Kuka lähtee Lappiin syyskuussa?

Seuraksi Lappiin

Moikka!

Eli haluaisin lähteä Lappiin vaeltamaan tulevana syksynä. Ruskan aikana lappi näyttää mahtavalta varmasti myös ensikertalaiselle.
Olen nuori nainen, normaali kuntoinen, huumorintajuinen ja retkiseuraa vailla.

9

1828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lappiin

Lappiin lähden retkeilemään tulevana syksynä. Onhan se ruskan aikoihin Lappi upea . Tähän asti yksin tullut retkeiltyä, kaverin puuttuessa. Nuori olen myös. Retkeiltyä on tullut monena vuotena. Vaan Mukaan pääsee retkiseuraksi.
      Mutta jos kiinnostusta löytyy, viestiä voit laittaa, [email protected]

• drum

Olli Keravalta, terve!

Tämäpä kivaa, että tuollaista halutaan järjestellä. Tätä olen odotellut.
      Mun kaverit ovat muumioituneet Ryhtiliikkeisiin, eli kersaparvi ei käy.
      Olen rimpuillut Lapissa, itä-Karjalassa, jne. Tietenkin jengi valikoituu itsestään.
      Auto tarvitaan, matkarahat sovitaan. Mitä enemmän autoon mahtuu, sen halvemmaksi käy.
      Syksyn värit, siis kamerat mukaan! Itse en tykkää pakkokävelystä, mutta sekin käy. On kumminkin tota ikää, 50. Polvi ei pojalta vissihin enää parane.
      Se muuten ehkä nähdään, mutta oppi ei ole ojaan kadonnut. Ei matka tapa, vaan vauhti.

Kilpailutetaan jotain? itse suunniteltu porukalle, ja eikun nettiviestejä. Mutta ei silti mitään Karavaania, Ei. Peräkärry olisi ehkä käytännöllinen.
      Itselläni ei ole autoa, kortti on.

Terveisin,
      Olli Eerola, Kerava.

Nalle PUH: 044 960 9519.

JEP jee, kalasteleen ja jauhamaan Potshaluv´staa. Nuotiot!

Itärajalle? Luut talteen!

Nonni, olen kuitenkin tosissani.

• Lappi mielessä

"Mainostan " tässä yhteydessä ruskaretkeä viikolla 37. Kts. myöhemmin (ei ole vielä sillä sivulla) www.uintiseura.fi

• siulio59

moi,Artsi.Lapista.tehdään yhessä,vaellusretki-syys-lokakuussa.

• susaaaa

moi,
      täälläkin yksi nuori nainen olisi valmis lähtemään matkaasi. Laita tänne vaikka sinun s-posti osoite, niin katsellaan josko päästäisiin yhdessä vaeltamaan.

• D,, Autolla

Heippa!
      Olen menossa lappiin autolla joten siinä olisi tilaa sinulle jos vielä tarvis ?
      lapin ruska on hieno katsella kun ajelee pitkin tuntureita. Jatketaan suoraan
      [email protected]

• Uikoli

Vieläkö mahtuu mukaan?

• LihavaVanhaLimainen

Mahtuu, jos olet kiinteä nuori nainen. Tarvitse lähteä sinne Lappiinkaan … Juodaan kaljaa ja kuunnellaan Souvareita sopuisasti täällä Haukivuorella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4317
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3140
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2598
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2297
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2069
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      190
      1848
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1368
    Aihe