Minun tarinani
5
228
Vastaukset
- Antigeeni
Kirjoittaja ei kerro kuka on, mutta palautetta tai kommenttia antaakseen pitäisi antaa oma nimi ja sähköpostiosoite... Ei se HLAB27 niin hirmu harvinainen ole, eikä kaikilla, joilla se on, ole reuma- tai muutakaan sairautta. Mitenkäs kun pikkulapsetkin sairastuvat ns.lastenreumaan, vaikka eivät ole ehtineet gluteenia syödä??? Minulla nivelreumaani toimii kuitenkin loistavasti yhdistelmä trexan-salazopyriini. Ja ei, en syö gluteenileipää enkä sokeriakaan muuten kuin lusikallisen hunajaa päivässä. Kunpa kaikki olisikin niin yksinkertaista.
- 100µg
Muista D-vitamiini myös.
Hillitsee tulehdusta.
Tai sen puute itseasiassa lisää sitä. - 3+16
Reuman esiintymismuodot ja sen syyt ovat äärimmäisen monimuotoisia ja tautiin auttaa jokaisella yksilöllä erilaiset asiat - toisilla lääkkeet, toisilla ruokavalio, jollakin muulla joku muu....ei kannata vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä näistä "ihmeparantumisista"...
- joku vain
Suomessa lastenreumaan sairastuu vuosittain 100–150 lasta, joista puolet ovat sairastuessaan alle viisivuotiaita.
Alle viisivuotiaat syövät leipää ihan kuiten aikuisetkin. - oleeol
Gluteenista ja maidosta en menisi niinkään takuuseen,
mutta sokeri on reumaatikolle pahasta, se on varma.
Omakohtaisia kokemuksia asiasta jo kohta kolmen vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815