arin www-sivut?

Kaltevalla pinnalla

Arin saitti on kadonnut, mitä nyt?

15

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMORALWEB

      Amoral se aktiivinen projekti Arilla on ja ehkä sitä soolo sivua uudistetaan tai sitten Ari sai viimeinkin lopetettua sen ku se on ollut turhana jo monta vuotta.

      • Pintaliitoa

        Oliko ne sivut Sonyn? Ei enää ylläpidä niitä kun Ari ei ole siellä enää?


    • ak.fi

      Toivottavasti sivu palaa vielä, koska siellä oli niin paljon hienoja muistoja ja koko ihanan AK-bändin historia kiertueblogeineen, jne.. Ehkä sivu vaan muuttaa ja sitä päivitetään, jos Arin ja Mauron projekti alkaa valmistua. Sivuhan oli alunperin Arin oma, vaikka Sony sen väliaikaisesti kai ottikin haltuunsa. Sivu olisi tarpeen, koska Arin pitäisi markkinoida itseään enemmän, kun se on niin lahjakas ja sillä olisi mahdollisuuksia menestyä vaikka kuinka hyvin.

      • sdhgfölsdfä

        Olisihan se kiva jos se Ari tekis itse edes jotain ITSE ja kommunikoisi faniensa kanssa. Ei ihme että jää vähän paitsioon kun kollegat jatkuvasti viitsii ja ehtii kommunikoide faniensa kanssa vaikka kirjottaa biisinsä, demottaa, soittaa, tuottaa markkinoi. Että jos vaikka edes näkisi vähän vaivaa OMIEN sivujensa suhteen, ettei ihan kaikkea kanneta valmiina eteen.


      • +0987654

        Saman huomasin, kun meinasin käväistä Arin Idols-voiton vuosipäivän kunniaksi sivuilla katsomassa, onko siellä mitään. Harmi, jos lopettivat sivun kokonaan. Olis ollu mukava, että olisivat edes arkistoineet muistoksi juttuja ja keskustelufoorumin, jota oli kiva lukea. Hyviä kirjotuksia ja kirjottajia. Mutta ehkä sit eivät nähneet tarpeelliseksi.


      • *

        :D innoventumhan ilmoittaa että paikalle avataan asiakkaan verkkosivut......


    • .,mnbvcxzasd

      Edelleen on kateissa?? Voisko joku valaista? Mulla on menny ohi mahdollinen ennakkotieto sivujen loppumisesta :( Mikähän on tilanne?

      • 123:)

        Miksi haikailla menneiden perään. Tuskin Aria enään nähdään sooloilemassa. Minä haluaisin tietää miten Mauron ja Arin projekti edistyy???


    • pannumyssymissi

      oikohan arin fb-sivulla infoa asiasta. pitäis olla jos vähänkään välittää faneistaan.

      • asddffjkk

        ei taida olla infoa fb-sivulla. en ole huomannut, että olis koskaan välittänyt yhtään faneistaan.


      • ~~~~~
        asddffjkk kirjoitti:

        ei taida olla infoa fb-sivulla. en ole huomannut, että olis koskaan välittänyt yhtään faneistaan.

        siksi niitä ei enää paljoa olekaan


    • detryyyy

      Ei se varmaan tajua että pitäisi pitää mitään yhteyttä, koska se on aina kävellyt valmiisiin pöytiin. Idolsiin sen ajoi kaveri, Koivusissa muut hoitivat ja sama Amoralissa. Ari vaan on Ari.

    • höpsöille

      Ihmeellistä spekulointia. Ehkä Ari ei tiedä itsekään sivujen kohtalosta, jos sivut olivat Sonyn diiliin kuuluvat.

      Ari huomioi aina kaikki faninsa keikalla todella ystävällisesti, menkää keikalle ja nimmaria/kuvaa pyytämään keikan jälkeen jos huomiota kaipaatte :) Amoral tiedottaa omilla sivuillaan tulevista tapahtumista ja FB pitää esillä Arin muitakin projekteja. Olen samaa mieltä kuin yllä, turha haikailla jotain sellaista, joka kuului omaan aikaansa. Mikään ei kestä ikuisesti, paitsi musiikki ;)

      • anonyymi fiilis

        No. Ari on saanut laulun lahjsnsa Jumalalta


      • jeesus elää!

        Ari voisi laulaa Herran kunniaa. Jeesuksen sovitustyötä voisi laulullaan ylistää sillä Jumalahan hänelle on laulun lahjan antant. Ei se hänen omista ansioistaan ole hänelle rullut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2085
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1092
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      266
      984
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe