Siinäpä se kysymys oikeastaan tulikin. Koira voi siis ikänsä puolesta osallistua molempiin,mutta itse en tiedä kumpaan kannattaisi osallistua..Sen tiedän että junnuluokassa ei voi saada cacibia,mutta noin niinkun muuten kumpaan?
junnu,- vai nuortenluokkaan..?
3
277
Vastaukset
- minä vaan
Itse veisin koiran Junnuihin, ellei juuri cacibia metsästä..Monissa suurikokoisissa roduissa eteenkin urokset kehittyvät usein melko hitaasti, minkä vuoksi veisin junnuihin niin pitkään kun se on vain mahdollista =)
- n
Mutt jos vaikka on jo nuorena iso kokoinen hipoo jo maximi rajaa ihanne koossa ja on hyvin kehittynyt niin veisin nuoriin.
- rot ja ran
Katsele miltä koirasi näyttää ikäisekseen. Jos on nopeammin kehittynyt ja ns. valmiimpi ilmoittaisin nuoriin.Jos vielä pentumaisempi, junnumainen niin sit junnuihin.Itse tein mokan ja ilmoitin oman vahingossa junnuihin.Iso poika näyttää varmaan koomiselta tulevissa näyttelyissä junnuluokassa joissa on kuitenkin vasta 9 kk ikäisiäkin ; ) cacibit ja sertit on utopiaa,mut ois se kiva saada eri ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512878Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell41610Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21305- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151- 691037
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 135902