Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Minkä ikäisenä se vaihtuu vanhuuseläkkeeksi? Entä pieneneekö eläkkeeni silloin ?
Milloin työkyvyttömyyseläke vaihtuu vanhuuseläkkeeksi
4
725
Vastaukset
Työkyvyttömyyseläkkeesi on - nimimerkistäsi päätellen - 2004-sääntöjen mukaan myönnetty, joten eläkkeesi muuttuu vanhuuseläkkeeksi 65-vuotiaana.
Eläkkeesi määrä pysyy samana, vain eläkkeen laji muuttuu.- vuosi 2011
jos on jäänyt työkyvytömyys eläkeelle vuonna 2011 miten sen eläkeen käy kun joskus jää vanhuus eläkeelle eli muuttuuko nimi vain ja eläke euro määrä pysyy samana kun se on aikaisemmin ollut
Jos on jäänyt vuonna 2011 työkyvyttömyyseläkkeelle (2005 säännöin), eläke muuttuu 63-vuotiaana samansuuruiseksi vanhuuseläkkeeksi.
Mikäli olet tehnyt eläkkeen rinnalla töitä 1.1.2005 jälkeen, karttuneen osan saat myös silloin maksuun. Eläkkeen rinnalla karttunutta eläkettä sinun tulee kuitenkin hakea erikseen.- Anonyymi
Työkyvyttömyyseläkkeen nimi muuttuu vanhuuseläkkeeksi, ja tietenkin määrä koska oon korotukset ja indeksi korotukset.t. 30 v työkyvyttömyyseläkkeellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626