Varokaa Jokeri-fanit! Kohta on vastassa kauhea kärppälauma.
Xen vaan xanon, että Jokereiden nuppi tutisee, kun vastassa on Kärpät.
Niin kuin vuosina 2001,2003,2004,2005,2007 ja 2009.
Nyt tyssäs, tuota juu...
5
75
Vastaukset
- Jokerimies-1
Kärpät pelkkä vastantulija tänä vuonna, viimeinen kohtaaminen 4-0, ei vastusta. Ainoa uhka on saarenheimo, saattaa heittää taas kiekon maaliin.
- Piitzu.
Ööööö, tota noi...siis mix Jokereitten pitäs pelätä Kärppiä??? Onx mulla menny jotain ohitse? Mun mielestä Kärpät ei oo vielä mitskumatseihin paikkaa lunastanu?
- ei vielä
kärpät.kalpa.jyp.espoon blues kolmikosta se on joku
en usko et kilpeläinen mikään superveskari on
veikkaan et se on kärpät kuka pudottaa narrit kesälomalle- etäoululainen
Kärpät ja Jokerit kohtaa vasta finaalissa. Se on jo sen luokan yllätys, että MORJENS. Se olis hyvä finaali sarja, vaikka Kuopiossa ja Jyväskylässä ollaan varmaan eri mieltä.
- jokeripokeripox
Ei tyssänny. Kärpillä tutisi ja tyssäsi, sensijaan jokerit jatkaa mitalipeleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623