Varokaa Jokeri-fanit! Kohta on vastassa kauhea kärppälauma.
Xen vaan xanon, että Jokereiden nuppi tutisee, kun vastassa on Kärpät.
Niin kuin vuosina 2001,2003,2004,2005,2007 ja 2009.
Nyt tyssäs, tuota juu...
5
102
Vastaukset
- Jokerimies-1
Kärpät pelkkä vastantulija tänä vuonna, viimeinen kohtaaminen 4-0, ei vastusta. Ainoa uhka on saarenheimo, saattaa heittää taas kiekon maaliin.
- Piitzu.
Ööööö, tota noi...siis mix Jokereitten pitäs pelätä Kärppiä??? Onx mulla menny jotain ohitse? Mun mielestä Kärpät ei oo vielä mitskumatseihin paikkaa lunastanu?
- ei vielä
kärpät.kalpa.jyp.espoon blues kolmikosta se on joku
en usko et kilpeläinen mikään superveskari on
veikkaan et se on kärpät kuka pudottaa narrit kesälomalle- etäoululainen
Kärpät ja Jokerit kohtaa vasta finaalissa. Se on jo sen luokan yllätys, että MORJENS. Se olis hyvä finaali sarja, vaikka Kuopiossa ja Jyväskylässä ollaan varmaan eri mieltä.
- jokeripokeripox
Ei tyssänny. Kärpillä tutisi ja tyssäsi, sensijaan jokerit jatkaa mitalipeleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394439- 184383
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394111Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343985Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263892Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1783891Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1263597Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202984Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!222944Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2632669