Minun tarinani
5
198
Vastaukset
- Antigeeni
Kirjoittaja ei kerro kuka on, mutta palautetta tai kommenttia antaakseen pitäisi antaa oma nimi ja sähköpostiosoite... Ei se HLAB27 niin hirmu harvinainen ole, eikä kaikilla, joilla se on, ole reuma- tai muutakaan sairautta. Mitenkäs kun pikkulapsetkin sairastuvat ns.lastenreumaan, vaikka eivät ole ehtineet gluteenia syödä??? Minulla nivelreumaani toimii kuitenkin loistavasti yhdistelmä trexan-salazopyriini. Ja ei, en syö gluteenileipää enkä sokeriakaan muuten kuin lusikallisen hunajaa päivässä. Kunpa kaikki olisikin niin yksinkertaista.
- 100µg
Muista D-vitamiini myös.
Hillitsee tulehdusta.
Tai sen puute itseasiassa lisää sitä. - 3+16
Reuman esiintymismuodot ja sen syyt ovat äärimmäisen monimuotoisia ja tautiin auttaa jokaisella yksilöllä erilaiset asiat - toisilla lääkkeet, toisilla ruokavalio, jollakin muulla joku muu....ei kannata vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä näistä "ihmeparantumisista"...
- joku vain
Suomessa lastenreumaan sairastuu vuosittain 100–150 lasta, joista puolet ovat sairastuessaan alle viisivuotiaita.
Alle viisivuotiaat syövät leipää ihan kuiten aikuisetkin. - oleeol
Gluteenista ja maidosta en menisi niinkään takuuseen,
mutta sokeri on reumaatikolle pahasta, se on varma.
Omakohtaisia kokemuksia asiasta jo kohta kolmen vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984