30 vuotta vanhemman miehen kanssa

tyttö 18

Sain viime yönä mahtavaa suu- ja käsiseksiä 30 vuotta minua vanhemmalta, naimisissa olevalta mieheltä. Olin haaveillut tästä miehestä jo pari vuotta, ja nyt se vihdoin tapahtui...Tämä oli eka kertani, ja oli ihanaa kun kumppanina oli kokenut, aikuinen mies... Sain todella monta orgasmia ja olin litimärkä hänen mahtavasta käsittelystään... Sain myös runkata hänen ihanaa penistään ja oli ihana nähdä kun mies laukesi... Nyt en saa enää ajatuksia pois tapahtuneesta, voi kun sais pian uudestaan...

58

4009

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Taas joku vanha mies laittaa nimimerkillään "tyttö 18" viestejä jotta saisi vakuttetttua että vanhempi mies on vielä kelpo sänkyyn. Se on vaan niin että miesten kyvyt sängyssä usein laskevat jo siinä nelikymppisenä eivätkä he tahdo jaksaa kunnolla. Voihan sitä nimimerkkien kautta haaveilla olevansa kykenevämpi kuin onkaan ja saavansa sänkyyn juuri alaikäisyyden ohittaneen tytön.

• Tyttö 18

Väärin. Olen ihan oikeasti 18. Ja kyllä tuo mies oli erittäin kykenevä sänkyyn. Hallitsi homman loistavasti ja otti minut ihanasti huomioon.

• Tyttö 18

Ai niin, pitipä vielä sanoa, että hänen ei ollut mitenkään vaikeaa saada minua sänkyyn. Me oltiin nimittäin samassa hotellihuoneessa yötä. Ja koska olin jo pari vuotta haaveillut hänestä, hänen ei edes tarvinnut mitenkään taivutella minua...

• WanhaPukki

Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi, sanoo vanha viisaus, ja pitää NIIN paikkansa..

• Tyttö 18

:D heh, ehkäpä... Minulla ei tosiaan ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta, mutta hyvin tuntui hänellä homma sujuvan. Nyt haluaisin vaan koko ajan lisää... Se oli niiiin ihana kokemus.

• Tai sitten näin:
        Tyttö 18 kirjoitti:

:D heh, ehkäpä... Minulla ei tosiaan ole aikaisempaa kokemusta tällaisesta, mutta hyvin tuntui hänellä homma sujuvan. Nyt haluaisin vaan koko ajan lisää... Se oli niiiin ihana kokemus.

"Sain viime yönä mahtavaa suu- ja käsiseksiä..."
        "kyllä tuo mies oli erittäin kykenevä sänkyyn..."
        "Hallitsi homman loistavasti"
        "Tämä oli eka kertani..."

Eli lähes 50 v mies otti teinipillun säälistä sänkyynsä, mutta ei viitsinyt panna kun tiesi kokemuksesta että neitsyen paneminen on tylsää.
        Joten se vähän sormetti ja nuolaisikin pari kertaa. Teini sai orkkuja ja nyt bimbo luulee että on saanut tähänastisen elämänsä parasta seksiä. Niinkuin muuten onkin. Heh.

• Tyttö 18
        Tai sitten näin: kirjoitti:

"Sain viime yönä mahtavaa suu- ja käsiseksiä..."
        "kyllä tuo mies oli erittäin kykenevä sänkyyn..."
        "Hallitsi homman loistavasti"
        "Tämä oli eka kertani..."

Eli lähes 50 v mies otti teinipillun säälistä sänkyynsä, mutta ei viitsinyt panna kun tiesi kokemuksesta että neitsyen paneminen on tylsää.
        Joten se vähän sormetti ja nuolaisikin pari kertaa. Teini sai orkkuja ja nyt bimbo luulee että on saanut tähänastisen elämänsä parasta seksiä. Niinkuin muuten onkin. Heh.

Hän nuoli minua KAUAN,ja hänelle oli selvästi tärkeää antaa minulle tyydytystä. Yhdyntään ei menty,mutta se johtui luultavasti siitä kun hän huomasi että olen aika tiukka. Ei meinannut saada sormeakaan sisääni kun jännitin. Mutta sitten hän jatkoi tyydytystä muilla keinoin kunnes rentouduin vähän.

Ja kyllä, vaikka tämä oli ensimmäinen seksikokemukseni, uskallan väittää että mies oli erittäin taitava. Hän otti minut huomioon, eikä pääasiana ollut pelkkä oman tyydytyksen saaminen.

• ko juuso
        Tyttö 18 kirjoitti:

Hän nuoli minua KAUAN,ja hänelle oli selvästi tärkeää antaa minulle tyydytystä. Yhdyntään ei menty,mutta se johtui luultavasti siitä kun hän huomasi että olen aika tiukka. Ei meinannut saada sormeakaan sisääni kun jännitin. Mutta sitten hän jatkoi tyydytystä muilla keinoin kunnes rentouduin vähän.

Ja kyllä, vaikka tämä oli ensimmäinen seksikokemukseni, uskallan väittää että mies oli erittäin taitava. Hän otti minut huomioon, eikä pääasiana ollut pelkkä oman tyydytyksen saaminen.

pelkkä sexi on vain himoa ja helvetin turmiollista henkisesti ajan myötä...vasta myöhemmin tajuat tämän.!!

• Heppatyttö 95-

Joo, on taas Jonnella jutut.

• erwere

mies oot pelle

• Tyttö 18

Mua niin ärsyttää nää "olet mies" -kommentit. Pitääks mun laittaa tänne kuva mun alapäästä et uskotte? Taidatte itse olla jotain 13v. poikia joilla on 5cm pikku pippeli ja jotka on kateellisia ku ei oo päässyt sitä vielä tökkäsemään kenenkään sisään? Toi oli ihana kokemus ja siitä riittää muisteltavaa mun yksinäisiin omin käsin onneen -hetkiin...

• Tyttö 18 kirjoitti:

Mua niin ärsyttää nää "olet mies" -kommentit. Pitääks mun laittaa tänne kuva mun alapäästä et uskotte? Taidatte itse olla jotain 13v. poikia joilla on 5cm pikku pippeli ja jotka on kateellisia ku ei oo päässyt sitä vielä tökkäsemään kenenkään sisään? Toi oli ihana kokemus ja siitä riittää muisteltavaa mun yksinäisiin omin käsin onneen -hetkiin...

kiinnostaisiko kokeilla naisen kansa?

• jepjep
        niina.ilomaki kirjoitti:

kiinnostaisiko kokeilla naisen kansa?

"kiinnostaisiko kokeilla naisen kansa?" Kysyy niina.ilomaki niminen 38-vuotias mies Satakunnasta :D Mistä tätä jengiä tulee???

• kakaratkuriin

Mies sä oot ja ihan kakara ajatuksiltasi vaikka ikää on varmaan vaikka kuinka paljon. Jatka unelmointia :D

• Tyttö 18

En nyt jaksaisi enää väitellä tästä asiasta. Olen kyllä ihan oikeesti tyttö. Lopettakaa noi asiattomat viestit. Miks ei kukaan usko mua? Kyllä tää vaan on ihan totta, ettekö te sitten ennen ole kuullut vastaavasta?

• 50M
        Tyttö 18 kirjoitti:

En nyt jaksaisi enää väitellä tästä asiasta. Olen kyllä ihan oikeesti tyttö. Lopettakaa noi asiattomat viestit. Miks ei kukaan usko mua? Kyllä tää vaan on ihan totta, ettekö te sitten ennen ole kuullut vastaavasta?

Moi Tyttö 18! Kiinostaisko sua 50v mies? Missä sä muuten olet?

• Tyttö 18
        50M kirjoitti:

Moi Tyttö 18! Kiinostaisko sua 50v mies? Missä sä muuten olet?

Moi. Ei kiinnosta, en aio alkaa sekstailla tuntemattomien kanssa. :)

• Tyttö 18 kirjoitti:

Moi. Ei kiinnosta, en aio alkaa sekstailla tuntemattomien kanssa. :)

kuin sit ilmoittelet täällä? voisiko kokeilla tytön kanssa?

• Oikeesti!!!!
        niina.ilomaki kirjoitti:

kuin sit ilmoittelet täällä? voisiko kokeilla tytön kanssa?

Kysyy "niina.ilomaki"-niminen mies 38-v satakunnasta :D

• Mah gurl
        Oikeesti!!!! kirjoitti:

Kysyy "niina.ilomaki"-niminen mies 38-v satakunnasta :D

Jos sil on tytär...?

• niinsevainon

Yks juttu. Eka kerta ja parasta.... Aivan sata varmaa saat jatkossa myös hyvää ja parempaa.... Ei eka kertaa missää tuollaisessa voi olla parasta!

Itse olen ap. n. 22 v vanhempi ja en kyllä helposti vois kuvitella tuollasita... siis 22v nuorempaa...

• joopajojojojo

No jos tämä on totta, niin olet idiootti huora. Ja yleinen vitsi kyseisen miehen saunailloissa kavereidensa kanssa.

• Tyttö 18

Me sovimme ettei tästä puhuta kenellekään, koska hänellä on vaimo. Eli tämä EI ole mitään saunailta-asiaa...

• näin se menee1

Olen 44v mies,ja olemme olleet monta sataa kertaa yhdynnässä tytärpuoleni(nyt 16v) kanssa.Asumme maaseudulla ja tytär haluaa koko ajan.

En jaksa aina....

Ensimmäinen kerta oli kun tytärpuoleni oli 11v.Ja tykkäsi kuin hullu puurosta.Taisi jäädä koukkuun kullini kanssa.Voi sitä meteliä ja huutoa,onneksi ei ole naapureita
      lähellä!!!

Oli kyllä mahtavaa ja on edelleenkin......Ps. asumme kahdestaan.....

No tämä on provo uskokoon ketä tahtoo.....

• osako mies asiansa?

• Host the JOY

No, nuoret pojat ovat niin kokemattomia seksissä, ettei ne osaa ottaa naista huomioon kun pitää tikata kun pupu.
      Näinhän se on, mitä kokeneempi sitä osaavampi, fakta on etteivät nuo parikymmpiset pojut oikein haldeeraa tuota naisen kokonaisvaltaista tyyyttämistä.
      Joka toisin väittää, niin roskaa puhuu!

• jopotijoo

Oikeesti!

Jos mies on vaikka 42 ja nainen - tyttö sitten 18, nii kun siitä muodostetaan yhtälö, niin ratkaisu ei ole epätosi vaan se on enempi epätoivoinen potenssiin kaksi.

Kuka 18v ikäinen on niin huono ettei saa lähempänä omaa ikäänsä olevaa miestö tai onko se liki lapsi ainoa toivo, että yli 40 tai jopa yli 50 vuotias saa naista.

Itse en ole mikää menestyjä tässä asiassa, mutta en niin idiootti, että liki alaikäinen olisi viimeinen toivo... sen verran pitää olla kunnianhimoinen, ettei mene harmaalle vyöhyöhykkeelle ja tule sitten vielä kerskumaan tänne juttujaan.

SAASTOJA OLETTE TE, JOTKA TEETTE HUORIN ETTEKÄ USKO JOHANNEKSEEN!

• Vtun UrpÅ

Johannes on homo!

• Tyttö18

En minä ole "niin huono, etten saa omanikäistä". Minä pidän vähän vanhemmista miehistä (siis ainakin tästä miehestä), ja sitäpaitsi minulla on sellainen käsitys että seksi nuoren pojan kanssa on pelkkää säheltämistä. On hienoa olla osaavissa käsissä.

• äijä_

Onhan se varmaan toista saada miestä kun oman ikäisten tai pari vuotta vanhempien poikien viiden minuutin munaa.

• 78v

Kiinnostaisko aloittajaa oppia lisää uusia juttuja. Olen 78v, mutta todella nuorekas. Pilluusi en tule koskemaan, mutta voisin anaali sormettaa sua?

• äijä_

Aläs nyt. Hugh Hefner on 86v mut silti se jaksaa painaa näitä parikymppisiä ja sen alle olevia misuja muullakin kun sormella.

• johanneksen_uskossa

Kyllä mäki joskius yli 20 v sitten tunsin vetoa vasnhempiin naisiin... ku oli 15, nii yks 10 v vanhempi oli mielessä... mut se siitä....

Ja ehkä nyt päälle 40v iässä, nii se ei haittaa jos nainen olis lähempänä 50v... ne o muut asiat jotka asiat ratkoo... mut ei kyllä koskaa 18v tyttöön... tai alle 30 vuotiaaseen

• jhhhhhhhhhh

Ei kukaan tervejärkinen ota aloitusta tosissaan! Ja jos aloittaja sattuisikin olemaan 18v., niin on harvinaisen tyhmä ja sinisilmäinen miesten suhteen. Vielä kuuluttaa sitä kaikille! Todennäköisesti aloittaja on kuitenkin joku vanha äijä, joka tumputtaa samalla kun kirjottelee näitä juttujaan. Näitähän täällä pyörii!

• Tyttö 18

Kukaan tervejärkinen ei ota aloitusta tosissaan, vaikka se on täyttä faktaa? Jos et halua lukea kun kuulutan kokemustani kaikille, sinun ei tarvitse lukea näitä kirjoituksia.

• Näin se menee

Ei näissä jutuissa ole kysymys iästä. Paras muija jonka kanssa olen ollut sängyssä, oli silloin 15v. Kuten olin itsekin, joten pedo juttuja ei kaivata.
      Kysymys on kemioista ja siitä, että toiset yksinkertaisesti ovat seksuaalisempia ja karusti sanottuna parempia sängyssä. Ja kokemusta löytyy naisista kokolailla kaikista ikäluokista 40 vuotiaisiin saakka.

• Haave joka to....

Isällä käy välillä komee mies saunomassa mitä olen miesessäni "ajatellut". Kerran tuli ja isäni oli pois, sauna lämpimänä. Meni saunaan ja sano että tuon pyyhkeen, oli alasti muna pystyssä ja anto suuhuun. Ei siinä ujona flikkana kun voinut imeä. Sit lähti mun sringit ja työnsi sisääni mitä olin vain kuvitellut. Sain kyllä aikuista miestä sinä illalla kunnolla, mitä haluisin vielä uudestaan kokeilla jos kehtaa.

• Kielipolliisi

Kirjoitustyylin puolesta voisin pistää vaikka kympin likoon, että aloitustekstin kirjoitusasialla ei ollut 18-vuotias tyttö.

• Tyttö 18

Huoh. En oo mikään igQ teinipissis joka ei hallitse edes yhdyssanoja. Se, että kirjoitan aikuismaisesti, ei tarkoita että olisin joku vanha nainen/mies. Kyllä, olen vieläkin se 18-vuotias tyttö, joten menkää te väittelijät muualle höpisemään. Ja oot mulle muuten kympin auki. ;)

Onkos käynyt mielessä, että ihminen voi olla kypsä ikäisekseen? Itse olette ehkä jotain amiksen käyneitä, sivistymättömiä yksilöitä. Minä olen ikäisekseni kypsä. Tämä on naurettavaa että te luulette minun olevan joku muu kuin oikeasti olen. Mutta kuinkas sitten voin todistaa olevani 18-vuotias tyttö? Enpä kai mitenkään tällä nimettömällä keskustelupalstalla...

• Qwatta

Ei kukaan pysty minkään kirjoitustavan perusteella toisen ikää arvioimaan. Kuka tahansa voi sanoa ja ennustaa mitä vaan. Sitä on niin vaikea todistaa vääräksi. Mulla taas on niin helppoa kirjoittaa mitä vaan jostain päin suomea.

• Kielipolliisi
        Tyttö 18 kirjoitti:

Huoh. En oo mikään igQ teinipissis joka ei hallitse edes yhdyssanoja. Se, että kirjoitan aikuismaisesti, ei tarkoita että olisin joku vanha nainen/mies. Kyllä, olen vieläkin se 18-vuotias tyttö, joten menkää te väittelijät muualle höpisemään. Ja oot mulle muuten kympin auki. ;)

Onkos käynyt mielessä, että ihminen voi olla kypsä ikäisekseen? Itse olette ehkä jotain amiksen käyneitä, sivistymättömiä yksilöitä. Minä olen ikäisekseni kypsä. Tämä on naurettavaa että te luulette minun olevan joku muu kuin oikeasti olen. Mutta kuinkas sitten voin todistaa olevani 18-vuotias tyttö? Enpä kai mitenkään tällä nimettömällä keskustelupalstalla...

Olenko muka sanonut, että kuulostaisit kypsältä? Olen edelleen sitä mieltä, ettei aloitusviesti ole 18-vuotiaalta tytöltä. Perusteluna ei todellakaan ole mikään kypsyysfaktori vaan ihan yksinkertaisesti sanavalinnat.

Tuon amislukio-debaatin aloittaminen ei osoita kypsyyttä, eikä etenkään se, että tulisi tällaiselle palstalle ilmoittamaan (ylpeilemään?), että on keski-ikäisen miehen toimesta jyystetty. Enkä oikein osta minkäänmuotoista perustelua keneltään, että varatun miehen kanssa vehtaaminen olisi kypsyyden osoitus.

Tätä mieltä olen itse. Lukion olen muuten aikoinani ihan käynyt, yliopistotutkinto myös suoritteilla. Sivistyneisyys, älykkyys ja viisaus eivät useinkaan ole koulutustaustasta kiinni - varsinkaan kaksi viimeistä. Miksi lukion käyminen olisi joku fiksuuden virstanpylväs? Jos siellä koulussa istuu vain lukiostatuksen takia, onko pulpetinkuluttajalla fiksu asenne? Eiköhän aika moni nuori kuvittele olevansa ikäistään kypsempi. Totuus piilee jossakin siellä pinnallisen nahan alla. Pissiksilläkin voi olla yhdyssanat hallussa: ei se kielioppi, vaan se, mitä pissis sieltä suustaan suoltaa.

• eri asia jos
        Qwatta kirjoitti:

Ei kukaan pysty minkään kirjoitustavan perusteella toisen ikää arvioimaan. Kuka tahansa voi sanoa ja ennustaa mitä vaan. Sitä on niin vaikea todistaa vääräksi. Mulla taas on niin helppoa kirjoittaa mitä vaan jostain päin suomea.

ei ikää mutta sukupuolen voi usein

• poika 18

Viime yönä 12 naista otti multa yhdessä suihin ja sai orkut mällien lentäessä kasvoille, sitä tuli ainakin viiden litran verran.
      Homma ei loppunu kuitenkaa siihen, vaan meikäläinen tykitti jokaselle neidille mun käsivarren pitusella - ja paksusella halolla sisää toiset lastit niin että rakennus heilui ja norsut Afrikassa nostaa päitä.
      Aamulla kun heräsin kyrpä oli kasvanu metrin verran ja se sylki tulta.

• pojullaonpienivai?

Sä ootkin homoteini,oikeesti ne 12 olivat teinipoikia jotka sun onnetonta pikku 5cm:n piliä runkkasivat!

• So butthurt
        pojullaonpienivai? kirjoitti:

Sä ootkin homoteini,oikeesti ne 12 olivat teinipoikia jotka sun onnetonta pikku 5cm:n piliä runkkasivat!

Eikö tarina miellyttäny nysäkullia :D ?!

• os trööthhurd
        So butthurt kirjoitti:

Eikö tarina miellyttäny nysäkullia :D ?!

Mee sitä tojotas pakoputkee nuuhkimaan!!
        Vitu PELLE mikä PELLE

• Succesful troll
        os trööthhurd kirjoitti:

Mee sitä tojotas pakoputkee nuuhkimaan!!
        Vitu PELLE mikä PELLE

Was succesful.

• Oul(m)

Hienoo tyttö 18 .Olen samaa mieltä et pojat vian säheltää ,ja eivät osaa ottaa toista huomioon .Kielien ja muutenkin kosketelleen toisiaan saa mainioita orkkuja .Pitää vain ottaa toisen tunteet ja sen hetkiset mieltymykset huomioon ,voi kullia painaa toki toista vasten ja sillai tyttö pikkasen runkaten voi ottaa suikkuun tosi ihanaa ja taas mies kielellä voi tytön alapäätä lipittää ja oorkkuhan sieltäkin tulee .ihanaa jatka meitä on monta vanhempaa miestä jotka haluis saman .

• Omituista

Hieman aina ihmetyttää, että kuinka tunareina teinipoikia aina pidetään. Itse ainakin aloitin seksihommat 14 vuotiaana sillä, että harrastimme silloisen tyttöystäväni kanssa tuntikausia suuseksiä. Opettelimme yhdessä, mutta ei siinä kyllä mistään säheltämisestä voinut puhua. Samoin sitten itse seksi kyllä lähti ihan luonnostaan sujumaan. Nyt kolmekymppisenä harrastan vaimoni kanssa aina muutaman tunnin kerrallaan seksiä ja ihmettelen sitä, kun kehutaan että joku on hyvä ja joku on huono sängyssä. Ei seksi hitto vie ole mitään ydinfysiikkaa. Ei ikä ole mitään uutta itselleni tuonut.

• amadeus.-
        Omituista kirjoitti:

Hieman aina ihmetyttää, että kuinka tunareina teinipoikia aina pidetään. Itse ainakin aloitin seksihommat 14 vuotiaana sillä, että harrastimme silloisen tyttöystäväni kanssa tuntikausia suuseksiä. Opettelimme yhdessä, mutta ei siinä kyllä mistään säheltämisestä voinut puhua. Samoin sitten itse seksi kyllä lähti ihan luonnostaan sujumaan. Nyt kolmekymppisenä harrastan vaimoni kanssa aina muutaman tunnin kerrallaan seksiä ja ihmettelen sitä, kun kehutaan että joku on hyvä ja joku on huono sängyssä. Ei seksi hitto vie ole mitään ydinfysiikkaa. Ei ikä ole mitään uutta itselleni tuonut.

Samaa mieltä. 15v alotin ja parikymppisena osasin minkä nyt nelikymppisenäkin, todellakin ei se mitään ydifysiikkaa ole, eläimetkin sitä tekevät.

• usko_johannekeen

Arvois omituista.

Ei seksi ole mitää ydinfysiikkaa. Se on totta. Eikä siinä ole mitää väärää tai laitointa, jos kaksi "junioria" sekstaa keskenään, koska niin on tehty aina. Aina on ollut niin, että huomattavan alaikäiset ja tod. suojaikäiset on kiinnostuneet seksistä ja todellakin kokeilee asioita.

Mutta asia muuttuu heti kun toinen on huomattavan paljon vanhempi ja aikuinen toisen ollessa vielä alle 16 v ikäinen.

Tuosta ap. viestistä. Siis kyse kait on siitä, että kun ikäero on sellainen, että toinen voi olla toisen isä, niin kyse on vallasta. Vanhemmalla on taloudellista valtaa nuorempaan ja nuoremmalla on toiseen seksuaalinen valta. Niin yksinkertaista se on, jos asiat oikee ajetaan sille tasolle.

Se on vielä normaalia niin pitkään kun toinen on vaikka 15 ja toinen on 25, kun sen 15v ikäsen pointti on kokemattomuus ja se 25v ikänen ei kuitenkaan normiälyisenä etene asiassa. Nuorella asiat muuttuu muutamassa ajassa ja sitten myöhemmin sille asialle ei enää naura, kun ei sitä sillee mieti.

Mutta kun nuorempi on täysi-ikäinen, nii se sit on hänen käsissään mitä tekee!

• Täti Tomera

No joo,vaikka onkin taas jonkun miehen laittamaaloitus, mutta vastaanpa silti kun epäilijöitä näyttää olevan...

48 vuotias mies todellakin on kykenevä seksiin (ja kaiken lisäksi vielä äärettömän hyvä siinä). Itse paneskelin 24 vuotiaana 48v miehen kanssa, ja oli parasta mitä olen koskaan saanut. Aikuinen mies osaa tehdä naiselle hyvää, ja ainakaan omalla vastapelurillani ei ollut minkäänlaisia ongelmia mieskuntonsa suhteen. Toki aika monet keski-ikäset miehet ovat aika elähtäneitä, mutta poikkeuksia toki on.

Jos hyvää seksiä haluaa,niin sillon 40-50v miehet ovat parhaita. Ja tämä tarina on tosi.

• nam nam

Miehistä ei ole kokemusta, mutta naisista juuri noi 40-50 vuotiaat on ehdottomasti parhaita. Tietää mitä tekee, mitä haluaa ja on kiimasia.

• Tyttö 18

Ei ole miehen laittama aloitus vieläkään. :) Mutta kyllä näköjään kypsä mies osaa asiansa.

• nainen 48v.

Miesten kalun seisokki ja jaksavuus pitkäkestoiseen seksituokioon ei ole vanhemmiten (n. 50v.) kovin kummoista. Miehillähän seksuaalinen huipentuma on huomattavasti nuorempana kuin naisilla eli jo siinä noin 20-30 vuotiaina. Naisilla se alkaa vasta neljänkympin molemmin puolin.

Kestävyydessä, innokkuudessa ja pitkissä seksituokioissa nuoret miehet voittavat vanhemmat miehet, mutta naisen kokonaisvaltaisessa tarpeiden huomioinnissa ja hyväilytekniikoissa vanhemmat saattavat olla usein parempia kuin parikymppiset nuoret miehet. Itseäni viehättää hieman nuoremmat miehet kuin mitä itse olen, koska olen itse vielä timmissä kunnossa ja ikäisekseni erittäin nuorekas. Usein ikäiseni miehet ovat jo päästäneet itsensä huonoon kuntoon kaikin tavoin eivätkä huolehdi ulkonäöstään ja puhtaudestaan.

• Ite oon 17v ..täytän 18 vuonna 2027... Oon suhteessa 42v miehen kanssa.. vuoden ollaan jo oltu yhes... mun rakkain ihminen maailmassa...

• Anonyymi00055

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      729
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      696
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      53
      659
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe