Siinäpä se kysymys oikeastaan tulikin. Koira voi siis ikänsä puolesta osallistua molempiin,mutta itse en tiedä kumpaan kannattaisi osallistua..Sen tiedän että junnuluokassa ei voi saada cacibia,mutta noin niinkun muuten kumpaan?
junnu,- vai nuortenluokkaan..?
3
253
Vastaukset
- minä vaan
Itse veisin koiran Junnuihin, ellei juuri cacibia metsästä..Monissa suurikokoisissa roduissa eteenkin urokset kehittyvät usein melko hitaasti, minkä vuoksi veisin junnuihin niin pitkään kun se on vain mahdollista =)
- n
Mutt jos vaikka on jo nuorena iso kokoinen hipoo jo maximi rajaa ihanne koossa ja on hyvin kehittynyt niin veisin nuoriin.
- rot ja ran
Katsele miltä koirasi näyttää ikäisekseen. Jos on nopeammin kehittynyt ja ns. valmiimpi ilmoittaisin nuoriin.Jos vielä pentumaisempi, junnumainen niin sit junnuihin.Itse tein mokan ja ilmoitin oman vahingossa junnuihin.Iso poika näyttää varmaan koomiselta tulevissa näyttelyissä junnuluokassa joissa on kuitenkin vasta 9 kk ikäisiäkin ; ) cacibit ja sertit on utopiaa,mut ois se kiva saada eri ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3397501Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss794906- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243187- 762036
- 1551924
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211854Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671626Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 901514