Viitoset klinikalle

Tekniikan taso

17

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susi jo syntyessään

      Hehheh! Se niille E60-hirvityksille aivan oikein. Ei haittaisi, vaikka kaikki E60 pallokalat kutsuttaisiin paalaamoon. On ne niin s-tanan rumia autoja verrattuna oikeaan jumalten vaunuun eli E39 malliin.

      BMW:lle ikuinen häpeä, että menivät tekemään E60 pyhäinhäväistyksen, Paska ulkonäkö ja paska laatu.

      • pi pimmer

        No ei se nyt niin kauhee ole ja ihan hauska ajaa sekin. Nykysin ajelen hemmetin tyytyväisenä e39:llä, mutta en laittaisi pahakseni e60:stään. Kauneushan oli katsojan silmissä :)


      • viiskolmekymppiI

        Mä ajelen 3 litrasella e60llä. On mukavaa. Ei musta oo pahannäkönen.
        Ja se kutosen murahdus...


    • Vikoja joka merkissä

      Juuri näin, kysymys näissä takaisinkutsuissa on juuri siitä että valmistaja kantaa vastuuta tuotteestaan vaikka joissakin merkeissä näistä on tehty irvistelyn kohde. Päinvastaisiakin esimerkkejä löytyy, ollaan hiljaa vioista ja maksatetaan korjaukset asiakkailla.

      • 9+7

        toyota näyttänyt hyvää esimerkkiä saksalaisille miten asiat pitää hoitaa.

        missä ovat räkyttäjät nyt kun pilkka sattui omaan nilkkaan?


    • mv

      Miksikähän bemari ei sitten kutsu läppävikaisia dieseleitään korjattavaksi? Siitä aiheutuu auton omistajille taatusti enemmän haittaa, kun kone pamahtaa kokonaan. Onhan se tietenkin edullisempaa vaihtaa joku kaapeli kuin korjata vialliset läpät. Se siitä vastuullisuudesta!

      • pikkulutunen

        juu, pienempi kiusa jos auto palaa kuin jos läppä irtoaa.


      • FSerwrte

        Älä aja kiisselillä!


      • Huolto-ohjelmaan

        Läppävika on kuulemma kuluva osa, ne pitänee vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä aina.


    • tero pöytään

      no ny on terolle pöytä katettu, oleppa hyvä ja avaa sanainen arkkusi aiheesta

    • auto yhdyntä

      eikös toyota ja bmw ole lyömässä hynttyitä yhteen ainakin moottori puolella? luulis tojota ja bmw miesten pitävän enempi yhtä kuin haukkua toisiaan,vai? siitähän voi tulla vaikka minkälainen menestys tarina!! tai sitten ei............

    • BMW DAS Auto

      Kuin gepardi ja etana yhtyisivät.

    • se jostakin

      täällähän on asiantuntijoita palsta pullollaan. kantsis jo kysellä BMW:n tehtaalta töitä..................

    • Hehheh,

      pikemminkin grillaa asiakkaat kaupan päälle... Nooh, turha enää valittaa alitehoisesta lämmityslaitteesta.

      • ViiskomekymppiI

        Seon kyl tota, ettei oikein lämpee kolmilitranenkaan pakkasella.
        Mä voin kyllä sanoo viatkin, vaik kolmelirasen kuski oonkin.
        Ens syksynä vaihdan termostaatin siihen, jos vielä on mulla se auto.


    • kilinvasa

      No jo on taas niin polleeta tekstiä että happi loppuu ......UUNOT!

    • Tekniikan taso

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe