pelikoneissa useita tunnistustekniikoita. samaa mieltä.

24

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eix niin?

      Näinkö on näreet? Onko sut tunnistettu ja voitoistahan ei tule loppua sun tapauksessasi?

    • ap-rilli päivä

      aprillia syä silliä jua kuravettä pääl! luulitteko jo et gaymbler1 ois tullu järkiinsä?

      • pitkä nenä

        Mutta eihän totuudesta voi aprillata.


      • et sillei hei sillit
        pitkä nenä kirjoitti:

        Mutta eihän totuudesta voi aprillata.

        kyllä kehitysvammaset aivopuolet retardivajakit voi aprillata aivan mistä tahansa!


      • syö silliä silly
        et sillei hei sillit kirjoitti:

        kyllä kehitysvammaset aivopuolet retardivajakit voi aprillata aivan mistä tahansa!

        Etenkin sellaset koppa-kajakkinokat jotka uskovat rahaa jakavaan joulupukkiin ihihihiiiii


      • don't fuck with me!
        syö silliä silly kirjoitti:

        Etenkin sellaset koppa-kajakkinokat jotka uskovat rahaa jakavaan joulupukkiin ihihihiiiii

        mä sain kerran rahaa joulupukilta.


      • U.R.BigJoke
        don't fuck with me! kirjoitti:

        mä sain kerran rahaa joulupukilta.

        buahahahahaaa you big pork chop idiot got money from Santa buhahahahhaaaa


      • fuck my ass kunt!
        U.R.BigJoke kirjoitti:

        buahahahahaaa you big pork chop idiot got money from Santa buhahahahhaaaa

        yes gay! that is correct.


      • buuuuhhaaaa
        fuck my ass kunt! kirjoitti:

        yes gay! that is correct.

        ..so u r homo... well i'm not..


      • take my dick pls!
        buuuuhhaaaa kirjoitti:

        ..so u r homo... well i'm not..

        well u r. admit it!


      • whatta nut
        take my dick pls! kirjoitti:

        well u r. admit it!

        obviously no one wants yr rashy bright red sausage-nakki. Why don't u ask yr doc to amputate it weirdo.


      • what's ya waytn 4?
        whatta nut kirjoitti:

        obviously no one wants yr rashy bright red sausage-nakki. Why don't u ask yr doc to amputate it weirdo.

        let's have sum fun just us two! i wanna be ur man lova! my dick is huge n i kno u like it like that!


      • no interest
        what's ya waytn 4? kirjoitti:

        let's have sum fun just us two! i wanna be ur man lova! my dick is huge n i kno u like it like that!

        oe pig, u r of no interest to any1 of us ladies hahahaaaa


    • Aprillia!!!

      Ei siellä ole oikeasti kuin satunnaislukugeneraattori.
      .

      • ja huoimisesta 2.4 alkaa taas "erimielisyys" kestäen 1.4.2013 asti.


      • buubabboluulaaafuula

        lapsukainen etkö sinä ymmärrä ettei satunnaislukugeneraattoria ole olemassa ainakaan voittoa tavaoittelevien pelien tarjoajien peleissä? En usko että kukaan täysjärkinen pelien tarjoaja haluaisi ottaa sen riskin että sinun satunnaislukugeneraattorisi arpoisikin pelaajia suosivan vuosituloksen. Elikkäs suomeksi : pelien tarjoaja ottaisi oikeasti riskin ja jäisi muutaman satamiljoonaa euroa miinukselle. ehehehheeee Kyllä ne pelit on veivattu alun alkaen sellaisiksi että vain pelien tarjoaja voittaa. Pelurit saattavat saada pientä porkkanaa sillon tällön mutta pelien tarjoaja tietää että pelaaja ei 99.9% tapauksissa voiton saatuaan lopeta pelaamista 110% jolloin pelien tarjoaja putsaa voitot omaan laariinsa takaisin.
        Joten turha jeesustella satunnaislukugeneraattorista, sitä ei ole todellakaan olemassa ainakaan noissa RAYn,PAFn -koneissa.


      • buubabboluulaaafuula kirjoitti:

        lapsukainen etkö sinä ymmärrä ettei satunnaislukugeneraattoria ole olemassa ainakaan voittoa tavaoittelevien pelien tarjoajien peleissä? En usko että kukaan täysjärkinen pelien tarjoaja haluaisi ottaa sen riskin että sinun satunnaislukugeneraattorisi arpoisikin pelaajia suosivan vuosituloksen. Elikkäs suomeksi : pelien tarjoaja ottaisi oikeasti riskin ja jäisi muutaman satamiljoonaa euroa miinukselle. ehehehheeee Kyllä ne pelit on veivattu alun alkaen sellaisiksi että vain pelien tarjoaja voittaa. Pelurit saattavat saada pientä porkkanaa sillon tällön mutta pelien tarjoaja tietää että pelaaja ei 99.9% tapauksissa voiton saatuaan lopeta pelaamista 110% jolloin pelien tarjoaja putsaa voitot omaan laariinsa takaisin.
        Joten turha jeesustella satunnaislukugeneraattorista, sitä ei ole todellakaan olemassa ainakaan noissa RAYn,PAFn -koneissa.

        Vanhus etkö sinä ymmärrä että, myös satunnaisella arvonnalla pelin järjestäjä tekee varmaa voittoa jos lasketaan ja suunnitellaan niin, että palautusprosentti on n.90%?
        Elikkä suomeksi: Pelien voitot ovat todenäkäisyyteen nähden liian pienet, että ray:lla ja paf:illa ei ole mitään riskiä pitkässä juoksussa jäädä satunnaislukugeneraattorilla tappiolle.

        Tässä esimerkkinä apilan laskelmat, mutta ethän sinä näistä mitään tajua.

        http://www.rahapeliopas.fi/rayhedelma/apila/


      • kaikenlaista hoopoa
        Gambler1 kirjoitti:

        Vanhus etkö sinä ymmärrä että, myös satunnaisella arvonnalla pelin järjestäjä tekee varmaa voittoa jos lasketaan ja suunnitellaan niin, että palautusprosentti on n.90%?
        Elikkä suomeksi: Pelien voitot ovat todenäkäisyyteen nähden liian pienet, että ray:lla ja paf:illa ei ole mitään riskiä pitkässä juoksussa jäädä satunnaislukugeneraattorilla tappiolle.

        Tässä esimerkkinä apilan laskelmat, mutta ethän sinä näistä mitään tajua.

        http://www.rahapeliopas.fi/rayhedelma/apila/

        Teksties perusteella olet RAYn tai PAFn leivissä tai sitten olet vaan yksinkertainen hoopo joka uskoo joulupukkiin. Pelien ohjelmat ovat ihmisen kirjoittamia ja tuskin pelien tilaaja olisi tiannut pelejä joissa olisi pieninkään riski jäädä nuolemaan näppejään sadoista miljoonista vuosittain. AITO satunnaisarvontageneraattori saattaisi nimittäin antaakin kassat tyhjäksi pelaajille. Suomeksi : Pelit on tehty antamaan voittoa pääasiassa pelien tarjoajille, ei pelaajille. Vai kuvitteletko että pelien tarjoaja on todella ainoastaan mukana tarkoituksella lahjoittaa rahaa pelaajille?


      • kaikenlaista hoopoa kirjoitti:

        Teksties perusteella olet RAYn tai PAFn leivissä tai sitten olet vaan yksinkertainen hoopo joka uskoo joulupukkiin. Pelien ohjelmat ovat ihmisen kirjoittamia ja tuskin pelien tilaaja olisi tiannut pelejä joissa olisi pieninkään riski jäädä nuolemaan näppejään sadoista miljoonista vuosittain. AITO satunnaisarvontageneraattori saattaisi nimittäin antaakin kassat tyhjäksi pelaajille. Suomeksi : Pelit on tehty antamaan voittoa pääasiassa pelien tarjoajille, ei pelaajille. Vai kuvitteletko että pelien tarjoaja on todella ainoastaan mukana tarkoituksella lahjoittaa rahaa pelaajille?

        Edelleen satunnaisessa pelissä ei ole riskiä pelin järjestäjälle jos se palauttaa ALLE 100%
        Satunnainen peli tuottaa pelinjärjästäjälle tappiota jos se palauttaa YLI 100%, mutta ray:n pelit palauttvat 90% joten satunnaisgenraattori arvonta tuo ray:lle voittoa pitkässäjuokussa, koska pelien palatusprosentti JÄÄ KOKONAISELLA 10% ALLE SADAN

        TAJUSITKO?


    • 3434

      tuplaamalla voittaa..voitin tuplaamalla juuri 200€ ray kakkakoneesta. Harvoin tuollain tuuri käy, mutta joskus näinkin.

      Ja mitään tunnistus EI ole olemassa. Se miksi pelikoneet ovat verkossa on syitä mm: etäpäivitykset peleihin, virhetilanteet, pankkikorttien varmennukset, tilastoinnit rahoista jne.

      • hahahahaaaa

        Eikö ole tunnistusta ? ahahahahhaaa Uuno-ressukka etkö sinä kirjautunut?


      • ID-osote
        hahahahaaaa kirjoitti:

        Eikö ole tunnistusta ? ahahahahhaaa Uuno-ressukka etkö sinä kirjautunut?

        No eiköhän tuo ID riitä nettikasinoille tunnistukses ei siinä muuta tarvita. Moni kasino ei hyväksy kahta pelaajaa samasta osotteesta, tottakai ei jotta pystyvät seuraan koneellisesti eri pelaajia. sieltä sitten heitetään jollekin niitä voittoisia pelejä (monestihan se on et kun joku peli alkaa antaan niin moni muukin peli antaa eli olet sen päivän tai kaks voittoisa pelaaja melkein pelissä kuin pelissä.)Sama pelaaja on voittanut useista peleistä suuria summia 1-2 vrk aikana.Toisin sanoen toisille pelit imee ja imee imemistään ja jos hyvä tuuri käy niin aina silloin tällöin katsotaan minkä verran kukin on hävinnyt ja voidaan sen mukaan antaa sit joku tonnin kahen voitot. Mutta nää isot voitot menee liian usein samoille. Eikö täällä lue koskaan kukaan suuri voittaja tätä paskan jauhamista? vois kertoa miten sai koneen antaan niin hyvin; vaihteliko panosta vai pelasko tietyn aikaa aina yhdellä panoksella ja nosteli hiljolleen. Itellä ne voitot tahtoo jäädä tonnin kahen paikkeille ja siitä ne ei nouse vaan alkaa se imutus takasi.


      • uuno tuuno

        nyt meet sit häviämään 200e ja tietysti toiset 200e sen päälle jne


      • Voitit 200€, mutta aikaisempina päiväinä olet hävinnyt reiluisti enemmän ja tuo 200€ on varmaan jo mennyt takaisin. Eli et voittanut 200€


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe