Siinäpä se kysymys oikeastaan tulikin. Koira voi siis ikänsä puolesta osallistua molempiin,mutta itse en tiedä kumpaan kannattaisi osallistua..Sen tiedän että junnuluokassa ei voi saada cacibia,mutta noin niinkun muuten kumpaan?
junnu,- vai nuortenluokkaan..?
3
241
Vastaukset
- minä vaan
Itse veisin koiran Junnuihin, ellei juuri cacibia metsästä..Monissa suurikokoisissa roduissa eteenkin urokset kehittyvät usein melko hitaasti, minkä vuoksi veisin junnuihin niin pitkään kun se on vain mahdollista =)
- n
Mutt jos vaikka on jo nuorena iso kokoinen hipoo jo maximi rajaa ihanne koossa ja on hyvin kehittynyt niin veisin nuoriin.
- rot ja ran
Katsele miltä koirasi näyttää ikäisekseen. Jos on nopeammin kehittynyt ja ns. valmiimpi ilmoittaisin nuoriin.Jos vielä pentumaisempi, junnumainen niin sit junnuihin.Itse tein mokan ja ilmoitin oman vahingossa junnuihin.Iso poika näyttää varmaan koomiselta tulevissa näyttelyissä junnuluokassa joissa on kuitenkin vasta 9 kk ikäisiäkin ; ) cacibit ja sertit on utopiaa,mut ois se kiva saada eri ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303471Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81524Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808