Ihmiset ympärillä kommentoivat, kuinka näytän paremmalta kuin pari vuotta sitten. Ja se ei ole varsinainen ongelma, ymmärrän, että lähempänä normaalipainoa näyttää paremmalta, vaikka moni anorektikko ajatteleekin, että "nyt hän sanoi minua lihavaksi, pakko taas laihduttaa". En todellakaan ihaile laihuutta, itse olen läski ja haluaisin olla NORMAALIPAINOISEN näköinen.
MUTTA: painan 2 kiloa vähemmän (ei tosin paljon, mutta kuitenkin) kuin tuolloin pari vuotta sitten ja näytän muiden mukaan NIIN PALJON PAREMMALTA ja TERVEEMMÄLTÄ.
Mitä tämä on? En voi luottaa painooni!!
kesällä painoin 4 kiloa enemmän, sen jälkeen laihtunut tähän, ja kukaan "ei huomaa eroa".
Olen kokoajan vain läskimpi ja läskimpi, vaikka laihtuisinkin. MITÄ OIKEIN TEEN?
En kestä EDES OLLA tällaisena.. Monet kai ajattelevat, että olen normaalipainon paikkeilla, vaikka, niin, painoindeksini on 15,3... 167cm, 43 kg ja läski..kai olen ansainnut sen, joudun kestämään sen..?
Miksi näytän tältä..? :S olen epätoivoinen..
MITÄ MINULLE TAPAHTUU??
3
293
Vastaukset
- toinen onneton
Olet edelleen sairas.
Sulla on edelleen täysin vääristynyt ruumiiinkuva. No, itse olen 168 cm ja 39 kg ja tunnen olevani hirveä sotanorsu enkä kestä näitä läskejä!
Ja kuitenkin, olen saanut "kasvatettua toisen pään" joka pystyy myös tajuamaan totuuden! Olen sairas, mutta anoreksia sanoo toista. Siis se sairaus.
Yritän päästä tästä ja mitään muuta en halua kun päästä tästä, mutta en uskalla!!!!
Ja saan tosi hyvää hoitoa, siitä ei ole kiinni.
Mutta tosi on, että ikinä et tule tyytyväinen olemaan vaikka laihtuisit 20 kiloiseksi! Tiedä kokemuksesta. Se sairas ääni aina vaan voimistuu ja voimistuu sitä mukaa mitä enemmän laihtuu.
Mutta tajuan sua 150%. - HOIKKIA; SAIRAITA
ei vittu ootte liia laihoja... aivan liian.. kauheeta... piän itteeni kans läskinä, vaikka heti jos sanon kamuilleni/äidille et mä aion laihuttaa, nii ne vaa huutaa e "ÄLÄ! OOT MUUTENKI LAIHA"
oon159cm ja 40kg, kauheeta.... :(( ja te ootte mua noin 10centtii pidempiä ja mua laihempii, eppaa... - _mursu
paljon laihempia olette kaikki minuun verrattuna...itse 172cm ja paino pyörii siinä 51-53kg tienoilla...haaveena olisi n.47-48kg..ja olen pian 29-vuotias, eli en enää mikään teini...
minä se vasta sotanorsulta näytänkin, vaikka taannoin tässä yksissä bileissä minulta kysyttiin että saako selkärankaani koskea..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p535650Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "722741Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181990No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371826Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1591811- 191753
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5151881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191151Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801139Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah64956