sanoin tunteitaan.
        ai sä olet niitä tyyppejä jotka vetävät kaikki elämäntarinan kertojat puoleensa. Eräs ystäväni joka on myös nousu vaaka saa aina kuunnella kaikkien surut, jopa vieraiden. Ehkä teistä hohkaa jotain luottamusta.

        Oinaathan on sellasii..et ne ei paljoon itsestään puhu...niistä SAA "repiä" irti asiaa jos tahtoo keskustella ja siitäkään ei tuu mitään..jos se liittyy henk.koht....eikö vaan?? ;)
        ja tohon rapu vielä epäilemään päälle...hih..soppa on valmis...jee!!
        Nooh...eihän sitä tarvii lörpöttää aina kaikkia asiaoita ja eikä kannatakkaan!:)

        Juu en tiiä mikä magneetti miussa on??...itsekkin ihmettelen sitä monesti...heh!
        mut onhan se kiva auttaa ihmisii jos ne kuunteliaa ja neuvojani tarvitsee...heh! :)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Oinaathan on sellasii..et ne ei paljoon itsestään puhu...niistä SAA "repiä" irti asiaa jos tahtoo keskustella ja siitäkään ei tuu mitään..jos se liittyy henk.koht....eikö vaan?? ;)
        ja tohon rapu vielä epäilemään päälle...hih..soppa on valmis...jee!!
        Nooh...eihän sitä tarvii lörpöttää aina kaikkia asiaoita ja eikä kannatakkaan!:)

        Juu en tiiä mikä magneetti miussa on??...itsekkin ihmettelen sitä monesti...heh!
        mut onhan se kiva auttaa ihmisii jos ne kuunteliaa ja neuvojani tarvitsee...heh! :)

        Sinussahan olisi psykologin ainesta :)
        Mikä sun kuumerkki muuten on? Sekin vaikuttaa persoonallisuuteen. Mulla on kuukin oinaassa. aika oinas pitoinen kartta muutenkin. Muutama vesimerkki ja ilmamerkkikin (vaaka) löytyy mun kartasta muttei pahemmin maamerkkejä. Onko sun kartta painottunut johonkin tiettyyn?


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Sinussahan olisi psykologin ainesta :)
        Mikä sun kuumerkki muuten on? Sekin vaikuttaa persoonallisuuteen. Mulla on kuukin oinaassa. aika oinas pitoinen kartta muutenkin. Muutama vesimerkki ja ilmamerkkikin (vaaka) löytyy mun kartasta muttei pahemmin maamerkkejä. Onko sun kartta painottunut johonkin tiettyyn?

        Kuu on Härkä...
        taitaa löytä kaikkea mahdollista..heh!
        leijona,vaaka,härkä,rapu,jousimies on noissa tärkeimissä..oinaskin löytyy muistaakseni chironin merkistä..


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Kuu on Härkä...
        taitaa löytä kaikkea mahdollista..heh!
        leijona,vaaka,härkä,rapu,jousimies on noissa tärkeimissä..oinaskin löytyy muistaakseni chironin merkistä..

        Ootko huomannut että et tulisi jonkun merkin kanssa toimeen niin hyvin kuin muiden?
        Vaaka nousevana tosin on hyvin diplomaattinen ja "helppo" eli tulee varmaan toimeen lähes kaikkien kanssa.
        Itse olen huomannut tulevani parhaiten toimeen rapu, leijona, vaaka, jousimies ja skorpioni ihmisten kanssa. Kaksosten mielen keveys välillä ahdistaa. Heidän kanssaan en oikein pääse samalle aaltopituudelle.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Neitsyt vaaka yhdistelmä... Veikkaanpa näin:

        Hän on todennäköisesti älykäs, sosiaalinen ja ystävällinen. Hän saattaa aika ajoin vaatia itseltään ja muilta paljon. Hän on tunnollinen, pikkutarkka ja utelias tutkimaan asioita.
        Hänellä on hyvin esteettinen silmä ja todennäköisesti silmää siksi myös naiskauneudelle =) Hän on hauska, tosin huumorintaju voi olla aika erikoinen. Hän pitää kirjallisuudesta ja lukemisesta.
        Hän saattaa sortua välillä arvostelemaan muita. Hän ei ehkä näytä tunteitaan kovin helposti mutta se ei välttämättä tarkoita etteikö hän välittäisi.
        Hänellä on paljon ystäviä miellyttävän luonteensa takia. Hän saattaa olla hiukan turhamainen. Todennäköisesti hänellä on siisti koti vaikka eläisikin poikamiehenä poikamies boksissa =) Huoliteltu ulkonäkö myös, epäilen ettei tätä miestä usein likaisissa verkkareissa näe.

        Niin kysyit että tulenko joidenkin merkkejen kanssa toimeen paremmin..?
        Joo...leijona,vaaka,vesimies,jousimies,härkä...ovat parhaat merkit..
        mutta toki tulen kaikkien kanssa toimeen jos tahdon..:)
        Skorpparit ja Kaksoset ei oikeen kuulu miun ystävä piiriini...
        jotenkin jännä...kun olen seurannut muutenkin noita ihmisii...niin...vaaka ja härkä ihmiset ovat miusta kiinostunut..jos esim.raflassa törmää..


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Niin kysyit että tulenko joidenkin merkkejen kanssa toimeen paremmin..?
        Joo...leijona,vaaka,vesimies,jousimies,härkä...ovat parhaat merkit..
        mutta toki tulen kaikkien kanssa toimeen jos tahdon..:)
        Skorpparit ja Kaksoset ei oikeen kuulu miun ystävä piiriini...
        jotenkin jännä...kun olen seurannut muutenkin noita ihmisii...niin...vaaka ja härkä ihmiset ovat miusta kiinostunut..jos esim.raflassa törmää..

        Musta taas kiinnostuu kaikki rapu ja kauris miehet =) En tiedä mikä minussa vetää noita merkkejä puoleensa. Rapu miehet ovat vielä aika romanttisia luonteita, minä taas en kamalan romanttinen ole. Hassua!
        Vaaka miehet ehkä tuntevat vetoa sinuun sillä he ovat sosiaalisia valoisia merkkejä ja sinä olet nousevana vaakana samantyyppinen. Härkää taas ehkä kiehtoo erilaisuus, härkä ei viihdy niin kovin paljoa valokeilassa kuin leijona. Isovanhempani ovat leijona-härkä pari, he ovat kovin erilaisia mutta silti ovat viihtyneet yhdessä jo yli 40 vuotta. Erilaisuus vetää puoleensa.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Musta taas kiinnostuu kaikki rapu ja kauris miehet =) En tiedä mikä minussa vetää noita merkkejä puoleensa. Rapu miehet ovat vielä aika romanttisia luonteita, minä taas en kamalan romanttinen ole. Hassua!
        Vaaka miehet ehkä tuntevat vetoa sinuun sillä he ovat sosiaalisia valoisia merkkejä ja sinä olet nousevana vaakana samantyyppinen. Härkää taas ehkä kiehtoo erilaisuus, härkä ei viihdy niin kovin paljoa valokeilassa kuin leijona. Isovanhempani ovat leijona-härkä pari, he ovat kovin erilaisia mutta silti ovat viihtyneet yhdessä jo yli 40 vuotta. Erilaisuus vetää puoleensa.

        Olisko se et kun Rapu ja Kauris ovat niitä "hiljasia"...jotka ei puhu eikä pukahda tyyppejä...niin oinas vetoo heihin?! :)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        Olisko se et kun Rapu ja Kauris ovat niitä "hiljasia"...jotka ei puhu eikä pukahda tyyppejä...niin oinas vetoo heihin?! :)

        Voipi olla =) Tämä oinas ainakin puhua pölpöttää jatkuvasti =) Osaan kyllä olla hiljaakin.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        Voipi olla =) Tämä oinas ainakin puhua pölpöttää jatkuvasti =) Osaan kyllä olla hiljaakin.

        ...merkuriuksessa...Leijona??
        Mie oon...ja sen kyllä huomaa...ainakin kamut..hih! ;)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        ...merkuriuksessa...Leijona??
        Mie oon...ja sen kyllä huomaa...ainakin kamut..hih! ;)

        mulla on merkurius kaloissa. Jutut kuulemma liukuu kuin auto jääradalla =) Venus ja mars on oinaassa.


      • Jellona
        Mars kirjoitti:

        mulla on merkurius kaloissa. Jutut kuulemma liukuu kuin auto jääradalla =) Venus ja mars on oinaassa.

        No siehän oot TOSI oinas...hui!
        hih...sen kyllä usko et jutut luistaa noin..:)

        mie puhu vaikka vesiräystäästä...tai jotain sinne päin..en muista...mut väännän juttuu vaikka ja mistä...jos tarve vaatii..hehee!! ;)

        Mie oon venusksen Rapu ja Marsis Jouskari...eli sellanen hempee lälly välillä...mutta sit taas välillä joka paikan "höylä"...meen ja tuun joka suntaan yhtä aikaa...ikiliikkuja...heh!

        nyt täytyy lähtee koneen äärestä...moooi!
        mut jos tahdot kirjoitella joskus kanssani..niin laita postia [email protected] :)


      • Mars
        Jellona kirjoitti:

        No siehän oot TOSI oinas...hui!
        hih...sen kyllä usko et jutut luistaa noin..:)

        mie puhu vaikka vesiräystäästä...tai jotain sinne päin..en muista...mut väännän juttuu vaikka ja mistä...jos tarve vaatii..hehee!! ;)

        Mie oon venusksen Rapu ja Marsis Jouskari...eli sellanen hempee lälly välillä...mutta sit taas välillä joka paikan "höylä"...meen ja tuun joka suntaan yhtä aikaa...ikiliikkuja...heh!

        nyt täytyy lähtee koneen äärestä...moooi!
        mut jos tahdot kirjoitella joskus kanssani..niin laita postia [email protected] :)

        Sä ootkin tosi energinen sitten kun mars on vielä jousimiehessä =)
        Mä laitan sulle mailia jos vaikka jatketaan juttua sitten siellä. Mullakin loppuu työpäivä kohta =) Työaikana siis täällä, hyi mua! =)


      • utelias
        Mars kirjoitti:

        Neitsyt vaaka yhdistelmä... Veikkaanpa näin:

        Hän on todennäköisesti älykäs, sosiaalinen ja ystävällinen. Hän saattaa aika ajoin vaatia itseltään ja muilta paljon. Hän on tunnollinen, pikkutarkka ja utelias tutkimaan asioita.
        Hänellä on hyvin esteettinen silmä ja todennäköisesti silmää siksi myös naiskauneudelle =) Hän on hauska, tosin huumorintaju voi olla aika erikoinen. Hän pitää kirjallisuudesta ja lukemisesta.
        Hän saattaa sortua välillä arvostelemaan muita. Hän ei ehkä näytä tunteitaan kovin helposti mutta se ei välttämättä tarkoita etteikö hän välittäisi.
        Hänellä on paljon ystäviä miellyttävän luonteensa takia. Hän saattaa olla hiukan turhamainen. Todennäköisesti hänellä on siisti koti vaikka eläisikin poikamiehenä poikamies boksissa =) Huoliteltu ulkonäkö myös, epäilen ettei tätä miestä usein likaisissa verkkareissa näe.

        Luulisi, että tunnet tuon hepun oikeasti. Oli vaan niin naulan kantaan sanottu:) Utelias, hauska omalaatuisella huumorillaan, arvostelija, ja tarkka siisteydestä, vähän turhamainenkin... Ja toden totta, ei hänellä likaisia verkkareita näe!


      • Mars
        utelias kirjoitti:

        Luulisi, että tunnet tuon hepun oikeasti. Oli vaan niin naulan kantaan sanottu:) Utelias, hauska omalaatuisella huumorillaan, arvostelija, ja tarkka siisteydestä, vähän turhamainenkin... Ja toden totta, ei hänellä likaisia verkkareita näe!

        Kyllä noista merkeistä aika paljon pystyy sanomaan. Hahmottui heti kuva päähän tuosta miehestä =)


      • Neitsyt

        pitää hyvin paikkansa! haluaa tuntea olonsa vapaaksi vakituisessa suhteessakin, mutta tekee sen sillä tavalla, että toinen ei aina edes huomaa koko asiaa, vaan tyytyy hänen tahtoonsa siksi, että nousuvaaka on niin hieno ja pidetty seuraihminen. nousuvaakainen aurinkojellona on vielä usein vanhempiensa lellikki hyvän käytöksensä ja sovittelevaisuutensa vuoksi. hän ilmaisee mielipiteensä selkeän karismaattisesti, mutta myös pehmeästi. hänen kanssaan on vaikea aikaansaada riitaa ja siksi hän miellyttää niin monia ihmisiä.


      • Sessa
        Mars kirjoitti:

        Neitsyt vaaka yhdistelmä... Veikkaanpa näin:

        Hän on todennäköisesti älykäs, sosiaalinen ja ystävällinen. Hän saattaa aika ajoin vaatia itseltään ja muilta paljon. Hän on tunnollinen, pikkutarkka ja utelias tutkimaan asioita.
        Hänellä on hyvin esteettinen silmä ja todennäköisesti silmää siksi myös naiskauneudelle =) Hän on hauska, tosin huumorintaju voi olla aika erikoinen. Hän pitää kirjallisuudesta ja lukemisesta.
        Hän saattaa sortua välillä arvostelemaan muita. Hän ei ehkä näytä tunteitaan kovin helposti mutta se ei välttämättä tarkoita etteikö hän välittäisi.
        Hänellä on paljon ystäviä miellyttävän luonteensa takia. Hän saattaa olla hiukan turhamainen. Todennäköisesti hänellä on siisti koti vaikka eläisikin poikamiehenä poikamies boksissa =) Huoliteltu ulkonäkö myös, epäilen ettei tätä miestä usein likaisissa verkkareissa näe.

        Olipas hyvä luonnehdinta..Mä olen juuri tollanen!

        Kiitti vaan!


      • vaaka
        Sessa kirjoitti:

        Olipas hyvä luonnehdinta..Mä olen juuri tollanen!

        Kiitti vaan!

        millainen vaaka, joka on lisäksi nouseva vaaka


      • Mars
        vaaka kirjoitti:

        millainen vaaka, joka on lisäksi nouseva vaaka

        Oletko nainen? Olet todennäköisesti ultra feminiininen. Rakastat kauneutta, sisustamista, muotia, taiteita jne.. Olet luova persoona. Sinulla on terävä pää. Olet hyvin sosiaalinen ja ystävällinen. Sinä uskot romantiikkaan, uskot myös avioliittoon. Nautit juhlista, tapahtumista jne.. Viihdyt älykkäiden ihmisten keskellä. Olet huono päättämään asioita, et ainakaan toimi hetken mielijohteesta. Sinulla on hyvä tyylitaju.


      • mii
        vaaka kirjoitti:

        millainen vaaka, joka on lisäksi nouseva vaaka

        mä oon ite vaaka ja nouseva vaaka ja oon ihan samanlainen ku mitä kaikissa horoskooppi kirjoissa sanotaan vaaoista... :) en osaa päättää, oon rauhallinen (harmooninen), ja en haluis tuottaa kellekkään mielipahaa... mutsi on sanonu et vaa`at ois kaikist helpoimpii vauvoja mut ne ei osaa päättää mitä ne haluu.. :DD ja se on kyl ihan totta... nykyään sil menee hermot aina mun kanssa ku ollaan vaatekaupoissa.. :DD


      • leon
        Mars kirjoitti:

        Sinussahan olisi psykologin ainesta :)
        Mikä sun kuumerkki muuten on? Sekin vaikuttaa persoonallisuuteen. Mulla on kuukin oinaassa. aika oinas pitoinen kartta muutenkin. Muutama vesimerkki ja ilmamerkkikin (vaaka) löytyy mun kartasta muttei pahemmin maamerkkejä. Onko sun kartta painottunut johonkin tiettyyn?

        onko se mahdollista löytää internetin kautta vai joudunko opettelemaan astrologiaa?


      • oodi

        Tästä hyvä esimerkki esimerkiksi Kate Bush . . Hän on todella naisellinen ja seksikäs ! Taiteellinen ! Hän on leijona, nouseva vaaka.


    • neitsyt

      tunnen yhden nousuvaaka-miehen, jonka aurinkomerkki on leijona. viehättävä, suvereeni ja sympaattinen henkilö, jolla on ollut aina musiikkiharrastuksia. ei ole mikään hirveä fyysinen työkone, vaan haluaa tehdä työnsä rauhassa ja harmoniassa, haluaa luoda kaikkea kaunista musiikista ja taiteesta puheen ollen. hakeutuu samanhenkisten seuraan, aurinkomerkki-vaa'at ovat hyvin mahdollisia bestiksiä. ilmaisee kyllä tahtonsa, mutta on usein taipuvainen antamaan periksi itseään dominoivamman edessä. tykkää hallitsevasta kumppanista, joka hoitaa ja huoltaa hänen perustarpeitaan ja eritoten ottaa hänen mieltymyksensä huomioon.

    • Marilyn

      .. eli millanen on vesimies nousevana merkkinään vaaka?

      • ........

        Hmmm...

        Olet sosiaalinen, valoisa ja ystävällinen. Älysi on terävä ja opit helposti uusia asioita.
        Mielenkiintosi saattaa olla suuntautunut sisustukseen, taiteisiin, kirjallisuuteen, muotiin.. Viihdyt ihmisvilinässä. Sinulla on hyvä tyylitaju ja oma persoonallinen tyyli. Keksit helposti ratkaisuja asioihin. Kehität mielelläsi työympäristöä parempaan suuntaan ja sinulla on paljon ideoita.


    • -W-

      Olen leijona aurinkomerkiltäni (13.8), nouseva vaaka ja kuu härässä.

      Luonnettani leimaa ehkä selvimmin nautinnonhalu :) Lisäksi olen kiinnostunut historiasta ja luonnontieteistä. Luin muuten juuri, että nousevalle vaa'alle tyypillistä on mm. sävy sävyyn pukeutuminen. Tämä hymyilytti,koska siitä on minulle jo vuosia kuittailtu. minun on helppo tutustua ihmisiin, mutta vaikea ylläpitää pitkiä ihmissuhteita.

    • Rapu+vaaka?

      ..joku asiaan perehtynyt vielä kertoa, miten nouseva vaaka ilmenee raputytössä. Itsessäni on paljon rapua, mutta myös paljon ei-rapumaisia piirteitä.

    • rapu911

      Olen rapu, jolla on vaaka nousussa. Olen ystävällinen, kohtelias ja hyvin hiljainen. Pukeudun hillitysti ja naisellisesti, ja värit vaatteissa pitää sointua toisiinsa. :D Haluan antaa itsestäni harmonisen, empaattisen ja mukavan vaikutelman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe