Naisillee...........

Nainen=Arvoitus ???

Tykkäättekö että ennen seksiä riisuuntumisen jälkeen teitä hyväillään siten että käännytte vatsallenne ja selkää hierotaan / hyväillään siirtyen pikkuhiljaa pakaroiden hyväilyyn ja siitä edelleen jalkoväliin levittäen naisen jalkoja siten että herkän hyväilyn jälkeen lopulta sormi takaapäin pimpsaan?

Mulla ei ole tällaisia kokemuksia negatiivisessa mielessä kuin ehkä viiden naisen kohdalta mutta tuntui siltä että partnerille se oli kuitenkin miellyttävä esileikki ja varsinainen yhdyntä oli aivan huippua..mistä esikieltäytyminen voisi johtua...voisiko olla jokin hygienia- epävarmuus?...sellaista ei kuitenkaan ollut havaittavissa.

Ajatellaan asiaa toisinpäin,nainen hieroo selkääni (alastomina) ja tunnen naisen kostean pimperon päälläni..jos ei tuossa vaiheessa miehellä hormoonit hyrrää niin sittei hyrrää ollenkaan.

8

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maijuliini

Itse pidin kovasti siitä kun mieheni alkoi hieromaan aluksi päätä ja hartioita siirtyen aina välillä hieromaan hellästi rintoja. Vähän väliä vaatteet väheni ja hieronta muuttui intiimimmäksi. Himoa lisäsi satunnaiset hellät suudelmat ja kauniit kuiskaukset korvaan. Seksi tuntui heti paljon hellemmältä ja intohimoisemmalta sekä paljon läheisemmältä. Sitten käy aina niin että himot vievät seksin rajummalle asteelle mutta noin on hyvä aloittaa ja ainakin itse on todella helppo tapaus hieronnan jälkeen :D

• Kyllä kyllä kyllä

Kovastikin tykkään. On todella kiihottavaa, kun toinen aloittaa niskaa suutelemalla ja siitä pikkuhiljaa alaspäin hyväillen selkää ja pakaroita. välillä myös rintoja kosketellen. Lopuksi takaapäin sormea pimpsaan ja samalla hieroo hellästi klitorista. Kohta onkin jo valmista itse asiaan:)

• nnnnnainen

Mä en tykkää yhtään. Kaikki pussailu, hierominen sun muu hively on oltava sellaista ettei se liity itse aktiin. Kun vaatteet on pois, silloin toimitaan. Mä olen aina ihan valmis.

• Pania!!

Esileikki ja leikittely ennen tosi toimia on hyvä juttu.... Itse tykkään kun mieheni hivelee,hieroo jne. Mutta aina ei oikein onnistu,nyt en ole saanut munaa 2viikkoon.iha kauheeta.ootteko te ollu mite pitkää ilman seksii?? Ja seisooko miehellänne aina?? Mun miehellä ei... Tarviin kunnon panon!!!

• Anonyymi

Ukollas on toinen muija thats it

• Hyvä esileikki

on aivan kivajuttu

• Anonyymi

En saa mitään kiksejä selkähieronnasta. Olen muutenkin lyhyen esileikin nainen. Turhaudun vaan, jos liian kauan hivellään ja hyväillään. Onneksi nyksyisen kanssa on sama etenemisvauhti.

• Anonyymi

Kyllä mielellään hieron ensin naista kun nainen on vatsallaan.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      237
      10250
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      66
      4793
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      153
      4231
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      154
      4158
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      226
      4152
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      78
      3345
    7. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      12
      2786
    8. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      30
      2619
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      40
      2479
    10. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      1
      2475
    Aihe