Rakastuin leijona miehen.Miten toimii?
Vastaukset 3
- 2+1
voi toimia hyvinkin! kokeile :)
- vastakohdat
Ei toimi !!! Rapu on herkkä merkki ja romanttinen ja Leijona on ihailua vaativa ja ei yhtään romantikko. Siinä on pehmeä ja kova merkki vastakkain. Elin 30 v. Leijonamiehen kanssa ja juuri erosin, jotenkin hän onnistui pitämään minut vallassaan voimakkaan luonteensa vuoksi noin kauan. Yritin räpistellä pois kauan mutta hän piti otteessaan.
Rapu tarvitsee mielestäni sellaisen kohteen joka osaa vastaanottaa ja arvostaa sitä herkkyyttä mitä Ravussa on. Leijona jotenkin kumoaa sen kaiken, mitätöi sen tms.
Mutta jos olet valmis jatkuvasti ihailemaan,kehumaan ja pönkittämään Leijonamiestä niin kokeile.- Santtu
Samaa mieltä, minullakin on takana yli 30-vuoden liitto. Olen eronnut viime vuonna. Tunnistan täysin ja tunnustan edellisestä, että ihan samanlaista on ollut. Erittäin Minä-keskeinen ihminen, ja jos vielä mukaan tulee nuukuus ja kova luonne, kuten minun tapauksessani on ollut. Ihminen joka on musertanut ja mitätöinyt totaalisesti. Että voinko koskaan täysin eheytyä ja parantua tästä suhteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509