Löytyiskö kovakuntoista naista vaellukselle?

ONEWAY

Sinua etsin joka arvostaa Suomen luontoa; niitä juttuja kun katsot ympärillesi keskellä erämaata. Niin ja ei se vauhti vaan pitkät etapit.

43

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sameway?

      Minä arvostan Suomen luontoa, eikä minua vauhti tai pitkät etapit muuta kuin naurata.
      Juttuja aina katselen ympärilläni, mutta seuraa olisin vailla.
      Niitä juttuja olisi hieno ihailla jonkun sielun kumppanin kanssa.
      Nainen en kuitenkaan ole, mutta olen se feminiini parisuhteessa.

      Mennäänkö yhdessä?

      • ONEWAY

        Eiköhän se mene niin, että suksi ihan yksinäsi Ruotsin puolelle...sieltä löytyy seuraa kaltaisellesi enemmänkin: Göranit, Göstat jne. Hyvää matkaa! Ota Tummelipurkki mukaan.


    • reipasnainen

      Täällä on intomielinen kulkija, kuntoa on mutta ei kokemusta vaelluksista.. ottatko mukaan.. ? Mikä ajankohta? Mistä olet? kerron enemmän jos saan jonkun osoitteen.

      • ONEWAY

        Kaikki on mahdollista. Toukokuussa suunnitteilla.Tältä pohjalta rivakasti polkua eteenpäin...maisemista nauttien hyvässä seurassa. Kuis paljon sinulle ikää on kerenny kertymää:)


      • reipasnainen
        ONEWAY kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista. Toukokuussa suunnitteilla.Tältä pohjalta rivakasti polkua eteenpäin...maisemista nauttien hyvässä seurassa. Kuis paljon sinulle ikää on kerenny kertymää:)

        Mikä tuollainen kyssäri oikein on? Ikäni ei sinulle kuulu, kyse oli vaeltamisesta ja se käy hyvinkin laajalla ikähaitarilla.


    • ONEWAY

      Pohjoisesta Keski-Suomesta oon.

    • oikia reipasnainen

      tuo 2.4 on eri reipasnainen kuin minä joka vastaili ekaksi. Ajankohta ei sovi, pääsen vasta juhannuksen tienoilla lomille, jos en ota varaslähtöä...itse olen Pohjois-Pohjanmaalta.

      • ONEWAY

        Mitenkähän voi olla muka 2 samaa reipasnainen nimimerkkiä???
        Lipes juttu sen verran ohi kartalta....mutta kyllähän aina kartalle takaisin pääsee.


      • oikia reipasnainen
        ONEWAY kirjoitti:

        Mitenkähän voi olla muka 2 samaa reipasnainen nimimerkkiä???
        Lipes juttu sen verran ohi kartalta....mutta kyllähän aina kartalle takaisin pääsee.

        Hei, ihmettelin sitä myös, mutta pystyn sitä käyttämään enkä ole kirjautunut käyttäjäksi nimimerkillä.. en ymmärrä. Niin ja tuohon aikaan olen kyllä tiiviisti työnparissa : )
        No minä tykkään kartoista ; )
        edelleen kaipailen retkeilyjä, tilanne ei ole muuttunut : )


      • ONEWAY
        oikia reipasnainen kirjoitti:

        Hei, ihmettelin sitä myös, mutta pystyn sitä käyttämään enkä ole kirjautunut käyttäjäksi nimimerkillä.. en ymmärrä. Niin ja tuohon aikaan olen kyllä tiiviisti työnparissa : )
        No minä tykkään kartoista ; )
        edelleen kaipailen retkeilyjä, tilanne ei ole muuttunut : )

        ?????.....Ajankohtana tuo toukokuu ei vielä lyöty lukkoon...aina voi joustaa hyvän seuran suhteen ja organisoida aikatauluja. "Kartantekotaitojakin löytyy"...no se oli kevennys. Tuo nimimerkkiasia on kyllä hiukka "hassujuttu"....


      • minäseoon
        ONEWAY kirjoitti:

        ?????.....Ajankohtana tuo toukokuu ei vielä lyöty lukkoon...aina voi joustaa hyvän seuran suhteen ja organisoida aikatauluja. "Kartantekotaitojakin löytyy"...no se oli kevennys. Tuo nimimerkkiasia on kyllä hiukka "hassujuttu"....

        jos haluat oikeesti olla yhteyksissä minuun joka aluks vastasin vastaile , tuo häirikkö on taas käyttänyt minun nimimerkkiä ; ( kirjoitin viimeks että tilanne ei ole muuttunut.. tällä 24 näköjään on aina joku sekoilija. . tai laitan väliaikasen osoitteen, jotta voimme kirjoittaa ilman häiriköintiä.. [email protected]


      • ONEWAY
        minäseoon kirjoitti:

        jos haluat oikeesti olla yhteyksissä minuun joka aluks vastasin vastaile , tuo häirikkö on taas käyttänyt minun nimimerkkiä ; ( kirjoitin viimeks että tilanne ei ole muuttunut.. tällä 24 näköjään on aina joku sekoilija. . tai laitan väliaikasen osoitteen, jotta voimme kirjoittaa ilman häiriköintiä.. [email protected]

        Tässä alkaa meikäläinen olla "ulkona kuin lumiukko"....onhan onneksi tota pakkasta vielä(kevennys) ;)
        Tiiä tässä kelle vastaa, mutta mitään taka-ajatuksia ei ole.


    • oikia reipasnainen

      Mikäs hassu se on? minusta se vain sekoittaa asioita. sanoppa minkälainen körmy oikein olet? Haetko vain retkiseuraa, vai onko jonkinlaisia taka-ajatuksia.
      Juhannuksesta olisi ihana lähteä.

      • Retkeilijätär

        Täällä sporttinen ja erähenkinen nuori nainen Tampereelta.

        Muuten olisin ollut todella kiinnostunut, mutta vastauksesi nimimerkille Sameway (oli se todellinen viesti tai ei)
        osoitti arvomaailmamme olevan valitettavasti liian erilaiset.

        Itse haluan antaa kaikkien kukkien kukkia, luonnossa ja netissä :)

        Ihania ja antoisia retkiä ja reissuja kaikille retkeilijöille!


      • ONEWAY
        Retkeilijätär kirjoitti:

        Täällä sporttinen ja erähenkinen nuori nainen Tampereelta.

        Muuten olisin ollut todella kiinnostunut, mutta vastauksesi nimimerkille Sameway (oli se todellinen viesti tai ei)
        osoitti arvomaailmamme olevan valitettavasti liian erilaiset.

        Itse haluan antaa kaikkien kukkien kukkia, luonnossa ja netissä :)

        Ihania ja antoisia retkiä ja reissuja kaikille retkeilijöille!

        Haussa on nainen....ei miespuolinen nainen.
        Siltä pohjalta tuo vastaus nimimerkille Sameway.
        Olisihan tuon vastaukseni voinut kauniimminkin kirjoittaa. Sori.
        Omasta puolestani kaikki kukat saa kukkia.


      • HemmoPee76
        Retkeilijätär kirjoitti:

        Täällä sporttinen ja erähenkinen nuori nainen Tampereelta.

        Muuten olisin ollut todella kiinnostunut, mutta vastauksesi nimimerkille Sameway (oli se todellinen viesti tai ei)
        osoitti arvomaailmamme olevan valitettavasti liian erilaiset.

        Itse haluan antaa kaikkien kukkien kukkia, luonnossa ja netissä :)

        Ihania ja antoisia retkiä ja reissuja kaikille retkeilijöille!

        Hiihtovaellusta nuuksiossa ja ehkä kevättalvella Lapissa? Olen 36v erähenkinen mies Espoosta.


    • älä jätkä yritä

      Tuollaista tekopyhyyttä en olekaan saanut ennen lukea. Lueppa itse uudestaan oma vastauksesi, siinä käy esiin arvomaailmasi, joka hyvinkin on kuin tyhmimpien persujen rasistisiiven epävirallinen mielipide.

    • polkujen kulkijatar

      "Olisihan tuon vastaukseni voinut kauniimminkin kirjoittaa" Toden totta, täysin asiaton törkyviesti tummelipurkkeineen. Ei ole sinulla sielun sivistystä, itsekeskeinen ahdasmielinen sika, tulee lähinnä mieleen.

      • persujen sivustoille

        sieltä varmaan löytyisi joku samanhenkinen nainen leijonakorut kaulalla. Varmaan tosi kiinnostunut ulkoilusta ja retkeilystä... :D


    • ONEWAY

      Puoluepolitiikalla ei ole mitään tekemistä tässä.....en omista minkäänsortin jäsenkirjaa enkä ole mkään rasisti.

    • selväksi tuli

      Ketjusta kuitenkin hyvin selviää, mikä olet. Itsetkeskeinen arrikantti tyyppi, ilman empatiakykyä.

    • Roin tyttö

      Että kovakuntoista naista pitäisi mukaan saada, kaikkea ne narsistit haluaa ja muille tummelipurkkia matkaan.
      Ei niin hullua löydy, joka tuollasen kanssa lähtisi edes marjametsään.

      • ONEWAY

        Jos tuon kaiken energian, joka pursuaa kirjoituksistanne suuntaisitte oikein...saattaisi kuntonne riittää vaellukselle kanssani:)


    • evksk

      mene sinä vaan persujen kesäretkelle vaikka Viitasaarelle, sieltä löytyy samanhenkistä seuraa sinulle.

      • ONEWAY

        Mahavaa....tunnustit olevasi persu...kun tiesit kesäretkipaikan....


    • Roin tyttö

      Aloittajan pintakiilto ja teeskentely on pahasti matkan varrella karissut, on oikea luonto päässyt esiin, kovin on yksisuuntaista menoa. Tummelipurkki voisi olla sinullekin tarpeeseen, ei tule kovallakaan kunnolla hiertymiä, kun itseksekseen vihassa painaa menemään.

      • ONEWAY

        Uskomatonta tuo sinun minusta tekemä profilointi;
        Ei piä yhtään paikkaansa.
        Tuo tummeli on kyllä paras jalkavoide, tiedoksi sinullekkin.
        Viha ei kyllä profiloidu minuun mitenkään ja teeskentelijää minusta ei saa tekemälläkään. Olen tullut kuule hyvin toimeen monenlaisten(esim.eri ikäisiä, vammaisia,ulkomaalaisia) ihmisten kanssa. Kyllä sinunkin "ennnakkoluulosi"
        minusta karisisivat vaikka marjojenkeruureissulla.


    • Roin tyttö

      Älä jätkä yritä teeskennellä, ylenpänä on sinun tekstiä, ei kovin imartele tuo "tummelipurkki"
      Siinä se on hyvä esimerkki, kuinka tulet vähemmistöjen kanssa toimeen. Lähinnä haistattelit.

      • ONEWAY

        Sinulle taitais olla paras "vääntää rautalangasta asiat"....käännät kaiken ylösalaisin. "Tummelipurkki" oli kuule tarkoitettu jalkojen hoitoon; tarkoitettu ihan näiden normi oikean ja vasemman jalan....varmaan käännät tämänkin "keskijalkaan".....ootkohan ammatiltas "kielenkääntäjä"....minua ainakin käännät ihan vikasuuntaan. Sinun kanssa on kyllä haastavaa otatella näin sanallisesti...osaat käännellä sanojani; kaulitaan ja käännetään...


      • ONEWAY

        Marjastusreissukin sinun kanssa ei varmasti olisi yksitoikkoinen...sen verran värikäs ja särmikäs tunnut olevan....et mikään tavallinen tallaaja...mielenkiintoinen persoona. Mielenkiintoisia keskusteluja varmasti syntyisi.


    • Roin tyttö

      Yrität säälittävästi luistella, kun olet ensin jäänyt kiinni "housut kintuissa" sellainen kertoo ihmisestä paljon, eikä se ole hyvää.

      Minä olen sellaisen vähemmistön edustaja, jonka lähettäisit ruotsiin tummelipurkin kanssa. ja minä olenkin sellainen joka potkisi sinulta haarukan pehmeäksi, jos yrittäisit ahdistella. Miehet ovat minua aina yököttäneet, kun seksualisuudesta kyse.

      • ONEWAY

        Kuulehan "typy"! En ole kyllä tässä missään vaiheessa etsinyt seksiseuraa! Sinulla taitaa olla tosissaan jotain miehiä vastaan ja pahasti.
        Syytön minä olen siihen, että suhtaudut miehiin noin.
        Tummeli on jalkarasva....HALOO!!


      • ONEWAY
        ONEWAY kirjoitti:

        Kuulehan "typy"! En ole kyllä tässä missään vaiheessa etsinyt seksiseuraa! Sinulla taitaa olla tosissaan jotain miehiä vastaan ja pahasti.
        Syytön minä olen siihen, että suhtaudut miehiin noin.
        Tummeli on jalkarasva....HALOO!!

        Ja yökötykseen on olemassa pahoinvoinninestopillerit avuksi, joita saa joka apteekista.


    • ei persu

      No siinä saisikin rasisti ansionsa mukaan. Voisi kovaa kuntoaan esitellä, kun karkumatkaa taittaisi, leijonakorut vaan kilisisi.

      • ONEWAY

        Minkään sortin rasisti en ole ja leijonakoruja en omista;)


    • huvittava tapaus

      Jaksaa äijä valehdella, uskooko sitten itse juttuihinsa, useinhan patologiset valehtelijat uskovat omat valheensa.

    • Sivusta seurannut;)

      Roin tytön katsontakannan mukaan Suomessa näemmä ei ole muita kuin rasisteja, seksiseuraa etsiviä retkeilijämiehiä....huvittavaa.

      • ei persu

        No Roin tyttöhän on sanonut olevansa lepakko, joten näkökanta lähtee varmaan sieltä kulmasta. Tuon Onewayn kohdalla hän kieltämättä on oikeassa.


      • ONEWAY
        ei persu kirjoitti:

        No Roin tyttöhän on sanonut olevansa lepakko, joten näkökanta lähtee varmaan sieltä kulmasta. Tuon Onewayn kohdalla hän kieltämättä on oikeassa.

        110%:sesti väärässä. Näin on. Roin tytön kannattaisi hiukkasen "avartaa maailmankatsomustaan tässä aiheessa".


    • lyhyesti sanottu

      Sama toi mitä koitat "naamaasi pestä" se on tullut kaikille selväksi, mikä olet miehiäsi.
      Pullistunut ego, joka ei vastaa todellisuutta, empatiakyvötön narsisti.

      • ONEWAY

        Tuossa viimeisessä lauseessa kerroit ilmeisesti itsestäsi...tänne ei nimittäin osu tiaknoosisi kohdalleen.
        empatiakyvyttömäksi narsistiksi tulkitset minua, jota et edes tunne:(


    • ohi kulkija vain

      Kyllä jonkinasteinen narsismi näkyy jo tuosta "pitää saada viimeinen sana"
      Turhaa jankkaamista harrastavat juurikin sairaat ihmiset.

      • ONEWAY

        Vastailen vain noihin tiaknooseihinne, jotka eivät pidä paikkaansa.
        Tuosta "narsismista" on tullut oikein muotisana tänä päivänä....moni näyttää täällä olevan näköjään on oikein alan ammattilainen...taitaa löytyä nuo piirteet itse vastakirjoittelijoilta;)
        Tasapuolinen kommunikaatio on taitolaji;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe