Tämän palstan kirjoitusten perusteeella taidan olla aika yksin fetissini kanssa, mutta...
Naisten paini, ja varsinkin naisten ammattilaispaini (wrestling, pro wrestling) on minusta todella kiihottavaa. Ja erityisesti ns. klassinen naispaini, eli pukuna kokouimapuku (kiiltävä, eläköön 80-luku!), mieluummin sukkahposut lisukkeena (varsinkin kiiltosukahousut!), ja kohtalaisen rehellinen meininki - ei dirty tricksejä, vaan rehellinen, mutta raju kamppailu, monella pitkittyneilla luovutusotteilla!
Minulta ei ainakaan kestä monta minuuttia ennen kuin spermat lähtee - olkoon kyseessä filmi tai kuvasarja! Tässä esimerkki:
http://www.wrestlinwally.com/gallery/v/MLW012310Columbia_TNPart3/
Katsokaa myös muita albumeja samalla saitilla - varsinkin "MLW" -matsit ovat tällaisia!
Naisten paini
11
839
Vastaukset
- Teukka101
Linkistä tosi jänniä kuvia... täyty myöntää ettei eihe ole käyny mielessä... täytyy kattoo lisää..
- 223344
Et ole yksin! Mullakin seisoo!
- heikko
Mulla kokemuksia naista vastaan painimisesta seisoi hyvin koko session aikana
- Ramir
et varmasti ole yksin,itselläni on kokemuksia jonkin verran ja tiedän paljon muitakin jotka tykkää tuosta,on jopa jonkin verran keskinäistä yhteyden pitoakin
- avohoitoko?
Mikäs vitun idiootti sinä oikein olet,luuletko tosiaan että joku säikähtää noita listojasi joita aina esittelet....ketään ei edes kiinnosta pätkän vertaakaan noi raapustukset.
- Oma arviointi
Se jenkkipainihan on näyttelyä alusta loppuun. Aina "voittajaa" myöten. Mikään ei siinä ole sitä miltä näyttää. Kaikenlaisia toppauksia käytetään jne.
Ihmettelen, kuinka joku viitsii katsoa moista sontaa.- Totita
Jokaisella on omat tykkäämisensä, jotka muille joskus voi ollaa täysin älyttömiä ta jopa ällöttäviä. Nämä ovat hyvin henkilökohtaisa asioita.
Onkos täällä muuten yhtään naista palstalla kuka tykkää painia miesten kanssa? ilmoittautukoon...
Eikö tosiaan ole yhtään voimakasta naista joka tykkää painia ja laittaa miehen antautumaan otteessaan??
- SamiJuhani
Onhan noita. Tässä oma kokemukseni vuosien takaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11006393#comment-57971774
SamiJuhani25.10.2012 14:23
1990-luvun alkupuoliskolla oli maikkarilla ohjelma nimeltä Gladiaattorit.
90-luvun puolivälin jälkeen bongasin Ratosta ilmoituksen, jossa nainen etsi öljypainiseuraa. Minusta kiinnostava juttu, rustasin vastausta ja kas mokomaa, tuli painikutsu. Menin Lahteen hänen luokseen ja hätkähdin, sillä tunnistin hänet yhdeksi naisgladiaattoreista. Hän myönsi asian. Sitten menimme kellariin. Siellä oli lattialla vanha painimolski, mikä oli peitetty muovipeitteellä. Me riisuunnuimme alastomiksi ja voitelimme itsemme ruokaöljyllä. Melkein kaikki oli sallittua paitsi potkiminen ja lyöminen eli niillä maikkarin säännöillä, paitsi että seksijutut olivat sallittuja. Siinä kävimme vastakkain. Heti alkuun huomasin, että ei taida olla ihan läpihuutojuttu, sillä eihän siinä tahtonut pysyä edes pystyssä. Joten suurin osa painista tapahtui polvillaan ja siinäkin jalat luistivat koko ajan. Otteen saaminen toisesta oli hyvin vaikeaa, öljyinen iho on hyvin liukas. Sain myös huomata kokemuksen voiman, sillä minä olin jatkuvasti alakynnessä. Joskus onnisti ja onnistuin jopa pääsemään hänen taakseen ja ujuttamaan kaluni hänen sisäänsä. Puolen tunnin painin jälkeen olimme kumpikin aivan puhki.
Muutamia kertoja kävin Lahdessa painimassa, mutta jatkuva häviäjän osa ei jaksanut kauaa kiinnostaa.
Sitten vuosituhannen alussa räjähti pommi. Tuo gladiaattori Virpi Butt oli saanut paloittelusurmasta elinkautisen! Oli seonnut muutamia vuosia painiskelujemme jälkeen mömmöihin. Tuo tieto kolahti melkoisesti.
Eiköhän jostain ihan tavallinen body nainen löytyisi?? Tai muuten asiasta kiinnostunut.. Iällä tms ei niin väliä, rohkeesti vain..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750