Rosvojen vierailu Kotiseututalolla

Rosvot ovat käyneet kotiseututalolla ja vieneet esim videotykin yms esim orkesterisoittimia.
Tämän asian sain tänään kuulla kun maanantaina on tarkoitus näyttää ottamiani kuvia Israelista ja Egyptistä
Tilaisuus pidetään koska kuvat ovat diakuvia ja laulamme myöskin sitten hengellisiä lauluja tilaisuuden järjestää Lieksan seudun invalidit

8

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri radiosta kuulin,että myöskin Timitran majalle on murtauduttu ja viety Mannerheimia kuvaava taulu ja muuta tavaraa.
      Joten havaintoja kaivataan Lieksan lehdessä oli juttu kotiseututalon tapahtumista ja havainnosta mustan mersun liikkeistä?

• Kyrpä-Jooseppi!

No siinä ei olisi tullut lieksan kansalle iso vahinko, vaikka rosvot olisi vieneet ne sinun isarelin ja egyptin kuvasikin, vai mitä 'sinkomies'?

• Kuitenkin markku Korpinen näyttää kuvia israelista ja egyptistä ja kuvat ovat tallessa ja myöskin joten lausuntosi on rosvouteen yllyttämistä ja toisen ihmisen arvomaailmaa loukkaavaa jotka eivät tuollaista asiaa hyväksy yhteiskunnassamme kuin toisen omaisuuden vientiä ja paikkojen sotkemista rikkomista, mutta aina olen henkilökohtaisesti jopa sellaisistakin asioista selvinnyt kun kodissani on jopa viety henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja välineitä kuten esim silmälasit ja partakoneet yms.
      On kuitenkin niin,että minulla on vielä laulun lahja olemassa ja nyt laulan sitten hengellistä tuolla kotiseututalolla tänä iltana kiitos siitä sinulle olen muuten armeijan käynyt ja myös ollut kertausharjoituksissa ja toimin myöskin sotaveteraanien tilaisuuksissa kunnioittaen heidän asiaa isäni jopa haavoittui pari kertaa sotiemme aikana joten tunnen sellaisen henkilön poikana mitä sota oli vielä henkilön muistissa asioina kun joskun äiti joutu sanomaan kersat pihalle jos tuli vierailulle toinen mies sotajuttuineen. Markku Korpinen

• eiummarra

No voehan nyt tuas h.e.levata kun suolsit solokennaan........

• selkokieliset uutiset tulevat illalla ja myös venäjänkieliset jos ne paremmin ymmärrät.
      Mutta tilaisuus oli ihan mukava vaikka siellä juuri uusia piuhoja jouduttiin vetämään ja minkähän vuoksi?

Tulkoon mainituksi, että melko pitkä kakku tuli lusittavaksi aikanaan asunnossani käyneelle rosvolle joten kannattaako sellainen peli hetken huuma ajaa taksilla laskuuni ja ryypätä parissa ravintolassa ilman,että isäntä on itse paikalla ja tietää mitä puuhataan nimiä väärentäen mutta täällä se onnistu mutta käpälälauta oli sitten edessä.MK

• lyhyt kakku

Aikoinaan telkusta tuli Niksulan Tv. Siinä Matin ja Irjan kanssa esiintyi Niksu nukke. Oi aikoja oi 60-lukua.
      Nyt ei tule täällä enää kun S24:n uusinnat viikottain. Samat jorinat viikosta toiseen.
      Välihin sopii ohjelmansiirtoketjun mittaustauko. Vaikka pöydän alla.

• Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv

• Kyrpä-Jooseppi!
        markkukorpinen kirjoitti:

Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv

Tää ei nyt auennut:

markkukorpinen
        2.4.2012 23:14
        0
        Sulje
        Joo ja kun tyttö istu tuolissa lyhyt mekko päällä niin työkaveri sano sinulta näkyy niksulan Tv

Hyh hyh ja vielä kerran hyh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5778
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      10
      1889
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1538
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      849
    Aihe