Olisiko jollain tietoa Turun maalämmön toiminnasta? Onko luotettava ym.?
Turun maalämpö
6
2351
Vastaukset
- lieto82
mutsille ja faijalle tuli sieltä pumppu. Pitäis laittaa omaan tupaan kans. on se ainakin hyvin toiminu ja vähällä kulutuksella. En nyt muista koska pistettiin mutta abaut puoltoista vuotta sitten.
- talollinen1
Turun maalämmön toimittamat laitteet toimivat ihan ok, mutta varsinainen asennustyö ei ollut kovin ammattimaista. Monta ukkoa kulki edestakaisin koheltamassa ja monet asiat tehtiin vähän sinne päin. Viiden päivän työstä tuli kahden kuukauden työ. Kun teetimme asentajalla pari muutakin työtä, ne menivät perseelleen ja hän ei osannut korjata töitään asianmukaiseksi. Positiivista kuitenkin, että laitteet toimivat.
- meiltäarvosanahyvä
aijjaa! meillä on pumppu kans, mutta en nyt huomannut asennuksessa mitään erikoista. tai ainakaan mitään merkillepantavaa. vaikea kuvitella. asentaja oli kyllä hiljanen kaveri, mutta emmä ny pahana pitäny. pumppu kyllä pelittää.
Siitä oon vakuuttunu että Stiebel Eltron on merkkinä ainakin laadukas. Oon ainakin itte tyytyväinen.
- öljyn hinta?
Laitoin ite turummaalämmöltä maalämpöpumpun nyt vuos ja 3 kk sitten. asentajasta en nyt sanoisi että hiljanen kaveri, oli kyllä kauheen kokonen karpaasiki. oliko sitte sama en tiedä tai onko heillä useampi asentaja.. joka tapaukses oon samaa mieltä että pumppu on kyllä toimiva peli , ennen meni yli kolme ja pual tuhatta litraa öljyä, ja nyt ei mennyt ihan 8000 kW pumpulla. toki vanha öljykattila oli aataminaikanen mutta kumminkin. asennus meni ihan jees. naapuris eri merkkinen pumppu eikä nii hyviä kokemuksia kyllä ku täällä.
mikähän öljyn hinta on nyt , onko tietoa ? - emämunaus
Minulle on ruvennut näitä kokemuksia Turun Maalämmöstä kertymään ja jos vaan pystytte niin pysykää kaukana tästä firmasta. Kyseessä on pelkkä rahastusfirma takavalotakuulla. Mitä enemmän näiden veijareiden kanssa asioi, niin sitä uskomattomammalta tuntuu, että he voivat toimia markkinoilla.
Mikäli ette varoitusta usko, niin käykää edes stiebelin kotisivuilla katsomassa kuka vastaa varsinais-suomen huollosta. Se kertoo jo paljon.- Huijattujälleen
Itse hommasin maalämpöpumpun kyseisestä paikasta ja voihan perse kaikki mennyt päin persettä asennuksen jälkeen pumppu huutaa yötä päivää välillä toimii välillä ei lämminvesivaraaja vuotaa asennukset ovat koululaisen tekemisen arvoisia.en suosittele missään nimessä vaikka olisi kuinka halpa.!! Kalliiksi tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264