Esra 8:22-23....Jumalan käsi kaikkien päällä, jotka etsivät Häntä...
Jumala kuulee rukouksemme.
1.Sam.18.22-23...Herra on mieltynyt Daavidiin...
Apt.1:8...Kun Pyhä Henki tulee teihin te saatte voiman.
Ps.51:19...Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki ja särjettyä ja murtunutta henkeä et Sinä Jumala hylkää.
Rukous>puhtaus>anteeksianto
Rukouksessa Jumala antaa meille Pyhän Hengen viisautta
Ps.17:5..Minun askeleeni pysyvät Sinun poluillasi, minun jalkani eivät horju.
Jeesuksen esirukous meissä uudestisyntyneissä Jumalan lapsissa...että ihmiset pelastuisivat.
Meille kristityille ovat tuttuja myös erämaakokemukset Jumalan suuremman läsnäolon kokemisen hinnalla.
Jumalan Rauhaa...
RUKOUSTIE HENGELLISEEN VOIMAAN
36
148
Vastaukset
- näi se menee
En ole saanut voimaa rukouksista, vaikka nöyränä olen.. väärinkö sen teen?
- Jumala ompi linnamme
Erämaakokemukset tarkoittavat sitä, että vaikka rukoilemme...Herra ei vastaa heti rukouksiimme tai pyyntöihimme...
Jumala odottaa meiltä kärsivällisyyttä...
Itse olen kokenut tämän...olen rukoillut ja vastauksia ei ole tullut...
Olen jatkanut rukousta ja tehnyt parannusta asioista, jotka ovat esteenä Jumalan siunauksille ja tätä kautta Pyhän Hengen läsnäolo on tullut elämääni voimakkaana...
Kristittynä eläminen on Jumalan tahdon tien kulkemista...Herra tahtoo riisua turhia asioita elämästäme...
Siunausta ja jatka rukousta...
Herra ei hylkää omiaan...
Jumalan Rauhaa - Jeesus on herra
Olet rukoillut omien ehtojesi kanssa. Tyhjät kädet ojennettuina lähesty Kolmiyhteistä JUmalaa Jeesuksen nimessä, - ilman omia ehtojasi - .
Jos asetat vaikkapa oman hengellisen yhdistyksesi tai seurakuntasi toimintamallit ja uskomukset Jeesukselle ehdoiksi, niin et tule apua saamaan.
Sen sijaan rukoile että Jeesus tulisi sinun elämääsi HERRAKSI, ja murtaisi lapsuudesta asti oppimasi väärät hengelliset uskomukset ja toimintalallit Jumalan sanan mukaisiksi. Silloin nämä sinua HYT sitovat ja halvaannuttavat siteet kirpoaisivat ja sinä näkisit Jeesuksen elävänä, kuolleista ylös nousseena Vapahtajanasi. Hallelujaa! - savon ukko
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Erämaakokemukset tarkoittavat sitä, että vaikka rukoilemme...Herra ei vastaa heti rukouksiimme tai pyyntöihimme...
Olen jatkanut rukousta ja tehnyt parannusta asioista, jotka ovat esteenä Jumalan siunauksille ja tätä kautta Pyhän Hengen läsnäolo on tullut elämääni voimakkaana...
Kristittynä eläminen on Jumalan tahdon tien kulkemista...Herra tahtoo riisua turhia asioita elämästäme...
Jumalan RauhaaMinua hieman häiritsee lause, Jumala ei hylkää omiaan.
Emmekö me kaikki ole Hänen omiaan?
Kenet Hän sitten hylkää? Ja miksi? - Exhellari86
Jeesus on herra kirjoitti:
Olet rukoillut omien ehtojesi kanssa. Tyhjät kädet ojennettuina lähesty Kolmiyhteistä JUmalaa Jeesuksen nimessä, - ilman omia ehtojasi - .
Jos asetat vaikkapa oman hengellisen yhdistyksesi tai seurakuntasi toimintamallit ja uskomukset Jeesukselle ehdoiksi, niin et tule apua saamaan.
Sen sijaan rukoile että Jeesus tulisi sinun elämääsi HERRAKSI, ja murtaisi lapsuudesta asti oppimasi väärät hengelliset uskomukset ja toimintalallit Jumalan sanan mukaisiksi. Silloin nämä sinua HYT sitovat ja halvaannuttavat siteet kirpoaisivat ja sinä näkisit Jeesuksen elävänä, kuolleista ylös nousseena Vapahtajanasi. Hallelujaa!"Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva. " (Mark. 11:24)
"Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. " (Matt. 18:19)
Kummassakaan näissä raamatunpaikassa ei ole ehtoja vastauksen saamiseen. Nuo edellä kuvaamanne ehdot taitavat olla omaa keksintöänne. Eikö näissä raamatunpaikoissa olisi kerrottu ehdot jos sellaisia olisi? - yrjö.
Voihan se olla väärinkin . Kerrataan pikkasen jos sinä menet
kammioosi (riittää kun olet peiton alla ) Niin älä rukoile niin et
entiä noinko se toteutuu , Siis ole varma , sanoo Jaak. Jeesuksen veli , Kun rukoilet odota sen heti toteutuvan , siksi
että ei sellaiselle luullakaan mitään annettavan joka jo epäilee
Rukoukeen lähtiessä . Tämä voi vaikuttaa paljon , kuitenkin
sen verran että kokoeile. - KRIITIKKO RIPPILÄ
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Jumalan RauhaaErämaakokemukset tarkoittavat sitä, että vaikka rukoilemme...Herra ei vastaa heti rukouksiimme tai pyyntöihimme... MIKSI EI VASTAA,? SELITTELYLLE JÄÄ SIJAA.
Jumala odottaa meiltä kärsivällisyyttä.. KIUSAA?.
Itse olen kokenut tämän...olen rukoillut ja vastauksia ei ole tullut... SE ON TOTTA.
Olen jatkanut rukousta ja tehnyt parannusta asioista, jotka ovat esteenä Jumalan siunauksille ja tätä kautta Pyhän Hengen läsnäolo on tullut elämääni voimakkaana... MITEN SE ILMENEE?
Kristittynä eläminen on Jumalan tahdon tien kulkemista...Herra tahtoo riisua turhia asioita elämästäme... JA MITÄHÄN NE ON MUUTA KUIN OMA AVANHURSKAUTTA TILALLE.
Herra ei hylkää omi - Jumala ompi linnamme
KRIITIKKO RIPPILÄ kirjoitti:
Erämaakokemukset tarkoittavat sitä, että vaikka rukoilemme...Herra ei vastaa heti rukouksiimme tai pyyntöihimme... MIKSI EI VASTAA,? SELITTELYLLE JÄÄ SIJAA.
Jumala odottaa meiltä kärsivällisyyttä.. KIUSAA?.
Itse olen kokenut tämän...olen rukoillut ja vastauksia ei ole tullut... SE ON TOTTA.
Olen jatkanut rukousta ja tehnyt parannusta asioista, jotka ovat esteenä Jumalan siunauksille ja tätä kautta Pyhän Hengen läsnäolo on tullut elämääni voimakkaana... MITEN SE ILMENEE?
Kristittynä eläminen on Jumalan tahdon tien kulkemista...Herra tahtoo riisua turhia asioita elämästäme... JA MITÄHÄN NE ON MUUTA KUIN OMA AVANHURSKAUTTA TILALLE.
Herra ei hylkää omiRakas Jumala kiitos, kun et vastaa sellaisiin rukouksiin, jotka eivät ole tarpeellisia minulle, ja jotka pitemmällä aikavälillä ovat merkityksettömiä...ja jotka eivät ole Sinun kalliin tahtosi mukaisia. Sinä Rakas Jumala tiedät ja tunnet kaiken minusta kaiken aikaa. Pyydän usein turhiakin asioita ymmärtämättömyydessäni. Olet Kaikkivaltias ja ihmeellinen Suuri Totuus ja Viisaus!
Kiitos, kun Jumala rakastavasti pidät huolta minusta!
Jumala Rakas Isä kiitos, kun olet niin pitkämielinen ja kärsivällinen minua uppiniskaista lastasi kohtaan ja aina tahdot kaikesta pitää mitä parhainta huolta. Anteeksi, että olen kiusannut Sinua välinpitämättömyydelläni ja murehduttanut sydäntäsi synneilläni!
Kiitos Rakas Jumala, että olet ollut minulle Suojeleva, Laupias ja Turvallinen Isä!
Kiitos ja Ylistys Rakas Taivaallinen Isäni Herran Jeesuksen suloisesta läsnäolosta elämässäni Pyhän Hengen kautta. Kiitos neuvoista, ohjeista, lempeydestä, rakkaudesta totuuteen ja puhtaudesta, jonka olet antanut sydämeeni!
Kiitos ihanasta LAHJAVANHURSKAUDESTA JEESUKSESTA KRISTUKSESTA, joka minusta riisuu turhaa pois ja antaa tilalle paljon parempaa...rukouksen Henkeä, halua ymmärtää Jumalan Sanaa, halua kaikkeen rakentavaan ja hyvään!
Vain Sinä Kolmiyhteinen JUMALA saat sen aikaan!
Ole ylistetty Isä ja Poika ja Pyhä Henki nyt ja iankaikkisesti. Amen.
Jumalan Rauhaa...
- elb,d,.
Lukekaa kokonaan Matt 6 raamatusta.
Huomatkaa se, että laumassa, rukoushuoneissa, kirkoissa jne rukoilemiset ovat epäjumalallisuuden tekopyhyyden rituaaleja joissa epäjumalalle antavat uskon tunnustuksen oman ihmisarvonsa kieltäen ja oman järjen jne turmelemisen varmistaminen:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
Tuo lupaus rituaali turmelemat ovat valmiita seuraamaan herra epäjumalaansa vaikka omia uskovaisia, lapsiakin noitarovioille raahaamisessa kun herra käskee!
Matteus 6 :ssa Jeesus opettaa rukoilemisen mutta väärennetty raamattu on yllä olevan lupauksen antaneille vaikeasti ymmärettävää. Huomatkaa almujen annon opetus... sillä ei tarkoiteta murhien tilaamisia rikolliselta esim. lähetystyö rikollisuutta tukien:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Matt 6
1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
jne...- FERED.
Aivan niin , mutta on siitä' sanottu paremminkin muulla kuin
Matt . 6:1-2 Kavahtakaa , ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden , ette he teitä katselisivat ; muutoin ette saa
palkkaa isältänne , joka on taivaassa . Luulen että en ole varsin väärässä , jos tässä tarkoitetaan sitä asiaa että sen
toisen maallisen herran maksamisesta , joka olisi ollut näin
Kaikki minkä muut maksaa kuin Taivaan Isä , maksu ei ole armosta vaan ansiosta , koska se tarkoittaa kootanasantin
tekemää palkaa , jota ei makseta ". sen tähden että almut
pitäisi antaa soitettaess torvea edelläsi, kuin ulkokullattu Synägoogassa ja kaduilla saadakseen ylistysta ihmisiltä :
Totisesti minä sanon teille . He ovat saaneet palkkanssa .
Antaminen sekä köyhien auttaminen , että Herran työhön on
Jumalan tahto sekä VT:n ja UT:n mukaan , kuuluen vanhurskaaseen vaellukseen eli pyhitykseen , ks. Mai. 3:7-12. , Mat. 25:31-46. , Gal. 2:10. Sitä ei saa käyttää kunnian tavoittelemiseen ihmisten edessä eikä omavanhurskauden rakentamiseen. ks. Matt. 7 :6-13.
ULKOKULLATUT. - b.f,4rp
FERED. kirjoitti:
Aivan niin , mutta on siitä' sanottu paremminkin muulla kuin
Matt . 6:1-2 Kavahtakaa , ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden , ette he teitä katselisivat ; muutoin ette saa
palkkaa isältänne , joka on taivaassa . Luulen että en ole varsin väärässä , jos tässä tarkoitetaan sitä asiaa että sen
toisen maallisen herran maksamisesta , joka olisi ollut näin
Kaikki minkä muut maksaa kuin Taivaan Isä , maksu ei ole armosta vaan ansiosta , koska se tarkoittaa kootanasantin
tekemää palkaa , jota ei makseta ". sen tähden että almut
pitäisi antaa soitettaess torvea edelläsi, kuin ulkokullattu Synägoogassa ja kaduilla saadakseen ylistysta ihmisiltä :
Totisesti minä sanon teille . He ovat saaneet palkkanssa .
Antaminen sekä köyhien auttaminen , että Herran työhön on
Jumalan tahto sekä VT:n ja UT:n mukaan , kuuluen vanhurskaaseen vaellukseen eli pyhitykseen , ks. Mai. 3:7-12. , Mat. 25:31-46. , Gal. 2:10. Sitä ei saa käyttää kunnian tavoittelemiseen ihmisten edessä eikä omavanhurskauden rakentamiseen. ks. Matt. 7 :6-13.
ULKOKULLATUT.Huomasikos myös, että Jeesus opettaa ettei teidän ruokoushuone ja kirkollisen lauma määkimiset ole oikea tapa rukoilla?
Elellisen kerran kun asiasta keskustelimme niin sinä avustajasi kanssa olit tyrmäämässä Jeesuksen Oman Sanan oppia ja puolustitte omaa pilkkaavaa rituaalianne. Että kumpikaan koskaan myöntäneet, että se rituaali on Jeesuksen opettamana Jumalallisuutta mutta rituaalinne on täysin rikollisuuden epäjumalan palvelemista!!!
Kun tappaja, pedofiili jne rikollisuus rukoilee jumalaansa niin kyse on epäjumalasta jota Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamisilla palvelette Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten ilkutte herranne rikollisuuden kilpeä kiillotellen! - fered.
b.f,4rp kirjoitti:
Huomasikos myös, että Jeesus opettaa ettei teidän ruokoushuone ja kirkollisen lauma määkimiset ole oikea tapa rukoilla?
Elellisen kerran kun asiasta keskustelimme niin sinä avustajasi kanssa olit tyrmäämässä Jeesuksen Oman Sanan oppia ja puolustitte omaa pilkkaavaa rituaalianne. Että kumpikaan koskaan myöntäneet, että se rituaali on Jeesuksen opettamana Jumalallisuutta mutta rituaalinne on täysin rikollisuuden epäjumalan palvelemista!!!
Kun tappaja, pedofiili jne rikollisuus rukoilee jumalaansa niin kyse on epäjumalasta jota Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamisilla palvelette Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten ilkutte herranne rikollisuuden kilpeä kiillotellen!Mistä luulet mitään tietäväsi . Minä en ainakaan sinua usko
sinulla on sellainenteko vika että kaikki krääsä haalitaan toi-
siin paikkoihin , kuin mitä me olemme tottuneet ja se on kaik-
kialla Jeesuksen Kristuksen sanaa, jossa olemme vahvoilla ,
verrattuna sinuun . - d,d.r.-43-
fered. kirjoitti:
Mistä luulet mitään tietäväsi . Minä en ainakaan sinua usko
sinulla on sellainenteko vika että kaikki krääsä haalitaan toi-
siin paikkoihin , kuin mitä me olemme tottuneet ja se on kaik-
kialla Jeesuksen Kristuksen sanaa, jossa olemme vahvoilla ,
verrattuna sinuun .en sinunkaan uskoos tavitse ethän sinä usko edes Jumalaan ja Jeesukseen vaan Heitä pilkkaamalla uskot Luder/Lutheriin epäjumalana, hän on aina ja kaikessa sinun oppien mukaan oikeassa!
MUTTA TÄMÄ TUNNUSTUS ON KAI sinun AINOA REHELLISYYDEN OSOITUS:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
teutan MIELESTÄ JUMALA JA JEESUS OLI VÄÄRÄSSÄ JA SIKSI teuta OSALTAAN RAHOITTA LÄHETYSTYÖ RIKOLLISUTTA:
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/ - Fered.
d,d.r.-43- kirjoitti:
en sinunkaan uskoos tavitse ethän sinä usko edes Jumalaan ja Jeesukseen vaan Heitä pilkkaamalla uskot Luder/Lutheriin epäjumalana, hän on aina ja kaikessa sinun oppien mukaan oikeassa!
MUTTA TÄMÄ TUNNUSTUS ON KAI sinun AINOA REHELLISYYDEN OSOITUS:
Kiva kun olit tarkkana
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
teutan MIELESTÄ JUMALA JA JEESUS OLI VÄÄRÄSSÄ JA SIKSI teuta OSALTAAN RAHOITTA LÄHETYSTYÖ RIKOLLISUTTA:
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi
Hän on aina oikeassa , ja siksi Kun Jumala antoi PYHÄN
HENGEN oppaaksi hänelle , niin kuin muillekin Raamatun
kirjoittajille . Mutta etkai sinä sitä ymmärrä koska ei sulla ole
silmä voidetta , ja korvat on mähtärää täynnä . - ,.ljvr,m
Fered. kirjoitti:
Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi
Hän on aina oikeassa , ja siksi Kun Jumala antoi PYHÄN
HENGEN oppaaksi hänelle , niin kuin muillekin Raamatun
kirjoittajille . Mutta etkai sinä sitä ymmärrä koska ei sulla ole
silmä voidetta , ja korvat on mähtärää täynnä .hei!!!
ÄLÄ TAPA MINUA NAURATTAMALLA TUOLLAISELLA VALEHTELULLA!!!
IHMETTELEN SUURESTI KUIN lestadiolaiset SALLIVAT TUOLLAISEN JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISET!!!
PIRUKAAN EI OSAA NOIN HYVIN OLLA PIRULLISEMPI!!!
Täytyy ottaa tuokin hyvään talteen myöhempää käyttö varten!
Hyvät on Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavien opetukset ihmisyyttä vaille oleviksi itsensä tunnustaneilla!!!
teuta, oletko sinä vapaamuurari? - Fered.
,.ljvr,m kirjoitti:
hei!!!
ÄLÄ TAPA MINUA NAURATTAMALLA TUOLLAISELLA VALEHTELULLA!!!
IHMETTELEN SUURESTI KUIN lestadiolaiset SALLIVAT TUOLLAISEN JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISET!!!
PIRUKAAN EI OSAA NOIN HYVIN OLLA PIRULLISEMPI!!!
Täytyy ottaa tuokin hyvään talteen myöhempää käyttö varten!
Hyvät on Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavien opetukset ihmisyyttä vaille oleviksi itsensä tunnustaneilla!!!
teuta, oletko sinä vapaamuurari?Selvitetään ensin kuka valhtelee se on tassä tapauksessa
örvelö , sinulla ei ole tietoa vaikka väität , ja puhumattakaan uskosta , sinä et usko , kuitenkin voit hirvittävillä sanoilla sanoa
mitä joku saa tehdä , tai olla tekemättä , sulla ja sefulla on sama vika , kunpikan ei ymmärrä uskoa pätkääkään .
En ole vapaa muurari enkä muukaan pahan tekijä .
Entä itse, oletko sinä,? - Eslest ei k.
Fered. kirjoitti:
Selvitetään ensin kuka valhtelee se on tassä tapauksessa
örvelö , sinulla ei ole tietoa vaikka väität , ja puhumattakaan uskosta , sinä et usko , kuitenkin voit hirvittävillä sanoilla sanoa
mitä joku saa tehdä , tai olla tekemättä , sulla ja sefulla on sama vika , kunpikan ei ymmärrä uskoa pätkääkään .
Entä itse, oletko sinä,?No millaista tulosta kylvötyösi tuottaa, teuta? Tuleeko muuta kuin lisää palstametrejä?
Ihan turha valittaa häiriköstä kun itse seurustelet sen kanssa, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Pitäisikö nyt poistaa nk. häirikön tekstit ja jättää vain sinun, vai? - yrjö.
Eslest ei k. kirjoitti:
No millaista tulosta kylvötyösi tuottaa, teuta? Tuleeko muuta kuin lisää palstametrejä?
Ihan turha valittaa häiriköstä kun itse seurustelet sen kanssa, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Pitäisikö nyt poistaa nk. häirikön tekstit ja jättää vain sinun, vai?EI Poisata häirikkö ! sinä sen olet sisäänkin päästänyt !
Kiroilemaan ja kaikkinaista pahaa puhumaan , asettaisin
sulle sen vaatimuksen, että örvelö lähtee . - .-n.n,t.4
Fered. kirjoitti:
Selvitetään ensin kuka valhtelee se on tassä tapauksessa
Entä itse, oletko sinä,?jaa,... ETTÄ SELVITLLÄÄN....
teutan VALE JEESUKSEN NIMEEN JEESUSTA PILKATEN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TODISTUS JOKA OSOITTAA teutan valehtelijaksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .
TÄSSÄ YKSI TODISTE, NIITÄ ON USEITA RAAMATUSSA:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
TÄSSÄ TEUTA VALEHTELEE JEESUKSEN NIMEEN JEESUSTA PILKATEN. JEESUS SIUNASI LAPSIA JA TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE ON RAAMATUSSA JEESUKSEN ANTAMA MYLLYNKIVEN KÄYTTÖOHJE:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
LAPSEN KASTE.
teuta 9.12.2010 11:42
Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta,
Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo .
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
TÄSSÄ JEESUS TODISTUS JONKA MUKAAN teuta ON VALEHTELIJA:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
NONIIN teuta, TÄSSÄ ALKUA... TEEPPÄ NÄISTÄ ESIMERKEISTÄ JEESUKSEN OMALLA SANALLA SELVYYTTÄ VÄITTEELLEISI TAI OLET TAAS, SIIS TAAAAAAS JÄÄNY KIINNI JEESUKSEN PILKKAAMISISTA JA VALEHTELUISTA!
OTA HUOMMIOON, ETTÄ JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAVANA lestadiolaisena OLET ITSES JA LAHKOSI LUCIFERIN PALVELIJOITA ELLET ESILLE LAITTAMIA PYSTY JEESUKSEN OMALLA SANALLA MUUTTAMAAN MIELEKSEKSI!!!
TULE TAAS KIRJOITTAMAA VALEHTELUSTA KUN OLET NÄMÄ ESIMERKIT JEESUKSEN OMAN SANALLA OPPINUT!!!! - v.b,r.4
yrjö. kirjoitti:
EI Poisata häirikkö ! sinä sen olet sisäänkin päästänyt !
Kiroilemaan ja kaikkinaista pahaa puhumaan , asettaisin
sulle sen vaatimuksen, että örvelö lähtee .Tiedän jo että Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot on sinun mielestä pahaa! sinun onneksi muistan sinua suuuuuurella lähimmäisen rakkaudella ja muistutan mitä herra epäjumalasi on sinustakin ilmoittanut ja jonka olet suuuurella ilolla tunnustanut:
Uskon tunnustuksesi: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
siis, olet järjetön ja ymmärtämätön sekä ihmisyyden arvot kieltänyt sieluton ateistipiru, oman tunnustuksesi mukaan!
- savon ukko
Rukous, mitä se on?
Onko se avunhuutoa Jumalalta itsensä ja lähimmäisten puolesta, jopa vihollistenkin?
Onko se kiitosta Jumalalle omasta ja läheistensä hyvinvoinnista.?
Onko se katumusta ja anteeksipyyntöä omista synneistään?
Onko se kiitosta sitä, että on parempi ja otollisempi Jumalalle omasta mielestään kuin joku toinen?
Onko joillakin valta väheksyä toisten rukousta?
Onko yksin rukoilu yhtä otollista Jumalalle kuin seurakunnan kanssa?
Voiko rukoilla muuta kuin Jumalaa?
Kuka sen rukouksen kuulee, onko Hän vain Jumala?
Rukoiliko Jeesuskin Jumalaa?
Pitääkö rukoukseensa uskoa, että se tehoaa?
"
Kuuleko Jumala "syntisen rukouksen, vai ainostaan "uskovaisen"?
Voiko rukoukseen pakottaa?
Onko jokkorukouksessa suggesiosta kysymys?
Viimeinen kysymys, Onko vain yksi Jumala jota rukoilemme kaikilla ihmisillä sama, vaikka he nimittävät Häntä jollain muulla nimellä?- Jeesus on tie
Jumalan lapseuteen eikä rukoiksiin ei kuulu VERTAILU KEHENKÄÄN TOISEEN. Kaikki Jumalan siemenestä syntyneet ihmiset ovat samanarvoisia Jumalan lapsia.
Epäuskoisen rukoukset eivät kuulu Jumalan korviin, koska hän rukoilee parannusta vastustaessaan Jumalan omille onnettomuutta ja kuten savon ukkomme, kuulaa kalloon. Sama ukko pilkkaa Jumalaa, tallaa Jeesuksen veren pilkaten maahan, kiroaa Jumalan omia, ja halveksii Jumalan sanaa. Tällaisen ihmisen rukoukset ovat kauhistus Jumalalle. Jumala ei ole mikään pelle, usko nyt ukko parka jo hyvän säänaikana ja rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi. - Savon ukko
Jeesus on tie kirjoitti:
Jumalan lapseuteen eikä rukoiksiin ei kuulu VERTAILU KEHENKÄÄN TOISEEN. Kaikki Jumalan siemenestä syntyneet ihmiset ovat samanarvoisia Jumalan lapsia.
Epäuskoisen rukoukset eivät kuulu Jumalan korviin, koska hän rukoilee parannusta vastustaessaan Jumalan omille onnettomuutta ja kuten savon ukkomme, kuulaa kalloon. Sama ukko pilkkaa Jumalaa, tallaa Jeesuksen veren pilkaten maahan, kiroaa Jumalan omia, ja halveksii Jumalan sanaa. Tällaisen ihmisen rukoukset ovat kauhistus Jumalalle. Jumala ei ole mikään pelle, usko nyt ukko parka jo hyvän säänaikana ja rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi.Olet todella sairas.
- c.b.m.
Jeesus on tie kirjoitti:
Epäuskoisen rukoukset eivät kuulu Jumalan korviin, koska hän rukoilee parannusta vastustaessaan Jumalan omille onnettomuutta ja kuten savon ukkomme, kuulaa kalloon. Sama ukko pilkkaa Jumalaa, tallaa Jeesuksen veren pilkaten maahan, kiroaa Jumalan omia, ja halveksii Jumalan sanaa. Tällaisen ihmisen rukoukset ovat kauhistus Jumalalle. Jumala ei ole mikään pelle, usko nyt ukko parka jo hyvän säänaikana ja rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi.Eläinten kaltaisilla ei ole sielua ja lapsistaa pakolla tekee kaltaisiaan!
Rikollisen kristinuskon herralle uskon tunnustuksen antaneena sinun tulee ottaa selvää mitä tämä Jeesuksen Oman Sanan tieto tarkoittaa:
1 Joh 3:9. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."
-ymmärtämätön
-järjetön
-joka ei ole ihminen
-eikä sen vuoksi ymmärrä ihmisten lakeja
= mielenvikaisuus aivopesun tuloksensa, ei omista ihmisyyden sielullisuutta jne
- teu.
Rukous mitä se on?. Se on keskustelua Jumalan kanssa .
Voiko rukoilla muut kuin Jumalaa ? kyllä voi muttei ole mitään
taetta sen toteutumiseen !.
Kuka sen Rukouksen kuulee? Onko hän vain Jumala ,,, ei
pelkästi Topiaan kirjassa on selvästi tälläinen kohta , Taivaaseen tuli kaksi rukousta yht aikaa Jolloin enfelit erottivat
ne ja laittoivat kultaiseen maljaan ja veivät Jumalan luo . Hän
luki ja sanoi ,Raafael mene maahan ja hoida nämä asiat.
Rukoiliko Jeesus Jumalaa ? Kyllä , Hän uskoi Jumalaan Isään !
Pitääkö rukoukseensa uskoa että se tehoo. ?
Kyllä pitää niin sanoo Jeesus . Ja Jaakob. hänen veljensä .
Jaak. 1:7. ( Mutta anokoon uskossa 1:6.)7, Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa ... joka ei usko Herraansa .
Kuuleeko Jumala ; "Syntisen rukouksen vai uskovaisen ".?
Jumala on luvannut kuulla kaikkien rukouksen , erottelematta sitä mitenkään . Paitsi että minä olen tehnyt pilkaa tai pahaa
Jumalaa tai Pyhää Henkeä kohti , Jeesuksen sanan tai paha
puhe on kyllä saatavissa anteeksi. Kun Jumalalta on pyydetty
siihen on uskottava , Kaikki Hän on luvannut kuulla . aikaa ei ole ilmoittanut milloin toteuttaa,
Voiko Rukoukseen pakottaa. ?
Ei voi , ihmisellä on muutenkin vapaaehtoinen asia uskoa
tai olla uskomatta
Onko Joukko rukouksessa succestiosta kysymys :?
Minusta ei ole , kun olin pikku poika , vanhat uskovaiset
lukivat yhteen ääneen yhteistä rukousta 40/50 luvulla ,
nyt tämä on tullut takaisin ISÄMEIDÄN RUKOUKSEN kanssa
sitä on luettu n.1995 lähtien . Tämä on minusta Juhlallista
Susittelen , Niinhän kirkossakin luetaan yhteen ääneen ja
siinä sanotaan , kuin Vapahtajamme /Jumala Poika on sen
meille opettanut .
Onko vain yksi Jumala jota rukoilemme kaikilla ihmisillä sama, vaikka he nimittävät Häntä jollain muulla nimella ?
Luve Ensimmäisen käskyn kohta : Minä olen Herra sinun Jumalsi, älä' pidä muita jumalia , sillä Herra ei jätä rankaise-
matta sitä joka Hän havaitsee palvelevan epäjumalia .- savon ukko
Kiitos teu.
- v.r.4o
Mutta rukousta ei tule suorittaa rikollisuuden tiloissa!
Jeesuksen opetus on selvä!!!
Kannattee lukea tarkoin Matteus 6 ja Matteus 24.
tosin, teuta ei tuota ymmärrä... - fered.
v.r.4o kirjoitti:
tosin, teuta ei tuota ymmärrä...No jos minä , luen nuo luvut taas , osaan ne jo kohta ulkoa
Niin tottakai minä ne tajuun , kasotaan nyt viitsinkö ,kun
tuossa on selvästi härnäys kysynyksessä .mm.mm. - b.fd-e.
fered. kirjoitti:
No jos minä , luen nuo luvut taas , osaan ne jo kohta ulkoa
Niin tottakai minä ne tajuun , kasotaan nyt viitsinkö ,kun
tuossa on selvästi härnäys kysynyksessä .mm.mm.Hyvä!!!
jos et ymmärrä kaikkea niin tutkitaan poruikalla!
ota huomioon, että lukeminen ja ymmärtäminen on kaksi eri asiaa. kuten tiedämme jo niin monet eivät edes ymmärrä älä tapa käskyä. sinä olet päässyt jo niin pitkälle, että olet tunnustanut ettei saa tappaa...
Näistä ominaisuuksista luopuminen voi olla tie joka johtaa pois tulijärvestä:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - fered.
b.fd-e. kirjoitti:
Hyvä!!!
jos et ymmärrä kaikkea niin tutkitaan poruikalla!
ota huomioon, että lukeminen ja ymmärtäminen on kaksi eri asiaa. kuten tiedämme jo niin monet eivät edes ymmärrä älä tapa käskyä. sinä olet päässyt jo niin pitkälle, että olet tunnustanut ettei saa tappaa...
Näistä ominaisuuksista luopuminen voi olla tie joka johtaa pois tulijärvestä:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'Kerro vain itselle , sulla onkin varmaan kuullun ymmärtämisen vika , puhumattakaan luetun ymmärtämisen vikaa , sillä olen
niin paljon huomannut tyhjää kailotusta näinä vuosina kun sinä olet täällä mellastanut , minulle olisi jo 4 vuotta riittänyt,mutta
4 v. ja 2kk. on jo mennyt , se on kyllä liikaa , KORJAA LUUS
TÄÄLTÄ SANGEN NOPEASTI , OLET KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI. - v,d-.e.
fered. kirjoitti:
Kerro vain itselle , sulla onkin varmaan kuullun ymmärtämisen vika , puhumattakaan luetun ymmärtämisen vikaa , sillä olen
niin paljon huomannut tyhjää kailotusta näinä vuosina kun sinä olet täällä mellastanut , minulle olisi jo 4 vuotta riittänyt,mutta
TÄÄLTÄ SANGEN NOPEASTI , OLET KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI.Ne Luciferia palvelevan juuret on sinulla mm. siinä, että olet tällainen:
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - Fered.
v.r.4o kirjoitti:
tosin, teuta ei tuota ymmärrä...Matt. 6;Jeesus puhuu oikeasta hyväntekeväisyydestä 1-4.
Rukouksesta 5-15 . paastoamisesta 16-18. ja taivaallisten aarteiden kokoamisesta 19-23. Sekä kehoittaa kaiessa
turvautumaan Jumalaan 24-34.
Otamme 5-15 jakeet , ja katsomme RUKOUKSESTA.
Siinä ei sanota mitään suorituksesta yhdessä , Vaan Jeesuksen varoitus oli siitä kun Juutalaiset käyvät Katujen varsille ja syngoogaan että heitä huomataan Totisesti he ovat saaneet palkkansa vaan sinä, kun rukoilet , mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi , joka salassa näkee , maksaa sinulle ...kammio tai oman peiton alunen.
Ja kun Rukoilette niin älkää tyhjiä hokeko niin kuin pakanat , jotka luulevat , että heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan
(ei varmasti sillä siitä tulee pian hospotiluijaa ) Älkää siis olko heidän kaltaiset , sillä teidän Isänne kyllöä tietää , mitä te tar-
vitsette , ennekuin te Häneltä anottekaan .( Feriseksen ruko-
us oli sellainen josta ei saa ottaa mallia , se oli ylpeä ja
kertoi enemmän mitä hän oli tehnyt kuin anoisi Herralta jotain.
Rukoilkaa näin: Isä meidän joka olet taivaassa ! Pyhitetty olkoon sinun nimesi ; tulkoon sinun valtakuntasi ; tapahtukoon sinun tahtosi myös maanpäällä niin kuin taivaassa .Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme .; ja anna meille meidän velkamme anteeksi , niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallistemme , Äläkä saata meitä kiusaukseen , vaan päästä meidät pahasta (sillä sinun on valtakunta ja voima
ja kunnia iankaikkisesti . aamen.
palataan sitten erilaisiin ylpeydellisiin rukouksiin , Jeesus sanoi:
lahkolaisiksi tai ei Mutta toi esiin älkää heistä mallia ottako.
ihmisten "AARTEITA" ovat asiat , joihin hänänen , joihin hänen
sydämensä on kiintynyt ,ja joita hän tavoittelee , koska ajattelee niiden tuovan elämään turvan, sisällön ja sydämen tyydytyksen Luonnollisessa tilassaan ihmiset yleensä kuvittelevat maallisen nautinnon .
Rikkauden, maineen jms. ja
antavan kaikkea tätä "aarteita "niiden saavuttaminen tuo kuitenkin tavallisesti tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden tunnon.
usein myös elämän rappiolle menon . Kuolema on sellaiselle meno kadotukseen , ks. Jeesuksen puhe rikkaasta miehestä ja Latasaruksesta , Luuk. 16:19-31.
kerron josku 24. - c,s.ewpo
fered. kirjoitti:
Kerro vain itselle , sulla onkin varmaan kuullun ymmärtämisen vika , puhumattakaan luetun ymmärtämisen vikaa , sillä olen
TÄÄLTÄ SANGEN NOPEASTI , OLET KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI.Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Suomen Lain tuella kantani asioihin rakennan.
Ketä sinulla on tukena, Luciferin, Paavalin, Luder/Lutherin, LLL lisäksi?
Joka kerta kun olet minua haukkunut valehtelijaksi ja väärän todistuksen antajaksi JNE, niin olet jättänyt pois tukijoukkosi oppien kohdat!
MISTÄ SE JOHTUU???
Arvaan että esimerkiksi tätä on vaikea käyttää tukena kun epäjumalaansa palvelee toisten maineella:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
"Kiva kun olit tarkkana
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
Uskon tunnustuksesi: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).
- su
Arvoisa v.r.4o
Mikä on rikollisuuden tila jossa ei voi rukoilla?
Kuinka moni suomalainenkin talvisodassa ja jatkosodassa rukoili henkensä puolesta. Kaikki. Ja jos mikään niin silloin suomalainen sotilas oli rikollisessa tilassa. Juuri oli KK:la ampunut 52" ryssää"
Rukoili, ja säästyi, patruunavyön syöttäjä ei rukoillut ja sai kuulan kalloonsa. Näin.- .n,y.,jn
SU..
Rukoilla voi aina kun siihen on mahdollisuus! Tosin esim. Jeesuksen opettama Isä meidän rukous kirkoissa jne on Jeesuksen pilkkaamista. Jeesus on opettanut sen ja raamatussa on ohjeet... Matteus 6.
Mitä tulee mainitsemaasi "rikollisessa tilassa" niin huomaan että olet unohtanut että Jeesus sovitti ristillä syntiin/rikoksiin pakotettujen synnit/rikokset!
Siis ihminen joka EI OMASTA TAHDOSTA riko Jumalan ja Jeesuksen Lakia vaan pakotetaan esim. pahan esivallan toimesta tappamaan (oman henkensä pelastamiseksi) niin vastuu rikoksesta on rikokseen määränneen esivallan! Esivalta on vastuussa Jumalan Valtakunnalle tapahtuneesta rikoksesta.
Raamatussa ilmoitetaan, että olemme velvollisia noudattamaan esivallan antamia käskyjä (pakotteitakin oman hengen säilyttämiseksi) mutta se tieto ei ole Jumalan tai Jeesuksen Oman Sanan ilmoitus joten siitä voi vetää selvän johto päätöksen siitä, että Jumalan ja Jeesuksen Laille ei ole muuta poikkeusta kuin mitä HE ISE ILMOITTAA!
SIIS; jos Jeesus olis KAIKKIEN KAIKKI SYNNIT/RIKOKSET (niinkuin harhaoppiset väittävät) niin silloinhan meidän pitäisi uskoa että Stalinin, Hitlerin, Husseinen jne rikollisten esivaltojen rikokset olis muka Jeesus sovittanut ja niin ei voi olla! Jeesus ei ole antanut erikois vapautuksia esivallalle/esivalloille.
asiaa sivuava jatko:
Esivallalla ei ole erikois vapautuksia Jumalan ja Jeesuksen Lain suhteen. Siis he ovat samalla viivalla jokaisen ihmisen kanssa ja siten ovat vastuussa teettämistään rikoksista.
Siis Jumalan Valtakunta tietää rintamalla omien toimesta aseista kieltäytyneiden tappamisista vastuulliset. Ampujat eivät välttämättä ole syyllisiä tai syyttömiä MUTTA sellaiseen rikokseen käskyn / määräyksen laatineiden, hyväksyneiden, jne joukosta todellinen syyllinen on. Meillä ei ole oikeutta ottaa toiselta sitä minkä toinen on Jumalalta saanut, sitä kutsutaan elämäksi!
Noin minä asian näen ja jos joku on erimieltä niin Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedolla sitä voin muuttaa JOS RAAMATUSSA EI OLE SAMASTA ASIASTA JUMALA TAI JEESUS TOISIN ILMOITTANUT. Silloin, kun/jos raamatussa on samasta asiasta kaksi eri versiota Jumalan tai Jeesuksen ilmoituksesta niin toisen on oltava väärä. Silloin pitää tutkia asia kokonaisuutena Jumalan tai/ja Jeesuksen tahdon löytämiseksi.
Sellaisen ristiriitaisuus raamatussa on mm. nk. pyhä ehtoollinen jonka voi tulkita raamatun väärentäjän ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksina sillä siinä Pietari selvästi tekee Jeesukselle kysymyksen niinkuin jokaisen ihmisen pitäisi kysyä ja silloin selviää, että veri ja leipä on vertaus kuva eikä ehtoollis rituaaliin määräys!
Toinen suuri kiistelty asia ovat kasteest, lapsikasteet... Ja kun kokonaisuuden tutkiin niin tietää tarkalleen, ettei kaste pelasta ja ettei kasteella saa syntejä / rikoksia anteeksi! Ja kun katsot raamattua tarkoin Jeesuksen tekojen suhteen jotka aina oli sopusoinnussa opetuksien kanssa niin tiedän, ettei kaste ja lapsikaste ole Jeesuksen antaman opetuksen mukainen ja ryövärin kohtelulla Jeesus osoitti asian käytännössä, ryöväri ei ollut uskossa eikä kastettu MUTTA ryövärillä oli Jumalallisuuden tietoutta ja toisen julki ja sai siitä Jeesuksen osoittaman huomion ja meille esimerkillisen tiedon totuudesta uskon ja kasteen suhteen! Ja tiedämme lapsiakasteen suhteen että Jumalan Valtakunnan kaltaisessa lapsessa ei voi olla perisyntiä kun syntiä ja perisyntiä ei Jumalan Valtakunnassa ole!!!
Sen lisäksi on muistettava, että uskovaisilla on käytössä ilmaisuja, sanoja, nimikkeitä jne jotka eivät Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppeja vaan suoraan raamattua lukemattoman kertaa väärin kääntäneet, väärin ymmärtäneet jne paksiin kirjaan viritelleet! Esim. suomen kilelisessä raamatun "usko" ja "herra" sanojen tilalle ei ole laitettu niiden sanojen synonyymejä jotka olis oikein. Esimerkiksi usko sanan paikkalla pitäs olla usein totella tai noudattaa sana! - v.d,eo
.n,y.,jn kirjoitti:
SU..
Rukoilla voi aina kun siihen on mahdollisuus! Tosin esim. Jeesuksen opettama Isä meidän rukous kirkoissa jne on Jeesuksen pilkkaamista. Jeesus on opettanut sen ja raamatussa on ohjeet... Matteus 6.
Mitä tulee mainitsemaasi "rikollisessa tilassa" niin huomaan että olet unohtanut että Jeesus sovitti ristillä syntiin/rikoksiin pakotettujen synnit/rikokset!
Siis ihminen joka EI OMASTA TAHDOSTA riko Jumalan ja Jeesuksen Lakia vaan pakotetaan esim. pahan esivallan toimesta tappamaan (oman henkensä pelastamiseksi) niin vastuu rikoksesta on rikokseen määränneen esivallan! Esivalta on vastuussa Jumalan Valtakunnalle tapahtuneesta rikoksesta.
Raamatussa ilmoitetaan, että olemme velvollisia noudattamaan esivallan antamia käskyjä (pakotteitakin oman hengen säilyttämiseksi) mutta se tieto ei ole Jumalan tai Jeesuksen Oman Sanan ilmoitus joten siitä voi vetää selvän johto päätöksen siitä, että Jumalan ja Jeesuksen Laille ei ole muuta poikkeusta kuin mitä HE ISE ILMOITTAA!
SIIS; jos Jeesus olis KAIKKIEN KAIKKI SYNNIT/RIKOKSET (niinkuin harhaoppiset väittävät) niin silloinhan meidän pitäisi uskoa että Stalinin, Hitlerin, Husseinen jne rikollisten esivaltojen rikokset olis muka Jeesus sovittanut ja niin ei voi olla! Jeesus ei ole antanut erikois vapautuksia esivallalle/esivalloille.
asiaa sivuava jatko:
Esivallalla ei ole erikois vapautuksia Jumalan ja Jeesuksen Lain suhteen. Siis he ovat samalla viivalla jokaisen ihmisen kanssa ja siten ovat vastuussa teettämistään rikoksista.
Siis Jumalan Valtakunta tietää rintamalla omien toimesta aseista kieltäytyneiden tappamisista vastuulliset. Ampujat eivät välttämättä ole syyllisiä tai syyttömiä MUTTA sellaiseen rikokseen käskyn / määräyksen laatineiden, hyväksyneiden, jne joukosta todellinen syyllinen on. Meillä ei ole oikeutta ottaa toiselta sitä minkä toinen on Jumalalta saanut, sitä kutsutaan elämäksi!
Noin minä asian näen ja jos joku on erimieltä niin Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedolla sitä voin muuttaa JOS RAAMATUSSA EI OLE SAMASTA ASIASTA JUMALA TAI JEESUS TOISIN ILMOITTANUT. Silloin, kun/jos raamatussa on samasta asiasta kaksi eri versiota Jumalan tai Jeesuksen ilmoituksesta niin toisen on oltava väärä. Silloin pitää tutkia asia kokonaisuutena Jumalan tai/ja Jeesuksen tahdon löytämiseksi.
Sellaisen ristiriitaisuus raamatussa on mm. nk. pyhä ehtoollinen jonka voi tulkita raamatun väärentäjän ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksina sillä siinä Pietari selvästi tekee Jeesukselle kysymyksen niinkuin jokaisen ihmisen pitäisi kysyä ja silloin selviää, että veri ja leipä on vertaus kuva eikä ehtoollis rituaaliin määräys!
Toinen suuri kiistelty asia ovat kasteest, lapsikasteet... Ja kun kokonaisuuden tutkiin niin tietää tarkalleen, ettei kaste pelasta ja ettei kasteella saa syntejä / rikoksia anteeksi! Ja kun katsot raamattua tarkoin Jeesuksen tekojen suhteen jotka aina oli sopusoinnussa opetuksien kanssa niin tiedän, ettei kaste ja lapsikaste ole Jeesuksen antaman opetuksen mukainen ja ryövärin kohtelulla Jeesus osoitti asian käytännössä, ryöväri ei ollut uskossa eikä kastettu MUTTA ryövärillä oli Jumalallisuuden tietoutta ja toisen julki ja sai siitä Jeesuksen osoittaman huomion ja meille esimerkillisen tiedon totuudesta uskon ja kasteen suhteen! Ja tiedämme lapsiakasteen suhteen että Jumalan Valtakunnan kaltaisessa lapsessa ei voi olla perisyntiä kun syntiä ja perisyntiä ei Jumalan Valtakunnassa ole!!!
Sen lisäksi on muistettava, että uskovaisilla on käytössä ilmaisuja, sanoja, nimikkeitä jne jotka eivät Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppeja vaan suoraan raamattua lukemattoman kertaa väärin kääntäneet, väärin ymmärtäneet jne paksiin kirjaan viritelleet! Esim. suomen kilelisessä raamatun "usko" ja "herra" sanojen tilalle ei ole laitettu niiden sanojen synonyymejä jotka olis oikein. Esimerkiksi usko sanan paikkalla pitäs olla usein totella tai noudattaa sana!Korjauksia:
Jeesuksen Oman Sanan ilmoitus joten siitä voi vetää selvän johto päätöksen siitä, että Jumalan ja Jeesuksen Laille ei ole muuta poikkeusta kuin mitä HE ISE ILMOITTAA!
pitää olla:
Jeesuksen Oman Sanan ilmoitus joten siitä voi vetää selvän johto päätöksen siitä, että Jumalan ja Jeesuksen Laille ei ole muuta poikkeusta kuin mitä HE ITSE ILMOITTAVAT!
pitää olla:
SIIS; jos Jeesus olis KAIKKIEN KAIKKI SYNNIT/RIKOKSET (niinkuin harhaoppiset väittävät) SOVITTANUT niin silloinhan meidän pitäisi uskoa että Stalinin, Hitlerin, Husseinen jne rikollisten esivaltojen rikokset olis muka Jeesus sovittanut ja niin ei voi olla! Jeesus ei ole antanut erikois vapautuksia esivallalle/esivalloille.
LOPUN KORJAUS:
Sen lisäksi on muistettava, että uskovaisilla on käytössä ilmaisuja, sanoja, nimikkeitä jne jotka eivät Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppeja vaan suoraan raamattua lukemattoman kertaa väärin kääntäneet, väärin ymmärtäneet jne paksuun kirjaan viritelleet! Esim. suomen kielisessä raamatun "usko" ja "herra" sanojen tilalle ei ole laitettu niiden sanojen synonyymejä jotka olis oikein. Esimerkiksi usko sanan paikkalla pitäs olla usein totella tai noudattaa sana!
herra sanalla on esim. "sotilas" tai "pappia" vastaava nimike niin hassulta kun se kuullostaakin! herra sana on saksalainen; maallinen titteli. Jumalasta ja Jeesuksen "herran" nimitystä käyttäen tehkevät pilkkaa, asettamalla Heidät herrojen joukkoon jopa rikollisten herrojen joukkoon jne... Se on uskoa se.
Valitan kirjoitus virheitä, minulla on valvomis vuoro toisessa paikassa samaan aikaan niin on paljon työtä... lauantai... niin tulee yritettyä liikaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218327Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016533Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753765- 773058
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402660- 452643
- 1392499
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222356Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista291895