Ja päättäneet lähettää tänne itsensä oppiaan tulemaan toistensa kanssa toimeen ?
Entäpä jos ihmiset ovat kaikki itse jumalia ?
7
119
Vastaukset
- ajatus.
oppimaan. Tuli tällainen ajatus mieleen
- olen minä
Ei hullumpi ajatus. Uskon, että ajatuksesi on hyvinkin oikean suuntainen.
- Brina
Niin, me olemme jumalia jotka ovat kadottaneet tietoisuutensa siitä aikojen kuluessa materiamaailmojen "pimeyttä" kokiessamme. Tämä meille niin tärkeä asia eli se, että olemme jumalia (ja luotu Alkulähteen kaltaisiksi kanssaluojiksi), kerrotaan myös raamatussa. Se ei ole siis vain tämän ajan idea tai joku new age-hokema. Sitä vain ei ole tahdottu tai haluttu ymmärtää, koska se ei oikein sovi kristinuskon periaatteisiin!
Nyt tässä ajassa olemme vain tulossa yhä enemmän ja laajemmalti tietoiseksi tästä asiasta eli alamme muistamaan keitä olemme todelliselta sisäiseltä Henki-sielu- olemukseltamme ja myös sen, että kehomme on vain väliaikainen kuolevainen ja häviävä käyttövälineemme.
Ja kun vihdoin hyväksymme ja tajuamme tuon uskontojen dogmien kätkemän salaisuuden ja siitä tulee oma totuutemme (totuus on aina subjektiivinen!), löydämme automaattisesti myös myötätunnon ja rakkauden itseämme ja sen myötä kaikkia muitakin kohtaan! Uskon, että tämä itsemme ja voimamme uudelleen muistaminen ja tunteminen (= ns. valaistuminen) on kaikkein tärkein syy syntymiseemme tälle 3D-olemisen tasolle.- joopajuuujo
Myötätuntoa löytyy kyllä, mutta on tämä pitkä, pimeä ja tylsäkin matka.
- pillunaattori
jumala perkele
Jos kaiken lähdettä halutaan kutsua jumalaksi, niin me todellakin olemme osa tuota kaiken lähdettä, mutta hän ei halua kutsua sitä jumalaksi
Yksi ajaton elämä on tuo kaiken lähde,johon me paratiisissa
ollessa kadotimme yhteytemme, kehityksen kautta syntyneen
egon sielun takia
Tuo ajasta ja aineesta pahan kokemisen kautta syntynyt ego sielu
on kaiken pahan ja kärsimyksen juuri
Uskonto pitää egoa jumalallisena alkuperältään, ja haluaa sen armon kautta taivaaseen
Tämä virheelinen käsitys hyvksyttiin konstanttinopolin kirkolliskokouksessa 800 luvulla
Korkein oli henki, sitten sielu ruumis, joka muutettiin siten , että henki alistettiin vain sielun ominaisuudeksi, ja näin kirkosta
tuli materian palvoja, joka haluaa viedä materiasta syntyneen sielun aineettomaan maailmaan armon kautta
Arvatkaapa onnistuuko, se huiputtamaan kaiken lähdettä- Saagapolku
Ei ole mitään muuta olemassakaan kuin Jumala.
Ja kaikki on hyvin, vai kuvitteletteko että Jumala olisi epätäydellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634