Turun maalämpö

vesimies..

Olisiko jollain tietoa Turun maalämmön toiminnasta? Onko luotettava ym.?

6

2148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lieto82

      mutsille ja faijalle tuli sieltä pumppu. Pitäis laittaa omaan tupaan kans. on se ainakin hyvin toiminu ja vähällä kulutuksella. En nyt muista koska pistettiin mutta abaut puoltoista vuotta sitten.

    • talollinen1

      Turun maalämmön toimittamat laitteet toimivat ihan ok, mutta varsinainen asennustyö ei ollut kovin ammattimaista. Monta ukkoa kulki edestakaisin koheltamassa ja monet asiat tehtiin vähän sinne päin. Viiden päivän työstä tuli kahden kuukauden työ. Kun teetimme asentajalla pari muutakin työtä, ne menivät perseelleen ja hän ei osannut korjata töitään asianmukaiseksi. Positiivista kuitenkin, että laitteet toimivat.

      • meiltäarvosanahyvä

        aijjaa! meillä on pumppu kans, mutta en nyt huomannut asennuksessa mitään erikoista. tai ainakaan mitään merkillepantavaa. vaikea kuvitella. asentaja oli kyllä hiljanen kaveri, mutta emmä ny pahana pitäny. pumppu kyllä pelittää.
        Siitä oon vakuuttunu että Stiebel Eltron on merkkinä ainakin laadukas. Oon ainakin itte tyytyväinen.


    • öljyn hinta?

      Laitoin ite turummaalämmöltä maalämpöpumpun nyt vuos ja 3 kk sitten. asentajasta en nyt sanoisi että hiljanen kaveri, oli kyllä kauheen kokonen karpaasiki. oliko sitte sama en tiedä tai onko heillä useampi asentaja.. joka tapaukses oon samaa mieltä että pumppu on kyllä toimiva peli , ennen meni yli kolme ja pual tuhatta litraa öljyä, ja nyt ei mennyt ihan 8000 kW pumpulla. toki vanha öljykattila oli aataminaikanen mutta kumminkin. asennus meni ihan jees. naapuris eri merkkinen pumppu eikä nii hyviä kokemuksia kyllä ku täällä.
      mikähän öljyn hinta on nyt , onko tietoa ?

    • emämunaus

      Minulle on ruvennut näitä kokemuksia Turun Maalämmöstä kertymään ja jos vaan pystytte niin pysykää kaukana tästä firmasta. Kyseessä on pelkkä rahastusfirma takavalotakuulla. Mitä enemmän näiden veijareiden kanssa asioi, niin sitä uskomattomammalta tuntuu, että he voivat toimia markkinoilla.
      Mikäli ette varoitusta usko, niin käykää edes stiebelin kotisivuilla katsomassa kuka vastaa varsinais-suomen huollosta. Se kertoo jo paljon.

      • Huijattujälleen

        Itse hommasin maalämpöpumpun kyseisestä paikasta ja voihan perse kaikki mennyt päin persettä asennuksen jälkeen pumppu huutaa yötä päivää välillä toimii välillä ei lämminvesivaraaja vuotaa asennukset ovat koululaisen tekemisen arvoisia.en suosittele missään nimessä vaikka olisi kuinka halpa.!! Kalliiksi tulee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe