Tunnen useita vl:sta jotka eivät piittaa nopeusrajoituksista. Johtuuko se siitä kun on yhteisössä tiukat säännöt ,niin liikenteessä kohelletaan vailla vastuuntuntoa, vai luetaanko se mitättömiin synteihin.
Nopeusrajoitusten noudattaminen
4
87
Vastaukset
- niin.
No, uskovaisella tunnolla haluaakin noudattaa sääntöjä. Sitä paitsi on hyvin vaarallista kaahata liikenteessä, se voi olla pieni virhe tai huomaamattomuus ja henki on pois. Ei 150 km/h kannata ajella. Toisaalta nuoret voivat olla ajattelematta vauhtia synniksi ja siksi ajella lujaa. Muutenkin nuorena ihminen voi olla hyvin rohkea ohittelemaan hitaita kulkijoita tiellä, kun tietää, että reaktionopeus on hyvä. Itse ohittelin varsinkin nuorena aika paljon hitaita kulkijoita. En sano, että olisin ajanut muuten ylinopeuksia paljon, muuta kuin ohittaessa hetkellisesti. Ainakin kerran jouduin kesken ohituksen painamaan jarrua ja keskeyttämään ohituksen, ettei kolaria tulisi. Eikä sitä tullutkaan.
- 190km/h tutkaan!
Ry:n sunnuntaiseurojen kahvitauolla vl-miehet kehuskelevat kahvipöydässä, kuinka kovaa ovat missäkin ajaneet ja minkälaisia vaaratilanteita kukakin on aiheuttanut. Liikennesääntöjen rikkominen ja tupakoiminen ovat aina olleet vl-syntilistan ulkopuolella.
- trtrte
En ihmettelisi, jos tuolla vauhdilla joku kerta sattuisi onnettomuus ja henki lähtisi. Ei olisi ihme.
- TAIVASMATKALLA190km/
trtrte kirjoitti:
En ihmettelisi, jos tuolla vauhdilla joku kerta sattuisi onnettomuus ja henki lähtisi. Ei olisi ihme.
Jos siinä henki lähtisi 200 km/h:n vauhdissa, ei olisi sielulla hätää, sillä SRK ei le syntilistalleen ylinopeutta nostanut. Seurakunnalle jäisi tietenkin todistus, että sielu kelpasi vl-jumalalle. Mutta ajatelkaa sisaret ja veljet rakkaat jos tämä uskovainen olisikin kuollessaan katsonut kadottavan syntistä televisiota, niin olisi sielu livennyt helevettiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808