Tarkoitatko vauvan hahmoterapian Deja VU:ta?

Jannelle v.nytSinde

"..... mutta miksi saisin sellaista tehdä?"
Kuinka saisin sellaista tehdä? Tähtääkö se suksessioon, joka on kasvualusta kaikelle parhaallemme.
Miksi saisin sellaista tehdä? Se on vain sellaista se matemaattis-luonnontieteellinen koulualue. Mä olin ainakin sen hahmoterapeutin mukana koulussa. Kukaan ei voinut olla huomaamatta mua. Enkä lainkaan armeijassa.....

Synnynäisen ja opitun summa - Kehittyneiden eläinten elinehto
Miksi näytätte Cp-vammaisilta? Ettekö olekaan sopiva pariskunta?
(WSOY Elämä Biologia, 2002)
"Kaikilta aivoiltaa kehittyneillä eläimillä synnynnäinen ja opittu käyttäytyminen muodostavat yhdessä kullekin lajille tyypillisen käytttytymisvalmiuksien kokonaisuudesta." '
- Ei me vielä tiedetä saadaanko me tehdä sellaista ollenkaan.
-Saako tähän hypnoosin? Kun olen niin nuori ja pieni, eikä juuri nyt käsitellä sellaista. Joo, se on vapaaehtoista, ja assosiaatio-ohjaajalla toimivaa ihan turvallista suggestiota. Järjestötoiminta, jota voit itse hallita.
- Lapset kysyivät: "Oliko heilä sairastumis-riski."

Jaa, onko tämä vaarallista jos on aivot seis.
- Joo, sitä olisi pitänyt miettiä ensin. Ja sulla on taas kauan ollut tämä.
- Joo, haittaako se teillä?
"Sen avulla lajin yksilöillä on mahdollisuus selviytyä elämässään vähintäänkin siihen vaiheeseen, jossa niiden omat jälkeläiset ovat puolestaan valmiit itsenäiseen elämään."
-Niin, mua vähän vaivaa se... Ainakin keväällä 2002.
Kiinnitettynä kehoon, silmien taakse, absurdilla reaalikyky-kiinnityksellä, joka muodostaa reaalitaso-siimoituksen. Tämä kuvastaat tunteita ja erityisesti empatiaa, jota ainakaan nyt niin paljon kaivatut vaistot eivät tarvitse. Elät siis kehityksesi osalta vaiheessa, jossa aivojen kaikki toimialueet edellyttävät kehitystä ja tunteita, mutta eivät absurdisti, tai tällä tavoin empatian ja näön osalta julkisesti, ainakaan reaalitasoa loukkaillen. Kaikki aivojen kehittyneet toimialueet käsittelevät tunteita, mutta reaalitaso muodostaa myös muitakin tärkeitä piirteitä, kuten ulkonäkö, ajattelu ja jopa frustraatio, joka ohjailee reaalikykyä reaalitason kautta, mutta on ihan yksityinen piirre-absurdi.
"Sen avulla lajin yksilöillä on mahdollisuus selviytyä elämässään vähintäänkin siihen vaiheeseen, jossa niiden omat jälkeläiset ovat puolestaan valmiit itsenäiseen elämään. Synnynnäisen ja opitun käyttäytymisen erottamisenen toisistaan ei ole aina helppoa. Ihmissilmin tarkasteluna hyvin monimutkaiset ja vaativatn tuntuiset toiminnot houkuttelevevat helposti uskomaan, että ne edellyttävät oppimista."
Feminiiniset ja maskuliiniset eleet ovat ihan tärkeä oppijärjestelmä, mutta ne kuuluvat inhimilliseen frustraatioon, ja piirre-absurdiin yksityisyys. Feminiiniset ja maskuliiniset eleet sisältävät aina yksityisen piirre-absurdin kautta inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden. Ei, aina ei käytetä seurakuntaa piirre-absurdin heijastamiseen.
- He haluavat siis vaihtaa sinulle oman piirre-absurdini. No, se on yksityisyydenloukkaus.

L.H.
"Synnynnäisen käyttäytymisen osuutta on tutkittu kokeellisesti kasvattamalla poikaset oloissa, joissa ne eivät ole päässeet, perussana: päässet lainkaan tekemisiin emojensa tai muiden oman lajinsa aikuisten yksilöiden kanssa. Näitä kokeita kutsutaan Kasper-kokeiksi.
- Käsittääkseni nukun.
- Nyt sä olet kytkenyt tämän reaali-taso siimoituksen päälle.
- Oota tässä onkin biologia. Joo, olen opiskellut sellaista. Joo, osaan opiskella sitä.

"Yhteenvetona synnynnäisen ja opitun käyttäytymisen suhteesta toisiinsa todettakoon, että opittu täydentää eläimen sopeutumismahdollisuuksia, koska se monipuolistaa kaavamaisen jäykkää synnynnäistä käyttäytymistä. " Se on absurdi frustraatiosta ja julkisesta inhimillisyyden, empatia ja loogisuuden loukkaamisesta, frustraatiolla, joka kuvastaa sopeutumismahdollisuuksia esim ympäristöön.

1

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      En saa käsitellä näitä suggestio-peräisyydettä. Ja siksi edellytän suggestio-tasoa reaalitasolta hypnoositaso, enkä reaalikykyisyys-tasoa hypnoosi-taso.
      Edellytän suggestio-tasoa vaaditulle reaalikyky-tasolle.
      - Sä et saa huorata, jos sulla ei ole sopeutumiskykyä ympäristöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe