Vista ei käynnisty tai ei siis lähde lataamaan koko käyttistä, vaan pysähtyy mustaan kuvaan, jossa on kursori vasemmassa yläkulmassa.
Recovery ei saa muutosta aikaan, mutta ilmoittaa logissaan, että kaikki on kunnossa. Siis vika on Vistan ulkopuolella.
Koneella oleva muu käyttöjärjestelmä toimii aivan normaalisti, eli itse koneessa ei ole vikaa.
Jäljellä on enää Vistan uudelleen installointi. Kaikki tiedot on varmistettu, mutta itse Vistasta ei ole varmuuskopiota. Jos saisin rekisterin jotenkin tallennettua ja palautettua installoinnin jälkeen, niin ei tarvitsisi tehdä kaikkia asetuksia ja ladata ohjelmia uusiksi. Kaikki ohjelmatkin ovat varmistettu, että miten siis homman voisi tehdä?
Vistan rekisteri
2
143
Vastaukset
Ohjelmat pitää asentaa uudelleen kun asentaa puhdas asennuksen. Varmuuskopioidut ohjelmat eivät toimi suoraan Vistassa vaan ne pitää asentaa niiden setup.exe tai vastaavanlaisen tiedoston kautta.
- Osaamaton..
Niin, tuohan ei vastannut kysymykseeni mitenkään. Sen tiedän jo muutenkin.
Olen kyllä kokeillut rekisterin palautusta, mutta hiukan huonolla menestyksellä. Nimittäin, jos koko cinfig -kansion palauttaa vanhasta puhtaan asenuksen configi:n tilalle, niin systeemi ei lähde käyntiin, mutta jos palauttaa vain rekiteritiedot, niin systeemi kyllä käynnistyy, mutta vain osittain, riippuen siitä, mitkä rekisteritiedot on palautettu. Mieleen tuli, että jos palauttaisi vain palautuspistekopiot ja sitten jollain tavalla junailisi palautuksen johonkin vanhaan palautuspisteeseen, niin mitenkähän onnistuisi. Sitä vielä pitänee kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922134Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091213- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810