Hetivippi, aeris ja tromvelt ! nuihin kolmeen paikkaan on avoimet lainat (50e) oon täällä palstoilla lukenu kyseisistä paikoista ja aattelin sitte, että katsotaan mitä tapahtuu kun laskuani en maksa. tänään tuli s-postia tromveltiltä.
Lähettäjä: Tromvelt perintä Otsikko:Perintäkirje. Aloitimme oikeusasiakirjojen valmistusta.
Ja sitte oli laskun tiedot. Nyt vaan ihmetyttää miksi en tuota laskua saanut perinnältä(flexcash?) Pistin s-postia takaisin että antavat puhelinnumeron johon voin soittaa laskusta, koska nettisivuilta en löytänyt. Saapa nähä tuleeko vastausta!! Ihmetyttää kyllä kovasti tämä niitten toiminta, miks en oo missään vaiheessa saanut perintätoimistosta laskua, jos se kerta perintään on jo mennyt ja nyt valmistelee oikeusasiakirjoja :o oon tyhmä ja en vain ymmärrä tai sitten tässä on jotain hämärää. No nyt vastausta ootellessa !!!
Hetivippi, perintä
25
793
Vastaukset
- hetivippi
Niin, olis mukava kuulla muittenki kokemuksia tuosta firmasta. Onko laillinen, jos ette oo laskua maksanu mitä tapahtunu yms. Laskuthan olis ihan sama maksaa, ainaki mun tilnteessa koska niitä ei ole kuin 150e, mutta jos kysessä on joku huijari firma niin ei niitä laskuja kiinostaa edes maksaa !
- gkkkk
Itsellä puol vuotta maksamatta, kulut nousee tosi vähän. Nyt tulee sähköposteja heidän ns. perintäosastoltaan, jossa vielä lakipykälillä höystettynä yritellään todistella, että voivat periä. Paskaa sanon minä. En maksa ennenkuin käräjät minut laittavat maksamaan. Ja sitä päivää ei liene tulossa, koska eivät tietoni mukaan pysty viemään käräjille koska toimivat laittomasti suomessa. Eli en maksa. Älkää maksako muutkaan. Ja miettikää nyt. Itselläni ollut reilu puoli vuotta maksamatta ja ei vielä käräjillä. Moni laiilinen vippifirma olisi jo toiminut aikoja sitten.
- 19+7
Älkää maksako heille, huijareita ovat. Ja Flexcash EI OLE heidän perintäfirma, oli joskus mutta ei enää, sekin on täysin perätöntä tekstiä heidän sivuillaan. He ovat minun kohdallani nyt 12kk "Aloittaneet asiakirjojen valmistelun", tässä odottelen koska saavat ne asiakirjat valmiiksi, aika hidasta on toiminta.
- ZZ
Soitin tuonne Flexcashiin, koska numero oli tämän kusetusfirman sivuilla. Flexcash ilmoitti, että eivät ole hoitaneet tämän/näiden firmojen perintää kesän 2010 jälkeen. Flexcash onkin ihan asiallisesti toimiva firma, joten halunneet varmaan irtisanoutua tuosta huijauspuljusta.
- hetivippi
no ompa hyvä tietää ! ja netti sivuilta katoin että perintäfirma ois se fexcash, mutta eipä näytä sekään sitte pitävän paikkaansa... Ja kaiken lisäks ne lähetteli viestejä, siirrä eräpäivää.... aivan JÄRJETTÖMÄT puhelinlaskut tuli. Nyt oon vaihtanu liittymää, salanen numero ja estot päällä nii eipä voi enää niitäkään lähetellä
- vippien hel..
gkkk sama täällä :) maksamatta reilu 8kk...ja ne uhkailuviestit niissä kirjotusvirheitä täynnä!eli aivan kusetusta...
- ads
4kk maksamatta,samoja oikesasiakirjojen valmisteluviestejä tulee viikoittain,mitään kuitenkaan tapahtumatta.Puhelinlasku järjetön tuon paskapaikan vuoksi...Onneksi liittymäkin nyt suljettu niin eivät lähettele enää mitään.
- MR Pajatsomaha
Niin se vaan on, et kun tuollee laittomasti toimivat, niin saavat ottaa luottotappioina näitä :DD
Älkää maksako heille mitään, pilanneet samat paskat hyvätki vippipaikkojen maineen..- 10+15
Kyllä kuule kaikilla vippipaikoilla on huonot maineet, ne jokainen vain pahentaa ihmisten rahallista ahdinkoa! Vai oletko sitä mieltä että rahattomalle on VASTUULLISTA myöntää lainaa, ja periä se n.30% korolla kuukauden päästä!?!
- hettviippii
tänään taas lisää tullu perintäviestejä!!vittu et rupee vituttaa
- 15+19
Tee rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta..
- 5+5
Onpa muuten kiva lukea noita tämänkin sivuston mainoslinkkejä. eCredit:in mainokset pyörivät, toivottavasti tämän sivuston ylläpitäjät poistavat VÄLITTÖMÄSTI Suomenlakia rikkovien vippipaikkojen mainokset!!!
- 24
kerro tarinasi meille...
https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_lomake.aspx?gener=no
- 7+8
Ja minä sain spostia hetivipiltä ja ecreditistä jossa sanottiin että 21 vuorokauden kuluttua minulle asetetaan maksuhäiriömerkintä.
- 11+18
Ei niistä tarvitse välittää, he vain uhkailevat, joka senkin on jo rikollista toimintaa. Koska he eivät tee sitä. Itseäni on nyt 10kk uhkailtu, että nyt lähtee laskut käräjille. Älkää maksako rikollisille, ja tarkkailkaa puhelinlaskuanne.
- siis tä!
Tuleeko noiden tekstiviesteistä itselle laskua?! Mitwn voi laittaa nro eston?
- oppiaikäkaikki
nimenomaan! tuleeko noista hiton vastaanotetuista viesteistä laskua???? pliis kertokaahan ja myös se, että miten saa ne viestit loppumaan! en kyllä tod jaksas vaihtaa numeroa en. kiitos =)
- 5+6
Kyllä niistä voi tulla, eli kannattaa seurata puhelinlaskuja. Todennäköisesti laskuttavat jotain pieniä summia, jottei numeron haltija huomaisi niitä. Ne viestit saa ainoastaan loppumaan siten että operaattorisi blokkaa nuo numerot, jostain syystä "yleinen" maksullisten numeroiden esto ei toimi noihin. Tai sitten siten että Suomen Viestintävirasto ottaa heiltä ne numerot pois käytöstä. Eli kannattaa valittaa tuonne Suomen Viestintävirastoon, jos niitä viestejä tulee päivittäin, tarpeeksi monta kun sinne valittaa noiden toiminnasta niin jotain voi tapahtuakkin. Se on kotirauhan rikkomista.
- ZZ
Soitin operaattorille ja ilmoitin numerot (16335, 16330, 16180), odottelen vastausta, voivatko estää. En vielä tiedä tuleeko laskua, tilasin juuri puheluerittelyn.
- R&B
Tekääpä heti ilmoitus kuluttajavirastoon noista puhelinnumeroista joista vistejä tulee ja niiden perintäfirmoista, tässä linkki....
https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_lomake.aspx?gener=no - 17apinaa
miksi hait vippiä jostain tuntemattomasta paikasta? minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kuullut. http://www.vippilinko.com/ tuolla on paljon halvempia vaihtoehtoja ja lafkoja pyörittää luotettavat yritykset.
- 6+11
Miten niin tuntemattomasta? Olihan heillä nettisivut. Ei se tarkoita jos tuolla sun pas.kalinko sivuillasi ei ole heidän nimeään että se olisi tuntematon. Mitäs jos menisit oikeisiin töihin ja jättäisit noitten rikollisten firmojen mainostamisen? Kyllä, kaikki vippipaikat täyttävät rikoksen merkit, koska vippaavat rahaa ihmisille tarkastamatta heidän maksukykyään. Aina pitäisi tarkistaa onko asiakkaalla raha-asiat kunnossa että hän pystyy lainastaan selviytymään. Itselläni oli 15000€ edestä luottoja ennen vippien hakemista, silti sain yli 10'000€ edestä vippejä. Pankkini oli kieltäytynyt lisä luoton myöntämisestä, he näkivät että talouteni ei kestä lisä lainan ottamista, vippikeisareita tämä ei kiinnostanut, joten otin sieltä mistä sain. Kun sitä mainostettiin sellaisin fraasein kuin: "Elä nyt, maksa myöhemmin", "Johonkin muuhun mukavaan", "Yllättävään menoo". Noh päätin ottaa vipin kun tuli eteen sellainen "Mukavan yllättävä meno, että maksan sitten myöhemmin". Noh, kaikkihan me tiedämme miten siinä kävi, täydellinen syöksykierre, talous täysin kuralla, ulosotto hel.vetti.
- TinTin
Epäselvissä tapauksissa tehkää HETI ilmoitus kuluttajavirastoon.... tässä linkki...
https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_lomake.aspx?gener=no - Rape_E
..mikäs hämäräfirma toi flexcash oikein on.... teeppä ilmoitus kuluttajavirastoon...tässä linkki..
https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_lomake.aspx?gener=no
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241