Mikä pankki maksaa parasta korkoa puolen vuoden määräaikaistilille?
Vastaukset 4
- Bigbank
Puolesta vuodesta en tiedä, mutta 24 kk:ta niin bigbank maksaa korkoa nyt jo
3,55 % - harkintaa...........
jos kyse on 6 kk, pitää olla suuri summa yli 50 000 e että olis mitään merkitystä,
sillä jos menet autolla johonkin pankkiin, se auto kuluttaa jo enemmän kuin saat korkoa pankista,
pahimmassa tapauksessa autoasi naarmutetaan ja kolhija pakenee,
tämä parkkipaikkakolhinta on suuri syy joista ei saa korvauksia.
(jos kerran kolhitaan, pienikin naarmu maksaa helpolla 500-2000 € ja lisäksi arvonalennus)
et saa tuota summaa koskaan enää säästettyä kivijalkapankkien koroissa vaikak kuinka saisit neuvoteltua 0,2-0,4 % paremamn koron.
edullisinta on tehdä netissä, eikös FIM saa aivan vapaalle tilille 1.2 % juuri laski 1,4 %,
minä ainakin talletan tuollaiset netissä, juuri s-pankkiin, olikohan 2,2 % 1v.
Hyvillä suhteilla saat jos on 25 000 € tai enemmän 1,8 % mutta yleinen taso on 1.3-1,4%,
mutta €uroissa ero verotuksen jälkeen on mitättömän pieni.- serokee
Mistähän laihat tietosi on peräisin,vai heitätkö muuten vain läppää?
Tiedoksi että autovakuutukseen saa lisän vakuutuksen parkkipaikoilla tapahtuviin vaurioihin.
- dsd4t
2.5 vuoden takasia tietoja nuo yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493