http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/03/1521736/kun-harka-iskee---varoitus-tama-kuvagalleria-ei-sovi-herkimmille
minä en sääli hiventäkään, eläinrääkkääjiä.
säälitkö härkätaistelijoita?
7
99
Vastaukset
- meeriamanda
En sääli, säälin niitä härkiä. Sairasta huvittelua minun mielestäni koko touhu.
Kertoo kyllä ihmisistä aika paljon jotka tuollaisesta ovat kiinnostuneita. Se on eläinrääkkäystä! - ++
Miksi pitäisi sääliä? Hehän ovat maansa sankareita.
Sitä ihmettelen, miten ihmiset menevät maksun edestä katsomaan eläinrääkkäystä. - hirveetä
En sääli ,niitä härkiä kyllä käy sääliksi sais loppua sellainen .
No en todellakaan sääli.
Heillä on valinnan vapaus, härillä sitä taas ei ole.
Tyhmää touhua koko "taistelu"- peppe
En. Enkä ymmärrä mikä tuollaisessa joitain ihmisiä kiinnostaa. Ihan hullua on myös Pamlonan härkäjuoksut. Jotain sairasta machokulttuuria se on. Sitten kun tallaantuu härkien jalkoihin, niin alkaa voihkina. Ei sinne ole pakko mennä.
Parhaita katsojakokemuksiani.
Olen kahdesti nähnyt TV:ssa härän hyppäävän pirteänä katsomoon.
Penkit vaan haittaavat liikkumista.
Se on mahdollista vain ennen kuin toro ruhjotaan verenhukasta henkihieveriin.
Jos olisin härkien kasvattaja niin opettaisin ne puskemaan puoli metriä punaisen rätin sivuun.
Saisi siinä miekkaukko miettiä, että kummalleko puolelle se pukkaa.
Raukkamaista on sekin ettei edes pärjännyt toro saa jäädä henkiin.
Meidän kylämme toukokuun viikon elementtiareenalla tappoivat viimeeksi 6 härkää.
Ruhot jätettiin makaamaan ulos hiekkakentälle auringon paisteeseen muutamaksi tunniksi.
Olin luullut niiden kiitävän suoraan teurastamoon mutta ei ainakaan näissä juhlissa.
Koko touhu on käsittämättömän raakaa ja raukkamaista touhua.
Hyvä esimerkki EU:n vaikutusvallasta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902947- 2101161
- 821116
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1201047- 811043
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2011008- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21740- 71727
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588