Sportilla on vielä mahdollisuus kääntää sarja itselleen. Emme ole pelanneet omalla tasollamme kuten mestiksessä. Nyt vaan kytätään vastustajaa eikä pelata omaa peliä. Vauhtia peliin ja painetta Ilveksen maalille! Näillä eväillä on pärjätty koko talvi ja hyvää jälkeä on tullut.
Nyt vähintään sama 25-30 bussia Tampereelle ja huudetaan Sport voittoon!!!!
Vielä mahdollisuus!
5
98
Vastaukset
- Mitä apinat
Pääseekö Mustasaaren mielisairaalasta noin paljon lomalle kuin 30 bussilastillista.hoidettavia.
On avohoito pitkällä. Apinat- Ilveksen muija
Vaasan Spåra - Divarin kova
Hyvää jatkoa divarissa ensi kaudellakin ;)
- Vaasan veri
No niin, nyt vasta alkaa peli aueta. Jännitimme suotta alussa, emmekä saaneet normaalia vauhtia päälle. Nyt on kipsi lauennut ja Ilves on vajoamassa tuttuun lamaansa parin voiton jälkeen. Voitto ensi pelissä ja Sport on liigassa!!
- .....
´´Voitto ensi pelissä ja Sport on liigassa!!´´
se ei valitettavasti ihan vielä riitä! koska neljä voittoa tarvitaan liigapaikkaan mutta se on iso askel kohti liigapaikkaa! :) - Vaasan veri
Tänään oli äärimmäisen tasainen peli ja Ilves vaan sattui voittamaan. Nyt ei saa lannistua, vaan rynnätä kaikella voimallaan Tampereella. Kaikki peliin ja voitto kotiin! Kotikenttä antaa sitten taas valtin sarjan tasoittamiseen.
Nyt kaikki kynnelle kykenevät vaasalaiset Tampereelle kannustamaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440