Eivät taida itääkään? Mikähän meni pieleen? Kerran joskus yli 10 vuotta sitten mä sain sitruunan itämään ja se ihan kasvoikin. Nyt mulla on useita sitruunan ja mandariinin siemeniä mullassa, mutta niistä ei ole tullut mitään pintaan.
Annoin siemenien ensin kuivua päivän-pari, sitten laitoin kosteaan multaan ikkunalle kelmun alle. Olisiko pitänyt idättää pimeässä ennemmin?
mandariinin ja sitruunan siemenet olleet mullassa jo viikkoja
kysymysysys
2
172
Vastaukset
- kysymysysys
Vastaan itselleni:
Väärä hälytys! :D Kaksi sitruunantainta pilkottaa. Saas nähdä mitä niistä tulee. Näköjään voi viedä melkein sen kuukauden että lähtee itämään. Enpä sitten heitä mandariiniruukkuakaan vielä pois, jos sieltä vaikka tulisi jotakin. - kysymysysys
Ja tulihan sieltäkin, nyt on molemmista jäljellä yksi kasvi, omissa ruukuissaan.
Onko vinkkejä hoitoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364