Vista ei käynnisty tai ei siis lähde lataamaan koko käyttistä, vaan pysähtyy mustaan kuvaan, jossa on kursori vasemmassa yläkulmassa.
Recovery ei saa muutosta aikaan, mutta ilmoittaa logissaan, että kaikki on kunnossa. Siis vika on Vistan ulkopuolella.
Koneella oleva muu käyttöjärjestelmä toimii aivan normaalisti, eli itse koneessa ei ole vikaa.
Jäljellä on enää Vistan uudelleen installointi. Kaikki tiedot on varmistettu, mutta itse Vistasta ei ole varmuuskopiota. Jos saisin rekisterin jotenkin tallennettua ja palautettua installoinnin jälkeen, niin ei tarvitsisi tehdä kaikkia asetuksia ja ladata ohjelmia uusiksi. Kaikki ohjelmatkin ovat varmistettu, että miten siis homman voisi tehdä?
Vistan rekisteri
2
142
Vastaukset
Ohjelmat pitää asentaa uudelleen kun asentaa puhdas asennuksen. Varmuuskopioidut ohjelmat eivät toimi suoraan Vistassa vaan ne pitää asentaa niiden setup.exe tai vastaavanlaisen tiedoston kautta.
- Osaamaton..
Niin, tuohan ei vastannut kysymykseeni mitenkään. Sen tiedän jo muutenkin.
Olen kyllä kokeillut rekisterin palautusta, mutta hiukan huonolla menestyksellä. Nimittäin, jos koko cinfig -kansion palauttaa vanhasta puhtaan asenuksen configi:n tilalle, niin systeemi ei lähde käyntiin, mutta jos palauttaa vain rekiteritiedot, niin systeemi kyllä käynnistyy, mutta vain osittain, riippuen siitä, mitkä rekisteritiedot on palautettu. Mieleen tuli, että jos palauttaisi vain palautuspistekopiot ja sitten jollain tavalla junailisi palautuksen johonkin vanhaan palautuspisteeseen, niin mitenkähän onnistuisi. Sitä vielä pitänee kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271