Vitun akne saatanan vittu. Voi vitun vitun vittu!

AAAAAAAAAAARRRRRRRRR

Ei helvetti mua vituttaa mun akne. Saatana oon syönyt 6kk Roaa ja akne on lähtenyt ihan hyvin, mutta koko naama on silti ihan vitun punainen. Akne oli niin vitun paha, että ei se varmaan lähde vielä pariin vuoteen. Saan mennä laserkuorintoihinkin vasta vuoden päästä, kun on niin huonossa kunnossa iho.

Voi vittu kun se on väärin. Ei jaksa enää mennä uloskaan, kun kaikki katsoo kuin jotain hullua. Ei vittu kun just mun piti saada akne. Olen yrittänyt kestää ihoni kuntoa niin vitun kauan, mutta ei se vaan parane. Vittu kun ärsyttää, miten kaikki vaan sanoo, ettei kukaan huomaa. En ole niin saatanan tyhmä, ettenkö osaisi ajatella itse ja katsoa peilistä.

Vittu mä angstaan ekaa kertaa elämässä saatana. Ei vaan jaksa tätä vitun paskaa. Voi vitun vitun vitun vitun vittu. Tätä vitun oksennuspaskaakin on jatkunut varmaan 4v. Akne pilaa mun koko elämän. Tää on niin vitun kullista. Haistakaa vittu koko maailmankaikkeus. Jumalakin voi haistaa pitkän paskan. Vittu mikä homo sekin on. Saatanan kullinimijä.

ps. sori avautuminen :D
pps. oli pakko...

11

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi erkki

Akne on p*aska juttu. Yritä tsempata vaan. Akne ei ole kuitenkaan ikuista, vaikka siltä tuntuu.

• pizzafaceeee

perseestä on, tiedän tunteen..... muista ettet ole yksin

• wetwaet
      • UncleDolan

tapatko vaikka itsesi?

• swetwsetet
    • toimii.

oon kuullu että kanankakka auttais pahimpaankin akneen. biolan 5kg säkkikin maksaa vain 100 euroa. suosittelen koittamaan

• kakat naamalle

oi vitsit, on noin kallistakin niin pakkohan sen on toimia! pitää heti ens yöks laittaa kanankakat naamalle! toivottavasti ukkokin tykkää siitä luomutuoksusta.

• Ensiavuksi suosittelen kuorintaa salisyylihapolla joka on todella tehokas keino akneihon hoitoon. Salisyylihappoa ja muita kuorintaliuoksia olen itse tilaillut täältä: www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi.
      Uskon että sinulla on hermot riekaleina ja usko mennyt! Tsemppiä. Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu...

• tsemppaaja**********

Tsemppiä!!!

Olet vasta päässyt parempaan vaiheeseen aknesi kanssa. Ei ole ihme, jos iho punoittaa roa-kuurin vuoksi, mutta hei - olet jo päässyt finneistä voiton puolelle! On ihan varmaa, että punoituksestakin pääset, ja onhan se punoitus pieni ongelma finnien rinnalla. Olen varma, että selätät taudin ja lähetän sinulle ja kaikille muillekin finnien kanssa taisteleville roppakaupalla voimia ja halauksia. Olin vasta äsken itse vastaavassa tilanteessa. Minä löysin avun Clindoxyl-geelistä.

• PASKA LÄJÄ

VITTU JUUSTORAATIMELLA VAAN NII SE VITUN NAAMA EI KUKI

• Vitunvitunvittusaatana

mä tiiän ton tunteen niin vitun hyvin. Saatanan akne vittu oon tapellu sen kaa varmaa 2 vuotta eikä se VITTU VAAN LÄHE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      215
      25545
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      103
      18877
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      305
      15529
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      153
      10697
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      118
      9630
    6. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      37
      8241
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      35
      8212
    8. 237
      6762
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      203
      6407
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      36
      5983
    Aihe