Saako mistään Tampereella perinteisiä makkaraperunoita?? Hesee, mäkkiä, kebabpizzerioita kaupunki täynnä.. mutta entä kun makkaraperunahimo iskee?
Makkaraperunoita??
61
5959
Vastaukset
- Ei Yön Timoille
Siis semmosia jotka eivät lillu rasvassa ja suolassa, eli jotka maistuu hyviltä ja joissa on kunnon perunaa ja maistuvia ne makkaranpalat.
Kebaa ja purilaisia en suostu enää syömään missään muodossa, ja pizzankin täytyy olla kunnollista että sitä viitsii syödä.- Tee itse, ettei
tarvitse täällä valittaa ja vielä aivan väärässä ketjussa!
- Anonyymi
Tee itse, ettei kirjoitti:
tarvitse täällä valittaa ja vielä aivan väärässä ketjussa!
Pelle poistu täältä !!
- z.k.v.
Kyllä Tammelantorin grillistä päivisin saa, mutta illoista en tiedä.
- x.l.b.
Talvisin Tammelan grilli vaan on auki 16-05.
- mh
a
- vcxvcxvxcvxc
x.l.b. kirjoitti:
Talvisin Tammelan grilli vaan on auki 16-05.
Hyvä grilli. Kerran kävin ja sain vahingossa ilmaisen hamburilaisen. En tiedä ottiko jonku muun rahasta, mutta itse en ainakaan maksanut.
- Kiikkiin jäit!
vcxvcxvxcvxc kirjoitti:
Hyvä grilli. Kerran kävin ja sain vahingossa ilmaisen hamburilaisen. En tiedä ottiko jonku muun rahasta, mutta itse en ainakaan maksanut.
Hyvä, varastat toisten eväät. Olipa hieno juttu. Että ihan oikein maksamatta sait hampurilaisen. Ja menittekö sitte kavereiden kanssa ulkorakennuksen taakse vetämään tupakannatsoista poskisauhuja?
- vcxvcxxvcxvcxvxc
Kiikkiin jäit! kirjoitti:
Hyvä, varastat toisten eväät. Olipa hieno juttu. Että ihan oikein maksamatta sait hampurilaisen. Ja menittekö sitte kavereiden kanssa ulkorakennuksen taakse vetämään tupakannatsoista poskisauhuja?
Jos minulle lyödään tilaamani hamburilainen kouraan ja aletaan olan yli kysymään seuraavalta tilausta niin en minä siinä vaiheessa ala puhumaan maksusta. Olin kyllä lähettyvillä jos olisi maksu muistunut myyjälle.
Ps. Vein kerran kadulta löytämäni euron - Anonyymi
vcxvcxvxcvxc kirjoitti:
Onneksi olit rehellinen ja mainitsit asiasta, vaikka et maksanutkaan vahingossa saamastasi hampurilaisesta. Jatkossa voit aina ilmoittaa virheestä ja tarvittaessa maksaa sen, jotta toiminta pysyy reiluna ja liiketoiminta voi jatkua sujuvasti.
- Siinne siis:))
Vaakon nakista Pispalanvaltatieltä löytyy todella hyvät makkaraperunat. Lähellä haulitornia on tämä kuuluisa paikka..
- suomi.taas.suomeksi
Parkkitila on surkea. Muuten hyvä grilli. Grillejä saisi olla enemmän (SUOMALAISIA) ählämien kebab-pitsa paikkoja on aivan liikaa.
- Fooliohattu
Laihduta läski. Älä syö niin paljon.
- tauski -55
Hei, myös Messkykylän grilli, siinä kirkon lähellä on hyvä paikka, kaikille grilliherkuille myös makkaraperunat, nam !!! ;)
- ;)
-siis Messukylän grill :)
- ererew
Vaakon Nakin hinnat ovat naurettavat. Makkaraperunoihin kuuluu myös se, että niistä lähtee nälkä. Vaakolla makkaraperunoilla (5,80 Eur) tulee sanonnan mukaan vain vihaiseksi. Ainoa paikka Tampereella, jossa hinta-laatusuhde kohtaa, on Tammelantori.
- plaah ja yöks.
höpö höpö. siellä perunatkin täyttää kymmenen vuotta!
- tööttööt
Kiinnostaa kanssa tietää hyviä grillejä Tampereelta. Ei nimenomaan mitään mutupaikkoja vaan kunnon grilliruokaa. Jokin aikaa sitten paikkakunnalle pohjanmaanperukoilta muuttaneena hese/mäkki ruoat alkavat jo kuvottamaan ja kaipaa koskenlaskija hampurilaista tai makkaraperunoita :)
nimim. kerran "mutugrilliä" testanneena sai makkaraperunat punajuurella :O- jouppilanvuori
Marjon grilli Teiskontiellä lähellä ABC:tä. Hyvät annokset. Muutama pohojalaane erikoisuuskin. Lisäksi annoksia karppaajille, vegaaneille jne.
- PiMaa
Ullan grilliltä ja Tapolasta Tammelantorilla saa kunnon makkaraperunat. Ullan grillin annos on hermeettisen iso, lähtee isompikin nälkä! Suosittelen!
- varma nakki
Orimus-kioski.
- Teiskontie Kalevaan
Orimuksen taso laskenut kuin lehmän häntä! Isot immeiset tekevät huolimattomasti annokset ja roiskivat mausteet vajaina ! Ennen oli hyvä, nyt on kiire ja lihava nappäryys pilanneet paikan. Esim Pekonipurilainen ei ole mitään entisestään, samoin porilainen on pelkkä roiskaisu..... ehkä meni liian hyvin? Enää ei mene....
- Pizpala
Grilli-kioski Pizpalasta saa makkaraperunoita, ainaki viimeks kun kävin. Ja auki 247. Kaikkina pyhinäkin.
- ggggggggggggggggffff
Ylä-Grilli aivan ehdottomasti. Tampereen parhaat makkaraperunat. Pizpalassa on Tampereen paskimmat makkaraperunat. Kuivaa känttyä.
- nääs
Lamminpäässäkö kö
- salamanteri0
Karos grilli Kalevassa, uimahallille vievän kadun varrella (joukahaisenkatu)
Suosittelen =) - kgksjgsjhdgs
Jankan wanha grilli halpa ja hyvä
Vaakon nakki kallis mutta ruoka hyvää
Pizpala kallis ja huono
Messukylän grillistä liikkuu ikäviä juttuja kylillä. En tiedä onko tosia, mutta niiden takia en ole viitsinyt käydä kokeilemassa. Enkä niistä nyt sen enempää kirjottele kun en tiedä todenperäisyyttä, enkä sitä onko omistaja vaihtunut kyseisten juttujen jälkeen - -vali vali taas???
Teen ne itse kotona, joten saan juuri sellaisia makkaraperunoita kuin haluan, eikä minun tarvitse täällä naukua.-..tuttaako? Kuuntelen. ,DDD
- -vali vali taas???
Lisätään vielä, että annos oli ruhtinaallinen, vaikka maistu pascalle.
- mieloska
itse kanssa olen erehtynyt muutaman kerran Messukylän grillille...surkeampia makkaraperunoita saa hakea =))
Jankan grilli on ihan ok.- Ylintarkastaja
Jankan grilli on huonoin missä olen koskaan käynyt...
- jokuvaan1
Ullan Grilli tammelantorilla
isot makkaraperunat 5.20 ja on sit isot- 17199
Työkaverit kävivät varmaankin tuolla joku viikko sitten syömässä ja kertoivat myös samaa tarinaa hervottoman isoista annoksista.
Itse olen suosinut Lukonmäen grilliä tai Orimuskioskia juurikin suomalaisuuden takia, hyvät ruoat myös.
- Bonushuoraaja
Marjon Grilli: Hyvät valikoimat, mutta kalliit hinnat. Annosten koot ihan ok.
Vaakon Nakki: En ymmärrä tämän paikan kehuja. Annokset ei Marjon Grillin tasolla missään kategoriassa paitsi hinnassa. - Kokeillut, mieltynyt
Suuntaa silloin Tammelan torille, Ullan grillille. Halvat, isot, hyvät annokset. Ainoa miinus tulee siitä, ettei ole virka-ajan jälkeen auki.
- Tammelantorille nääs
Jos haluatte että nälkä lähtee niin Ullan grilli tammelantorilla!Päälle vielä mukava palvelu!Yleensäkin noi torin grillit on hyviä mutta luukut menee klo 14 kiinni joka on sitten se huono puoli.
- pienetmakkispekkikse
Ullan grilli on tosiaan paras paikka sinne vaan jonon jatkeeksi. Pienet makkaraperunat täyttää nälkäisenkin miehen on reilun kokoiset ja älyttömän hyvät mausteet. isoja en ole kokeillut kuinka isot mahtavat olla kun nuo pienetkin ovat jo sen verran reilut, suosittelen lämpimästi paikkaa
- siiiiiiMOO
hyvin varustetun ja arvonsa tuntevan grillikioskin tunnistaa siitä, että valikoimasta löytyvät myös mitä perinteisimmät makkaraperunat.
eimuutaku grillin kautta kotiin nukkumaan!! =D - suursyömäri
Ullan grilli tosiaan Tammelantorilla. Menin turistina tilaamaan pienet pekkikset ja kun annoksen sain, oli pakko kysyä millaiset ne isot on jos tää se pieni.
Muutenkin hyvin maustettu ja klassinen annos. Suosittelen kyllä tosiaan. - nääs_nääs_nääs
Tärkeintä on nääs, ettei syä nääs mustaakakkaraa. Se on karseeta se.
- Hermanni12
Mistähän sais mustamakkaraperunat? Voisi olla taivaallisen hyvää.
- nääs_nääs_nääs
Senkus poltat vaan pohjaan niin siinä sulla on nääs mustakakkaraa KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄH :D
- michelin.guide
Hyvä matkustajat! Jos olette vielä hereillä, teidän on hyvä tietää, että Tampereen turiskohteita ja nähtävyyksiä esittelevä kiertoajelumme on vasta puolessa välissä. Jos kenelläkään on nälkä, nyt on hyvä aika kaivaa eväät esiin.
- nääs_nääs_nääs
Missä on turistikohteen vessat? Kaikilla heitti nääs ripulille mustakakkarasta.
- LähimmäisestäHuolestunut
nääs_nääs_nääs kirjoitti:
Missä on turistikohteen vessat? Kaikilla heitti nääs ripulille mustakakkarasta.
Hakeudu nyt jo vihdoin hoitoon, hyvä lähimmäinen!
- nääs_nääs_nääs
LähimmäisestäHuolestunut kirjoitti:
Hakeudu nyt jo vihdoin hoitoon, hyvä lähimmäinen!
Hakeudu hyvänen aika sentään ite nääs! Jos ihmisellä ei oo nääs muuta himoa ku ahtaa veristä pohjaan poltettua sian peräsuolta nääs joka saatanan päivä suuhunsa, se ei oo nääs terve.
- kulinaristi
Koskipuiston Rossossa voi olla tooosi hyvät makrapernat.
- lasku
eikös makkaraperunoita saa kauppahallistakin ja esim. kesällä sai tammelantorilta eräästä grillistä, hyvää pikkujoulua kaikille tamperelaisille!!!
- lokiujhtyg
jaa hallista ?
- OikaisunPaikka
lokiujhtyg kirjoitti:
jaa hallista ?
Se on Tampereeksi "hallli", kolmella ällällä...
- suosi.suomalaista
Onko messukylässä sijaitseva grilli suomalainen, vai Ählämi-grilli??
- noro-pitsa
siis se POP-grilli ??No, onko vai ei ?
- ffds
noro-pitsa kirjoitti:
siis se POP-grilli ??No, onko vai ei ?
En ole varma, mutta muistaakseni olen nähnyt siellä jonkun vanhemman suomalaisen naisen ohi kulkiessani. Käymällähän se selviää.
- metillikka
Me aloittaja Tillikkaan pyttipannulle.
- odotaratikkaa
<<Saako mistään Tampereella perinteisiä makkaraperunoita?? <<
Kehnosti toimivat bussiyhteydet ja yksityisautoilijoiden ylivalta on haittana. Kun ratikka tulee niin makkaraperunoitakin saa saletisti helpommin - Anonyymi
Mina pitseriasta sa pizza ja kebab ja makraperunaat! Ja hampulaisia! Herkulllisna! Tule käydä perhen kanss!
- Anonyymi
Saa. On vielä muutama perinteinen Grilli-kioski jäljellä.
- Anonyymi
Itse en ainakaan ole löytänyt paikkaa mistä saisi, aina olen joutunut ostamaa ne. Kertokaa ihmeessä mistä niitä saa.
- Anonyymi
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Itse teen uunissa makkaperunoita joko edellispäivän keitetyistä perunoista tai ranskalaisia.
Mausteina kurkkusalaattia, pientä sipulisilppua. ketsupit ja sinapit. - Anonyymi
Mustamakkara perunoita kaipaavalle vinkkinä että kaupan lämpö tiskiltä saa mustaamakkaraa ja vaikka lämmintä perunalaatikkoa 😋 joita ostan kotiin heti syötäväksi ja monet hakevat evääksi jos on sellainen työ että pääsee kauppaan poikkeamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675