Mikä pankki maksaa parasta korkoa puolen vuoden määräaikaistilille?
Vastaukset 4
- Bigbank
Puolesta vuodesta en tiedä, mutta 24 kk:ta niin bigbank maksaa korkoa nyt jo
3,55 % - harkintaa...........
jos kyse on 6 kk, pitää olla suuri summa yli 50 000 e että olis mitään merkitystä,
sillä jos menet autolla johonkin pankkiin, se auto kuluttaa jo enemmän kuin saat korkoa pankista,
pahimmassa tapauksessa autoasi naarmutetaan ja kolhija pakenee,
tämä parkkipaikkakolhinta on suuri syy joista ei saa korvauksia.
(jos kerran kolhitaan, pienikin naarmu maksaa helpolla 500-2000 € ja lisäksi arvonalennus)
et saa tuota summaa koskaan enää säästettyä kivijalkapankkien koroissa vaikak kuinka saisit neuvoteltua 0,2-0,4 % paremamn koron.
edullisinta on tehdä netissä, eikös FIM saa aivan vapaalle tilille 1.2 % juuri laski 1,4 %,
minä ainakin talletan tuollaiset netissä, juuri s-pankkiin, olikohan 2,2 % 1v.
Hyvillä suhteilla saat jos on 25 000 € tai enemmän 1,8 % mutta yleinen taso on 1.3-1,4%,
mutta €uroissa ero verotuksen jälkeen on mitättömän pieni.- serokee
Mistähän laihat tietosi on peräisin,vai heitätkö muuten vain läppää?
Tiedoksi että autovakuutukseen saa lisän vakuutuksen parkkipaikoilla tapahtuviin vaurioihin.
- dsd4t
2.5 vuoden takasia tietoja nuo yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547