Sinä paltamolainen nuori nainen,neljän lapsen äiti,eroa herran tähden siitä juoposta miehestäsi jo lastennekin tähden!!!
Eroa juoposta miehestäsi!
14
900
Vastaukset
- nuapurerkki
peäsisitkö sitte panemaa
- Juopon mies
Miun akka juopotteloo... pitäskö minunnii erota heti... sinä tunnut tietävän paremmin toesten asiat...?
- Korkit kiinni.
Eheeeiii ku heitättä viinojen, kaljojen juonnin heti pois aivan kokonaan, se on hyvä lääke parempaan elämään, olkaatte hyvät parempi tulevaisuus odottaa selevänä, raittiina.
- suuri salaisuus
Voi se akkakin juoda
- Aavanin
Perheen isä heiluu huppelissa kylillä päivittäin
- oodi rakkaudelle
Onhan tuosta aloituksesta aikaa.....jospa eronneet jo.
- Oodia
Eivät ole eronneet,,,ihmettelen suuresti,,,olutta se perheen "isä" päivittäin kaupasta ostaa selvästi päihtyneenä,,,kassallakin jo ihmettelevät
- Korkki kiinni
Ja eikuin myyvät lisää!
- Ei saa kieltää
Korkki kiinni kirjoitti:
Ja eikuin myyvät lisää!
Korkki auki ja lissää viinaa että tulee sammiot täytteen.
- Aadian
Nesteen vakio asiakas,jos ei kaupat auki oo
- Monta on mennyt...
No jos on noin usein viinoissaan, eipä taida terveys kestää kauaa.
- maalais järki
Eihän vain tämä kyseinen kylän juoppo saanut osuutta lottoporukasta?
- kenoaja
Samapa tuo vaikka olisi voittanut ,vois alkosta kalliimmat juomat ostaa ihan kiusallaan.
Onneksi lotto voitto voi osua kelle vain,säätyyn katsomatta.
Onnea kaikille voittajille joka centistä ;0
- Herätysmies
Yksi nainen ei minua huolinut.. Olin vissiin hänen mielestä ruma.. Nainen sai kuitenkin ruman miehen ja kaiken lisäksi juopon..
Siinä on naisella miettimistä kun sossusta joutuu hakemaan lapsilaumalle syötävää ja vuokrarahaa.. Itse asustelen omassa rivitalossani ja ajelen uudella autolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773