Vitun akne saatanan vittu. Voi vitun vitun vittu!

AAAAAAAAAAARRRRRRRRR

Ei helvetti mua vituttaa mun akne. Saatana oon syönyt 6kk Roaa ja akne on lähtenyt ihan hyvin, mutta koko naama on silti ihan vitun punainen. Akne oli niin vitun paha, että ei se varmaan lähde vielä pariin vuoteen. Saan mennä laserkuorintoihinkin vasta vuoden päästä, kun on niin huonossa kunnossa iho.

Voi vittu kun se on väärin. Ei jaksa enää mennä uloskaan, kun kaikki katsoo kuin jotain hullua. Ei vittu kun just mun piti saada akne. Olen yrittänyt kestää ihoni kuntoa niin vitun kauan, mutta ei se vaan parane. Vittu kun ärsyttää, miten kaikki vaan sanoo, ettei kukaan huomaa. En ole niin saatanan tyhmä, ettenkö osaisi ajatella itse ja katsoa peilistä.

Vittu mä angstaan ekaa kertaa elämässä saatana. Ei vaan jaksa tätä vitun paskaa. Voi vitun vitun vitun vitun vittu. Tätä vitun oksennuspaskaakin on jatkunut varmaan 4v. Akne pilaa mun koko elämän. Tää on niin vitun kullista. Haistakaa vittu koko maailmankaikkeus. Jumalakin voi haistaa pitkän paskan. Vittu mikä homo sekin on. Saatanan kullinimijä.

ps. sori avautuminen :D
pps. oli pakko...

11

1737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi erkki

Akne on p*aska juttu. Yritä tsempata vaan. Akne ei ole kuitenkaan ikuista, vaikka siltä tuntuu.

• pizzafaceeee

perseestä on, tiedän tunteen..... muista ettet ole yksin

• wetwaet
      • UncleDolan

tapatko vaikka itsesi?

• swetwsetet
    • toimii.

oon kuullu että kanankakka auttais pahimpaankin akneen. biolan 5kg säkkikin maksaa vain 100 euroa. suosittelen koittamaan

• kakat naamalle

oi vitsit, on noin kallistakin niin pakkohan sen on toimia! pitää heti ens yöks laittaa kanankakat naamalle! toivottavasti ukkokin tykkää siitä luomutuoksusta.

• Ensiavuksi suosittelen kuorintaa salisyylihapolla joka on todella tehokas keino akneihon hoitoon. Salisyylihappoa ja muita kuorintaliuoksia olen itse tilaillut täältä: www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi.
      Uskon että sinulla on hermot riekaleina ja usko mennyt! Tsemppiä. Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu...

• tsemppaaja**********

Tsemppiä!!!

Olet vasta päässyt parempaan vaiheeseen aknesi kanssa. Ei ole ihme, jos iho punoittaa roa-kuurin vuoksi, mutta hei - olet jo päässyt finneistä voiton puolelle! On ihan varmaa, että punoituksestakin pääset, ja onhan se punoitus pieni ongelma finnien rinnalla. Olen varma, että selätät taudin ja lähetän sinulle ja kaikille muillekin finnien kanssa taisteleville roppakaupalla voimia ja halauksia. Olin vasta äsken itse vastaavassa tilanteessa. Minä löysin avun Clindoxyl-geelistä.

• PASKA LÄJÄ

VITTU JUUSTORAATIMELLA VAAN NII SE VITUN NAAMA EI KUKI

• Vitunvitunvittusaatana

mä tiiän ton tunteen niin vitun hyvin. Saatanan akne vittu oon tapellu sen kaa varmaa 2 vuotta eikä se VITTU VAAN LÄHE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      36
      2805
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      165
      1668
    3. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1233
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      43
      1175
    5. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      83
      1084
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      103
      1054
    7. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      44
      990
    8. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      94
      937
    9. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      54
      931
    10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      138
      901
    Aihe