Etsin tosiaan kunnollista bf3 claanii joka osaa kommunikoida mikeillä yms eikä ajattele omaa persettään
Tälläselt näyttää meikän Statsit: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/killerfin2000/stats/286168571/ps3/
Jos kiinnostaa ottaa johkin kunnolliseen klaaniin niin Add ps3 Killerfin2000
Etsin kunnollista BF3 Klaania :)
15
318
Vastaukset
- suomipoju_
voisin ruveta pelailemaan, kuhan saan rahaa löydettyyn jostain.. :)) pelaattehan tietenkin ps3:lla.. :)) saan varmaan bf3:sen 1-3vk päästä... (:
- suomipoju_
eli jos olet katsonut tuon viestin saan bf3:sen 2.4 - 6.4.. :))
- trbman
Onko klaania löytynyt vielä?. Itsellä on sama ongelma, eli jotain suht aktiivista klaania etiskelen..
- Killerfin2000
Ei löyry ei kaikki klaanit epäaktiivisii/Liian nuorii Kai stä taas joutuu ite perustaa ku keksis nimen -.- suomipoju_ voit lisää mut ps3 :P
- trbman
Killerfin2000 kirjoitti:
Ei löyry ei kaikki klaanit epäaktiivisii/Liian nuorii Kai stä taas joutuu ite perustaa ku keksis nimen -.- suomipoju_ voit lisää mut ps3 :P
Ongelma on vaan saada lisää porukkaa tonne kun en tunne ketään joka pelais peliä. Joo toi nuoruus ärsyttää vähän itteenikin. liityin yhteen klaaniin jonka perustaja on 15v. Mutta siinä kai täytyy olla vielä jonkun aikaa jotta nään minkälaista toimintaa siellä on.. mut jos ei ala toimimaan kohtapuoleen niin vois vaikka liittyä klaaniis mukaan. En kyllä joka päivä pääse pelaamaan kun on tota muutakin ohjelmaa tässä. Semmonen klaani olis jees jossa pääsis jotain matsejakin ottamaan joskus. Onko nickis siellä killerfin2000?
- Killerfin2000
On :P Pitäis vaan keksii kunnon nimi jos meinaan viä claanin perustaa... Bf2 ja bc2 mulla oli klaani mut bf3 en tiä jaksaako tehä klaanii jos sen tekis niin täytys olla sit joku muuki joka ois aika aktiivinen...
- rank 101
Eksä pelaa muuta ku metroa? Onhan noita suomi klaaneja pilvin pimein siellä... o_O
Kyllä mää muitakin pelaan mut metro on paras glitch map :P Joo onhan noita klaaneja joitten keski-ikä on 14v tai 15v
- Turus
soviet.sniper kirjoitti:
Kyllä mää muitakin pelaan mut metro on paras glitch map :P Joo onhan noita klaaneja joitten keski-ikä on 14v tai 15v
TJUHERMAN. Jos on käyttöö assault/engineer (maakulkuneuvoissa hyödyksi kanssa. Lentään en ole opetellut). Valmis mukaan klaanitoimintaan. Olen 4th platoonissa. Konsolifin keskustelua bf3 pelistä löytyy viestiketjua luettavaksi mitä olen tehnyt tms.
- Turus
Turus kirjoitti:
TJUHERMAN. Jos on käyttöö assault/engineer (maakulkuneuvoissa hyödyksi kanssa. Lentään en ole opetellut). Valmis mukaan klaanitoimintaan. Olen 4th platoonissa. Konsolifin keskustelua bf3 pelistä löytyy viestiketjua luettavaksi mitä olen tehnyt tms.
Elikkäs tähän ketjun päätteeksi tälläerää ilmoitus että KillerFin2000 FTF(Finish Tactical Force) Klaani on nyt ja Kyselkää KillerFin2000 kaveriksi ps3 se on nyt leader. Tavoitteena yhteistyö jokainen omissa vahvuuksillaan (tactical) muttei hampaat irvessä. Pieninä iskuryhminä (force) riippuen tietysti kuinka monta KillerFin2000 ottaa vielä. Itse olen 31v. joten ikähaarukkaa balassoi jos nyt joku nuorempi alle 18v.kin vois mahtua.
Mullekin voi viestiä pleikkarilla jos kiinnostaa vielä :) =TJUHERMAN (ps3)
- SOGOOD
ota yhteyttä pleikkarilla muhun. SOGOOD_69 (ps3)
- suomipoju_
joo.. sain bf3:sen ja oon jo 46 levunen.. laitan sulle kaveripyyntöö :))
- Kaitzuh14
Itekki kasaamassa klaanii mut ei oikkee löyä asiallista porukkaa jos kiinnostuneita perustaa klaani nii ottaa yhteyttä! PSN - Kaitzuh sama battlelogis..... ikä o 14 mut en oo jonne .... taidot todistaa..
- trbman
Eli laitoitko killerfin jonkun klaanin pystyyn? kävin katsomassa ton FTF klaanin etkä kuulunu porukkaan?
- trbman
Joo laitoit näköjään.. pyysin kaveriks. ja jos mikäli klaaniin mahtuu niin liityn mukaan. Trbman nicki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592