Sinä paltamolainen nuori nainen,neljän lapsen äiti,eroa herran tähden siitä juoposta miehestäsi jo lastennekin tähden!!!
Eroa juoposta miehestäsi!
14
989
Vastaukset
- nuapurerkki
peäsisitkö sitte panemaa
- Juopon mies
Miun akka juopotteloo... pitäskö minunnii erota heti... sinä tunnut tietävän paremmin toesten asiat...?
- Korkit kiinni.
Eheeeiii ku heitättä viinojen, kaljojen juonnin heti pois aivan kokonaan, se on hyvä lääke parempaan elämään, olkaatte hyvät parempi tulevaisuus odottaa selevänä, raittiina.
- suuri salaisuus
Voi se akkakin juoda
- Aavanin
Perheen isä heiluu huppelissa kylillä päivittäin
- oodi rakkaudelle
Onhan tuosta aloituksesta aikaa.....jospa eronneet jo.
- Oodia
Eivät ole eronneet,,,ihmettelen suuresti,,,olutta se perheen "isä" päivittäin kaupasta ostaa selvästi päihtyneenä,,,kassallakin jo ihmettelevät
- Korkki kiinni
Ja eikuin myyvät lisää!
- Ei saa kieltää
Korkki kiinni kirjoitti:
Ja eikuin myyvät lisää!
Korkki auki ja lissää viinaa että tulee sammiot täytteen.
- Aadian
Nesteen vakio asiakas,jos ei kaupat auki oo
- Monta on mennyt...
No jos on noin usein viinoissaan, eipä taida terveys kestää kauaa.
- maalais järki
Eihän vain tämä kyseinen kylän juoppo saanut osuutta lottoporukasta?
- kenoaja
Samapa tuo vaikka olisi voittanut ,vois alkosta kalliimmat juomat ostaa ihan kiusallaan.
Onneksi lotto voitto voi osua kelle vain,säätyyn katsomatta.
Onnea kaikille voittajille joka centistä ;0
- Herätysmies
Yksi nainen ei minua huolinut.. Olin vissiin hänen mielestä ruma.. Nainen sai kuitenkin ruman miehen ja kaiken lisäksi juopon..
Siinä on naisella miettimistä kun sossusta joutuu hakemaan lapsilaumalle syötävää ja vuokrarahaa.. Itse asustelen omassa rivitalossani ja ajelen uudella autolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459