Esikoislestadiolainen käytäntö

Jeesus on tie

Seurakunnassamme on ymmärretty ja ymmärretään käsittääkseni edelleenkin, että saarnaajat ovat ne henkilöt, jotka tekevät sielunhoitotyötä. Jos saarnaaja on tehtävään perehtynyt, niin mikäpä siinä. Lähetysmiehinä kulkee kaksi saarnaajaa, ja omilla paikkakunnilla on paikkakunnasta riippuen muutamia saarnaajia, joillakin paikkakunnilla ei ole lainkaan omaa saarnaajaa.

Itse uskon niin, että tarvetta tehtävään koulutetuille olisi paljon, ajassamme on paljon erilaisia haasteita, nuorilla omansa lapsiperheillä omansa ja vanhukset tarvitsisivat kuuntelijaa.
Joukossamme on joitakin veljiä ja sisaria jotka kärsivät esimekiksi mielenterveysongelmista, heidän auttajakseen ei ole kenestä hyvänsä pystymetsästä reväistyllä, vaikka olisikin saarnaajan vakanssilla.

Olen itse tavannut monia ystäviä jotka ovat kertoneet ahdistuneensa tiuettyjen saarnaajien saarnoista. Monesti painotetaan voimakkaasti monia syntejä nimeltä, ja unohdetaan se että me kristityt olemme voittajan matkassa ja Jumalan viha on jo sovitettu Jeesuksessa kristuksessa. Tarvitaan vain USKO jolla tämä sovituksen sana otetaan vastaan, ja kiitetään Jeesusta siitä armosta jonka hän on meille osoittanut. Syntikeskeinen masentunut tulevaisuutta ja kuolemaa pelkäävä puhuja jättää kuulijoille vähän kun selkärepun. Rohkea evankelinen julitus joka on täynnä toivoa, tuo esiin vapauden sanoman Jeesuksessa Kristuksessa.

Sitähän kristitty juuri kaipaa, armon sanaa. Ei hän pitkistä syntiluetteloista uskon voimaa saa, vain itku lähtee pelosta ja häpeän voimasta, ja maanataina epäily taas valtaa mielen. Jeesus antaa rauhan, lahjoittamalla syntiselle oman vanhurskautensa, synti on silloin niety ja kuoleman ota on pois pyyhkäisty. Ihminen saa Jeesukselta lahjaksi varmuuden pelastuksesta.

Gal. 2:19-3:7 Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu, ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.

En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.

Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna? Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?

Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?
Niin paljonko olette turhaan kärsineet? - jos se on turhaa ollut.

Joka siis antaa teille Hengen ja tekee voimallisia tekoja teidän keskuudessanne, saako hän sen aikaan lain tekojen vai uskossa kuulemisen kautta, samalla tavalla kuin "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi"?

***) Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.

32

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä usko viholliseen

Raamatussa lukee usein sanat "lain kautta".

Moni mieltää että kysymyksessä olisi Mooseksen laki, ja hyrisee tyytyväisenä ja voitonvarmana, "kuka nyt meidän aikanamme enää
      laista autuutta etsisi."

Laki on edelleen voimassa, joka yhdenkin pykälän laista rikkoo hän on rikkonut silloin KOKO lain. Laki osoittaa kiistatta että jokainen meistä on kuolemaantuomittu rikollinen. Lain voima loppuu siihen ihminen kulolee ja kalman haju alkaa tulla nenään.

Laki tarkoittaa TEKOJA, jos TEET KAIKEN mitä laki vaatii, sinä pelastut. On aivan sama kuin sanoitsi ihmiselle, jos ylität Saimaan paljain jaloin veden päällä kävellen, niin sinä pelastut. En ole ketään nähnyt kävelevän veden päällä ilman apuvälineitä. Eikä kukaan muu kuin Jeesus Kristus ole tekojensa kautta vanhurskas.

Vanhurskaaksi tullaksensa ihminen tarvitsee Kristukselta lahjaksi vanhurskauden.

Ne jotka ovat sotkeentuneet lakivanhurskauteen, sotkevat autuuteensa osatekijäksi omia tekojaan, Kristuksen täydellisen teon lisäksi ja jatkeeksi. Tämä on törkeätä Jumalan pilkkaa, ettei ihminen usko pelastuvansa Kristuksen lahjoittamalla täydellisellä vanhurskaudella, vaan alkaa sitä parantelemaan.

Tästä meille rakas veljemme Herrassa Paavali paljon opettaa ja täydestä syystä. koettelemuksissa sen huomaamme väkevällä tavalla kuinka lihasta nousee haluja parantaa Kristuksen lahjavanhurskautta.
      Alaa kuulumaan sellaisia ääniä että tämä usko ja Jumalan armo ei vielä riitä, lihankin pitää tulla paljon paljon paremmaksi, sitten voisit kysellä Jeesukselta armoa.

• Jumala ompi linnamme

Tämähän on selvää uudestisyntyneelle...

• toivoen rukoillen
        Jumala ompi linnamme kirjoitti:

Tämähän on selvää uudestisyntyneelle...

Niin, kunpa se aina olisikin näin kuten totesit ja toivoisimme.
        Tunnen satoja uudestisyntyneitä joille kaikki ei aina ole niin selvää kun toivoisimme. Vihollisen kiusatessa ja rääkätessä, koettelemusten tullessa alkaa epäilys hiipiä, mahdanko olla riittävän hyvä Kristuksen pelastettavaksi. Kun on tuota syntiä, on laiminlyöntejä jne.

Pohjalla käyneille asia on kutakuinkin selvä, omat voimat on testattu ja tehottomiksi todettu, jää vain yksi mahdollisuus, Jumalan armo Jeesuksessa kristusessa.

• saarnamiesmmm

tule kokouksiin, kuulet oikeaa jumalansanaa ja asiat aukeaa sinullekin.

• v,d.e-2w

Et laittanut Jumalan tai Jeesuksen Omaa Sanaa tekstiisi... ei kelvannut...

kirjoitit:
      "Seurakunnassamme on ymmärretty ja ymmärretään käsittääkseni edelleenkin, että saarnaajat ovat ne henkilöt, jotka tekevät sielunhoitotyötä. Jos saarnaaja on tehtävään perehtynyt, niin mikäpä siinä. Lähetysmiehinä kulkee kaksi saarnaajaa, ja omilla paikkakunnilla on paikkakunnasta riippuen muutamia saarnaajia, joillakin paikkakunnilla ei ole lainkaan omaa saarnaajaa."

Mielestäni unohdit kertoa että tuo sieluntyö on uskontunnustuksen antaneiden luciferilaisten touhua! houkuttelette rikollisia lahkoonne todistamaan Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain vastaisuutta.
      JEESUS EI OLE PERUSTANUT omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneiden, raiskanneiden jne rikollisten seurakuntia JOTEN MUISTAKAA PAIKKAKUNNILLA KERTOA KOKO TOTUUS EIKÄ VAAN luciferilaisuuden valheita!

Kertakaa myös sontaluukku juttejenne lisäksi se, että kirkollisveroja maksavat ja lähetystyö murhaaja rikollisuutta tukevia luciferi rakastaa:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana..."

Aabraham ei tietääkseni ollut rikollisen luciferilainen mutta syyttäkää hänkin sillä Jeesusta olette jo rikollisen kristinuskon rikollisten lahkojen perustajaksi syyttäneet kohta vuosi tuhansia, Paavalain ajoilta asti...
      Väärän todistuksen antaminen on rikos vaikka syytöntä Jeesusta syyttäs:
      Tässä tekstit jossa teuta syyttää Jeesusta Paavalin teoista:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
      Fered.
      11.12.2011 18:24
      " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
      MATTI
      17.2.2012 21:05
      ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
      JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "

• "Et laittanut Jumalan tai Jeesuksen Omaa Sanaa tekstiisi... ei kelvannut..."

Kun viestisi vahvistamiseksi laitat noita linkkejä niin osaan minäkin - jos ottaisit hiukan opiksesi:
        kaksisuuntainen mielialahäiriö: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö

Vainoharhainen persoonallisuus: http://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhainen_persoonallisuus

Narsismi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi

Kirjoittelusi on - samalla tavoin kuin teutan ja "Jeesus pelastaa" -nimimerkinkin - eräänlaista henkistä masturbointia. Tekstiäsi olisi paljon hauskempi lukea, jos et toistaisi itseäsi jatkuvasti. Olisiko sinulla mitään uutta? Ei sillä että siitä olisi mitään hyötyä, mutta harhojasi lukee melkein kuin viihteenä.

• b.fd-ep
        exhellari86 kirjoitti:

"Et laittanut Jumalan tai Jeesuksen Omaa Sanaa tekstiisi... ei kelvannut..."

Kun viestisi vahvistamiseksi laitat noita linkkejä niin osaan minäkin - jos ottaisit hiukan opiksesi:
        kaksisuuntainen mielialahäiriö: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksisuuntainen_mielialahäiriö

Vainoharhainen persoonallisuus: http://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoharhainen_persoonallisuus

Narsismi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi

Kirjoittelusi on - samalla tavoin kuin teutan ja "Jeesus pelastaa" -nimimerkinkin - eräänlaista henkistä masturbointia. Tekstiäsi olisi paljon hauskempi lukea, jos et toistaisi itseäsi jatkuvasti. Olisiko sinulla mitään uutta? Ei sillä että siitä olisi mitään hyötyä, mutta harhojasi lukee melkein kuin viihteenä.

Siis teutan ja Jeesus om tien jatkuvat väärien todistuksien jatkuvat toistamiset ovat mielestäsi ok!!!
        He, jotka jatkuvasti Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavat ovat luciferilaisia, uskontunnustuksensa kaltaisia rikollisia, Jumalan Laikia muokkaavia, Jeesusta Paavalinkin rikoksista syyttäviä jne JA SINULLE NE OVAT PUOLUSTAMISEN ARVOISIA SONTALUUKKU RIKOKSINA!

Vihje, jos sinulle ei Jumalan ja Jeesusken Oman Sanan tiedot kelpaa niin älä lue niitä! luciferilaisilla on om rikollisuuden käsikirja, siinä on kaikki AIVAN oikein; luciferilaisille:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

• b.fd-ep kirjoitti:

Siis teutan ja Jeesus om tien jatkuvat väärien todistuksien jatkuvat toistamiset ovat mielestäsi ok!!!
        He, jotka jatkuvasti Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavat ovat luciferilaisia, uskontunnustuksensa kaltaisia rikollisia, Jumalan Laikia muokkaavia, Jeesusta Paavalinkin rikoksista syyttäviä jne JA SINULLE NE OVAT PUOLUSTAMISEN ARVOISIA SONTALUUKKU RIKOKSINA!

Vihje, jos sinulle ei Jumalan ja Jeesusken Oman Sanan tiedot kelpaa niin älä lue niitä! luciferilaisilla on om rikollisuuden käsikirja, siinä on kaikki AIVAN oikein; luciferilaisille:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

"Siis teutan ja Jeesus om tien jatkuvat väärien todistuksien jatkuvat toistamiset ovat mielestäsi ok!!!"

Kyllä, ihan ehdottomasti ovat ookoo. Pilkkaavat todella ja ihan oikein!!! Ehdottomasti!!!

"jos sinulle ei Jumalan ja Jeesusken Oman Sanan tiedot kelpaa niin älä lue niitä!"

En luekaan, siinä olet ihan oikeassa. Lopetin jonkun aikaa sitten.

"luciferilaisilla on om rikollisuuden käsikirja, siinä on kaikki AIVAN oikein; luciferilaisille:"

Mutta, valitettavasti, en kehotuksestasi huolimatta lue sitäkään.

"PUOLUSTAMISEN ARVOISIA SONTALUUKKU RIKOKSINA!"

Sontaluukku on vallan mainio keksintö. Sen tavallisin versio muodostuu yhteen naulatuista puulaudoista, koko välillä 20x30...100x150 cm. Paras materiaali on seitenkasi-nelonen, vajaakanttinenkin käy. Tärkeää on saranoid luukku yläreunastaan (motorisoitu versio). Alkuperäinen malli on vain pöngätty aislla seinää vasten (luukku vähän suurempi kuin aukko).

Netistä löytyy kyllä piirustuksia. Haluatko että haen sinulle kun tuo sontaluukku tuntuu olevan niin rakas? Itse on ollenkaan ole rakennuspuolen miehiä, mutta autan mielelläni jos tarpeen.

Vastoin yleistä, sinunk,in omaksumaa käsitystä sontaluukun avulla on vaikea syyllistyä rikoksiin. Sontaluukulla voi ehkä teoriassa lyödä toista henkilöä ja näin syyllistyä RL 21 luvun henkeä ja terveyttä vastaan kohdistuviin rikoksiin. Harvinaista se kuitenkin on. Hain KKO:n ennakkotapauksia mutta yhtään rikosta en löytänyt, jossa astalona olisi käytetty sontaluukkua.

Nämä ovat Exhellari86:n Omat Sanat ja varmasti Oikein.

• v,d.e3-
        exhellari86 kirjoitti:

"Siis teutan ja Jeesus om tien jatkuvat väärien todistuksien jatkuvat toistamiset ovat mielestäsi ok!!!"

Kyllä, ihan ehdottomasti ovat ookoo. Pilkkaavat todella ja ihan oikein!!! Ehdottomasti!!!

"jos sinulle ei Jumalan ja Jeesusken Oman Sanan tiedot kelpaa niin älä lue niitä!"

En luekaan, siinä olet ihan oikeassa. Lopetin jonkun aikaa sitten.

"luciferilaisilla on om rikollisuuden käsikirja, siinä on kaikki AIVAN oikein; luciferilaisille:"

Mutta, valitettavasti, en kehotuksestasi huolimatta lue sitäkään.

"PUOLUSTAMISEN ARVOISIA SONTALUUKKU RIKOKSINA!"

Sontaluukku on vallan mainio keksintö. Sen tavallisin versio muodostuu yhteen naulatuista puulaudoista, koko välillä 20x30...100x150 cm. Paras materiaali on seitenkasi-nelonen, vajaakanttinenkin käy. Tärkeää on saranoid luukku yläreunastaan (motorisoitu versio). Alkuperäinen malli on vain pöngätty aislla seinää vasten (luukku vähän suurempi kuin aukko).

Netistä löytyy kyllä piirustuksia. Haluatko että haen sinulle kun tuo sontaluukku tuntuu olevan niin rakas? Itse on ollenkaan ole rakennuspuolen miehiä, mutta autan mielelläni jos tarpeen.

Vastoin yleistä, sinunk,in omaksumaa käsitystä sontaluukun avulla on vaikea syyllistyä rikoksiin. Sontaluukulla voi ehkä teoriassa lyödä toista henkilöä ja näin syyllistyä RL 21 luvun henkeä ja terveyttä vastaan kohdistuviin rikoksiin. Harvinaista se kuitenkin on. Hain KKO:n ennakkotapauksia mutta yhtään rikosta en löytänyt, jossa astalona olisi käytetty sontaluukkua.

Nämä ovat Exhellari86:n Omat Sanat ja varmasti Oikein.

hän, jota puolustat, on minulle sontaluukku, mätämuna jne sivistystä opettanut!!
        Siis jotta saisin osoitettua Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain tahtoa niin minunt on pakotettu kirjoittamaan heidän SIVISTYKSEN KIELTÄ!

• v,d.e3- kirjoitti:

hän, jota puolustat, on minulle sontaluukku, mätämuna jne sivistystä opettanut!!
        Siis jotta saisin osoitettua Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain tahtoa niin minunt on pakotettu kirjoittamaan heidän SIVISTYKSEN KIELTÄ!

"hän, jota puolustat, on minulle sontaluukku, mätämuna jne sivistystä opettanut!!"

No mielipiteesi ei tosiaankaan ole jäänyt huomaamatta.

"Siis jotta saisin osoitettua Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain tahtoa niin minunt on pakotettu kirjoittamaan heidän SIVISTYKSEN KIELTÄ!"

Taitaa olla ihan ikioma äidinkielesi.

Oletko huomioinut ehdotukseni sontaluukun rakentamisesta itse ettei tarvitse tulla aina tänne niitä ihailemaan?

• v.e-3-
        exhellari86 kirjoitti:

"hän, jota puolustat, on minulle sontaluukku, mätämuna jne sivistystä opettanut!!"

No mielipiteesi ei tosiaankaan ole jäänyt huomaamatta.

"Siis jotta saisin osoitettua Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain tahtoa niin minunt on pakotettu kirjoittamaan heidän SIVISTYKSEN KIELTÄ!"

Taitaa olla ihan ikioma äidinkielesi.

Oletko huomioinut ehdotukseni sontaluukun rakentamisesta itse ettei tarvitse tulla aina tänne niitä ihailemaan?

Sinulla vaikuttaa olevan karjalaumassa monen laisia nelijälkaisia, jopa sarvipäitä! Maatalous tuki on mahdollisesti herran pyhäköstä jolla on hiukan oikea oppisempi nimikin!
        Hillitse kumminkin ilmaisujasi ettet toistamiseen loukkaa "mainettasi"

• v.e-3- kirjoitti:

Sinulla vaikuttaa olevan karjalaumassa monen laisia nelijälkaisia, jopa sarvipäitä! Maatalous tuki on mahdollisesti herran pyhäköstä jolla on hiukan oikea oppisempi nimikin!
        Hillitse kumminkin ilmaisujasi ettet toistamiseen loukkaa "mainettasi"

"Kun kunnia menee niin maine senkun kasvaa", sanoi autuaasti edesmennyt isoisäni aikoinaan. Älä siis kanna minkäänlaista huolta minun maineestani. Suosittelen keskittymään omaasi.

"Mielestäni unohdit kertoa että tuo sieluntyö on uskontunnustuksen antaneiden luciferilaisten touhua! houkuttelette rikollisia lahkoonne todistamaan Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain vastaisuutta."

No kerrotaan nyt tässä: sieluntyö on uskontunnustuksen antaneiden luciferilaisten touhua!

Oletko tyytyväinen kun se on nyt kerrottu?

• teu.

Et ole vieläkään uskonut . Turha sun on kovasti sitä kaikille kailottaa
      että sulla ei ol uskoa , Uskon voi saada JUMALLTA/JEESUKSELTA ei
      se synny kuulossa , se kasvaa kuulossa .sanan kuulon kautta.
      eli se syntyy Jumalassa /Jeesuksesa sieltä sen saa lahjaksi

• Jeesus on tiemme

Simonahon krammari pyrii samalla uralla jo neljättä vuotta. :-)))))))))))
        Mies ei ole vielä huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Näitä on valitettavasti. Itse olen ratkaissut asian jättämällä kokonaan häirikköviestit lukematta. Pitkät rimpsut vain haittaavat keskusteluja,
        kun niitä joutuu koko ajan vierittelemään ylitse, mutta meneehän se näinkin, paremman puutteessa.

• Jumala ompi linnamme
        Jeesus on tiemme kirjoitti:

Simonahon krammari pyrii samalla uralla jo neljättä vuotta. :-)))))))))))
        Mies ei ole vielä huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Näitä on valitettavasti. Itse olen ratkaissut asian jättämällä kokonaan häirikköviestit lukematta. Pitkät rimpsut vain haittaavat keskusteluja,
        kun niitä joutuu koko ajan vierittelemään ylitse, mutta meneehän se näinkin, paremman puutteessa.

Ettekä nähtävästi sinä ja teutakaan..
        Kyllä luet kaikki ja taidat olla myös häirikköviestien takanakin...

Jumalaa ei voi petkuttaa Hän näkee ja kertoo omilleen kaiken....
        Jumala vihaa hengellistä haureutta eli noituutta...

Heippa

• hoitoon kiitos

Ettekä nähtävästi sinä ja teutakaan..
        Kyllä luet kaikki ja taidat olla myös häirikköviestien takanakin...

Jumalaa ei voi petkuttaa Hän näkee ja kertoo omilleen kaiken....
        Jumala vihaa hengellistä haureutta eli noituutta...

Heippa

Ukomatonta skeidaa, - hei nainen! :-)))))))))))))))))) Perälauta irtosi.

PItäsköhän sun hakeutua nyt hoitoon, ja tarkistaa lääkityksesi.
        Menee jo vahvasti harhojen puolelle. Mieti ennen kun kirjoittelet miten tällaiset valheesi loukkaavat meitä lähimmäisiäsi.

Yht'äkkiä noisi peräti outo hallitsematon viha sinussa esiin. Tämä ei selvästikään ole enää terveen ihmisen meininkiä.

• c.s.w32-

usko ei ole tietoa!
        usko on useimmiten kun kirjoitetaan uskonnollisuuksista johonkin oppiin uskomista jolla kielletään JUMALAN JA JEESUKSEN LAKI JA OPIT ja valitettavan usein kiellätte myös SUOMEN LAIN teoin ja sanoin ja tuette lähetystyö murha rikollisuutta!

• Misäs nyt mennään

Jopspa palaisimme avauksen aiheeseen. kun rikkinäisiä näyttää tulevan lisää tapeetille.

Jumala haluaa siis palauttaa ihmisen takaisin IHMISEKSI.
      Tarvitsevaksi
      toiset huomioivaksi
      jokaiselle oman tilansa antavaksi
      erilaisuus on rikkaus ei taakka.
      Tarvitsemme koulutettuja sielunhoitajia seurakuntaan
      tarvitsemme selkeätä vapauttavaa Kristuksen evankeliumia
      KOKO Raamattu on Jumalan sanaa
      Ihmistekoihin ja henkilöihin kohdituva palvonta pois
      Jeesus pelastaa
      armo parantaa
      Jumala pitää omistaa hyvän huolen
      Hekeä korostava ja samalla ihmisyyttä pilkkaava harhaoppi pois.

Näitä ja paljon muita tärkeitä kristiiölisyyteemme ja inhimilliseen elämään kuuuvia elementtejä, näistä tei avauksen jotta jokainen voisi tuoda omat henkilökohtaiset kokemuksensa kilvoituksen tieltä.

Näyttää siltä että heti kun vähän syvemmälle mennään ihmiseloon hoitavassa mielessä, niin hukkuvien korina täyttää koko tilan ja pilkkahuudot alkavat kuulumaan jopa (yllätys yllätys) uskoa tunnustavien kynästä.

Ellei avaukseni aiheista löydy mitään rakentavaa niin lopettakaa tämä tyhjä kurnutus välittömästi. Täilainen ei rakenna ketään.

• Jumala ompi linnamme

No mikset itse sitten noudata niitä...
        Sinä ulkokullattu farisealainen vaan sälytät taakkoja viattomien Jeesuksen verellä pestyjen uskovien naistenkin päälle...

Mietipä tekosiasi Jumalan valvovan silmän alla...

Heippa

• Jeesus on tie

No mikset itse sitten noudata niitä...
        Sinä ulkokullattu farisealainen vaan sälytät taakkoja viattomien Jeesuksen verellä pestyjen uskovien naistenkin päälle...

Mietipä tekosiasi Jumalan valvovan silmän alla...

Heippa

Toivoisinkin jatkossa että tuo asiaton vietiketjujeni sotkeminen loppuisi nyt tähän.

• Jumala ompi linnamme
        Jeesus on tie kirjoitti:

Toivoisinkin jatkossa että tuo asiaton vietiketjujeni sotkeminen loppuisi nyt tähän.

Sinun kannattaa sitte olla aina sanojesi ja kaikkien viestiesi mittainen mies!

Ala kirjoittamaan VAIN YHDEN NIMIMERKIN alla niinkuin REHELLISET ihmiset tekevät...

Turhaa minulle tulet mankumaan....
        Minä olen nainen, joka kirjoittaa vain yhden nimimerkin alla!
        Olen rehellinen uudestisyntynyt Jeesuksen verellä pesty Jumalan lapsi!

Heippa....

• feredt.

vastaan jos osaan . tuohon Gal. 2:19- 21.--3:7.

Hän tuntee kykenemättömyytensä , Näin hän lain kautta "KUOLEE" lain
      VANHURSKAUTTAMIS JA PELASTUSTIELLE EVANKELIUMISTÄ HÄN SAA TIETÄ'Ä .että Kristus on ihmisen puolesta täyttänyt lainm olemalla sille täyusin kuuliainan jka kärsimällä sen vaativan rankaistuksen . Tämän lunastuksen tähden katuva
      syntinen saa syntinsä anteeksi, tulee vanhurskautetuksi , ja pääsee Jumalan lapsen asemaan Samalla hän saa Pyhän Hengen kjonkla uudistajana ja johtamana hänm on sydämestään halukas noudattamaan Kristuksen /Jumnalan
      sanan opetuksia ja käskyjä . Hämnm elää nyt Jumalalle Hengen uusessa tilassa eikä kirjaimen (lain )vanhassa --" .Minä olen Kristuksen klanssa ristiin naulittu ". 2;20 " Elän Lihassa " heikkona ihmisenä , armoa tarvitsevana ,"Elän
      Jumalan Pojan uskossa ks. Joh.14:19. Siinä sel. USKOVAN ELÄMÄ Kriostuksen kautta ja Hänessä sisältää :

1. Syntien anteeksi antamuksen ja Vanhurskauttamisen veressään .

2. PÖyhjänm Hengen sydämessä asuvana ja voimana.

3, Seurakunnan , pyhien yhteyden jäsenyyden ja sen edut . 1 Kor 12:13.

loput löytyy tekstistä

• .s.w-q

rikollisen kristinuskon seurakuntia ei ole Jeesus perustanut vaan rikollisten rikollinen Paavali loi pohjan luciferia palvelevana eksyttäjänä.

1. Syntien anteeksi antamuksen ja Vanhurskauttamisen veressään .

Jeesuksen veren kanssa läträävät pilkkaavat luciferilaisina Jeesusta joka kerta kun Hänen Nimeään ja Hänen verta edes mainitsevat. Tietoisesti teette Jeesuksesta rituaaleissanne ulostetta:
        USKOVAISET, KYSYKÄÄ JEESUKSELTA NIINKUIN PIETARIKIN KYSYI:
        http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:
        Markus 4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
        Markus 4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
        Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?

2. PÖyhjänm Hengen sydämessä asuvana ja voimana.

Öljymeälla murhatun Jeesuksen opetus kertoo muuta kuin mitä opetat. Esimerkiksi näin:
        Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
        SIIS "KAIKKI" TARKOITTAA MYÖS LAKIA!
        JEESUS EI OLE RIKOLLISTEN KANSSA MAAILMAN LOPPUUN ASTI.

3, Seurakunnan , pyhien yhteyden jäsenyyden ja sen edut . 1 Kor 12:13.
        Paavali OLI RIKOLLINEN luciferilainen JA ITSE SEN OMALLA SANALLAAN RAAMATUSSA SEN TODISTAA.
        Seurakuntanne pyhyys on todistettavasti Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamisissa luciferilaisina uskovaisina.

Jumalan haukkumiset syylliseksi rikolliseksi Luder/Lutherin opin rikoksiin, mm. noitavaino murhiin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
        oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi....

-Jeesusta syytät Paavali perustamien rikollisten seurakuntien perustamisista:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

Näin teurastit Jeesuksen; elukaksi Jeesusta pilkaten:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

Jumala ei ole rikollisten seurakuntia perustanut.
        Jeesus ei ole rikollisten seurakuntia perustanut.
        Pyhä Henki ei ole rikollisten seurakunnissa sillä ILMAN ISÄÄ JA POIKAA EI OLE PYHÄÄ HENKEÄ edes rikollisen kristinuskon luciferilaisilla!
        NÄIN PILKKAAT PYHÄÄ HENKEÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

Siis seurakuntien pyhyys on luciferilaisuuden epäjumalallisuutta väärää todistusta antavien rikolisten toimesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      88
      5967
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3672
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3209
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      211
      2205
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1951
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      34
      1884
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      58
      1733
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1703
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      20