elikkä mietin vuokrikseni hankkimista omaksi. tuttu poni on. alan kuitenkin olemaan liian pitkä ja tarkoituksena olisi alkaa ajamaan ja opettamaan temppuja yms irtohypytystä jne :D olen tämän ponin kanssa puuhaillut muutakin kuin selästäkäsin ja tosi hauskaa kyllä on! olen ratsastanut noin puoltoista vuotta ja poni toimii minulla oikeastaan tosi hyvin. aloittelijammilla se heittää selästään. elikkä siis ei ratsuksi vaan ajoon ja temppuiluun poniagilityyn jne. olen 13 :D kävisin satunnaisesti ratsastamassa koska olen 149 ja poni 101cm eli ei se siihe nkuole :D mitässanotte. ei ärsytyksiä kiittoos!
voisinko hankkia oman?
starsfif
1
110
Vastaukset
- _katherine_
Noin nuori ei voi ponia yksin omistaa. Jos vanhemmat ovat mukana hommassa sata prosenttisesti ja maksavat kaiken, niin mikäs siinä. Poni tulee viedä täysihoitotalliin, jossa on asiantuntevat ihmiset töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2153647Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143519Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä912608Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman122199Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling592160Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.111919Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue481745- 901601
- 791207
- 721163