Miksi saappaat kiihottaa?

Utelias

Hämmästyttävää lukea miten joitain ihmisiä voi kiihottaa joku kumisaapikas? Kiihottaako jotain tennis tossut tai lenkkarit? Miten kävelykengät?Mikä niissä kumisaappaissa on niin ihanaa?

11

4511

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiked heels

      Etpä arvaakaan kuinka monenlaisia meitä on,se on vähän niinkuin et toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Et mikäkö niissä kiinnostaa...se joka osais sanoa tyhjentävän vastauksen ois aika pätevä.Se vain on,ja sillä siisti.Itse pidän hyvinkin monenlaisista kengistä,vaan kumisaappaat ei kuulu mun juttuihin.,meillä se on ainakin tuonut pienen lisän seksielämään.Ja koska itse myös käytän naisten malleja päivittäin niin ...so what,sallittakoon kaikille omat tyylinsä...eikö.

    • siinä se

      Musta kiiltävä naisten korkokumisaapas esim.kiihottaa

      Saappaan katselu ja sively ja puristelu ja omaan jalkaan sovittelu aikaansaa erektion

      Naisten kumisaappaat fetissinä on melko yleinen miehillä.Naisista en tiedä

      • Varsinkin se omaan jalkaan sovittelu on jostain kumman syystä kovin kiihottava varsinkin jos saappas on naisten malli.


      • Anonyymi
        MrLimppu kirjoitti:

        Varsinkin se omaan jalkaan sovittelu on jostain kumman syystä kovin kiihottava varsinkin jos saappas on naisten malli.

        Oletat, että toi toinen on oottanu vuodesta 2004 vaan sun kommenttias.
        Vähänpä ootat!


    • kari

      kumisaappaissa kiihottaa ainakin mua se kumin haju se on kiehtova ja sit se pehmeys pidän myös kumisista kahluuhousuista saan melkein laakin jo pelkästä päällepuennasta heti kun housut on jalassa niin seisokki on kova sama on sadevaatteita kohtaan kiihottaa aivan valtavasti pvc on ihanaa kun sadevaatteet päällä rakastelee vaimon kanssa tuntee ihan ssen kiihkon entäs jos täytyy olla poliisi sekös vasta kiihottaakin pamppu heiluu ja käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja poliisi ottaa nyt tulee ja mela sisään kun toinen on raudoissa ja sinulla on täysi poliisin uniformu päällä "takuu laaki"

      • kare

        mulla on aivan sama juttu kun sulla sadevaatteet ja poliisin vaatteet kiihottaa valtavasti etenkin virkapaita raudat ja nahkatakki ja kumivaatteet ja kaasunaamarit räjähdän paikoilleen näitä kun pukee niin laukee sisään tietäs vaan että mistä saa poliisin vaatteita"kovasti huolestunut"roolileikit i loved burns


      • pertti

        terve kari mulla on lähestulkoon sama juttu kuin sulla pidän sadevaatteista kumista kumisaappaista kaasunaamarit kumihanskatym ovat todella mieleen etenkin kun pukee sadevaatteet ylle saappaat jalkaan ja kumihanskat käteen niin seisokki on valtava ja sitten on kumi olisi kiva pukeutua mustaan kumihaalariin ja vetää kumihanskat ja saappaat ylle ja kaasunaamari päähän ja vielä poliisiksi pukeutuminen kiehtoo valtavasti esim suorat housut virkatakki ja paita ja kumipamppu raudat ja makkariin se on varmaa menoa sitten eniten mua kiihottaa sadevaatteissa ja kumissa haju ja pehmeys liukkaus vain lisää entisestään sitä intohimoa kun hieroo kumia kädellä tai sadevaatteita oletko kari kokeillut tätä että laitat kumihousut jalkaan joissa on anustappi ja penisputki ja niitten päälle puet sitten sadevaatteet kumihanskat ja saappaat ja sanon että se on varma laaki pikapuolin kannattaa kokeilla nauti kari!


    • jupr

      mua kiihottaa periaattees kaikki naisten kengät,hieman näöstä/mallista riippuen.kumitossut,lenkkarit on seksikkäitä,siten hyvän näköisiä naisten jalassa."perinteisesti" kumisaappaat,piikkikorot ei iske niin erityisemmin...

    • Pohtija

      Kengät yleensä ja varsinkin saappaat ovat aika yleinen fetissi. Lähes kaikkiin miehiin tekee positiivisen vaikutuksen, jos kauniilla naisella on saappaat. Se, miksi saappaat kiihottavat useimpia, on vaikea kysymys. Miksi seksilehdissä naisilla on useimmiten verkkosukkia, korkokenkiä ja saappaita? Olisiko tällä vaikutusta? Saappaita on totuttu näkemään kiihottavissa yhteyksissä lehdissä ja elokuvissa.

    • Anonyymi

      Miehen säärissä on kiihoittuvaa aluetta jota varsinkin varret käännettyinä saappaat
      hyväilee astut vesisaaviin tai muuten sopivan syvyiseen veteen niin ettei hörppää
      juuri ja juuri kyllä alkaa stondis en tiedä miksi mutta näin käy

      • Anonyymi

        Kumi on 18 vuodessa jo haurastunut, ei varsia voi kääntää.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe