Kyl se on aina ja joka kevät sama virsi tääl... sitten ku tosipelit alkaa tulee ns jännäpökäleet pojil housuu. kuis ny simmottiis?
Kyl määki, turuus.
2
122
Vastaukset
- Povosi oli turha!
Sen verran sulle tietoa että jos tarkoitat tosipeleillä play offeja niin mikään muu joukkue ei ole saavuttanut play off:ssa yhtä suurta menestystä kuin TPS! TPS on sm-liigan menestynein joukkue mitä tulee mestaruuksien määrään ja mestaruuksiahan ei voi voittaa ilman menetystä TOSIPELEISSÄ eli play off:ssa!! Kevätt -76, -89, -90, -91, -93, -95, -99, -00, -01, -10 lisäksi TOSIPELIEN meriitteihin kuuluu vielä neljä hopeamitalia. Mites oman suosikkijoukkueesi menestys TOSIPELEISSÄ ja virret keväisin??
- Eetu.
Jopa suuret italialaiset sotasaavutukset on paksumpi kirja ku tepsin stoori..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398