Joo, näin sormuksen, mutten sentään yöpöydällä, vaan vasemmassa nimettömässäsi. Sattui. Olisinpa tiennyt jo ennen näitä hölmöilyjä. Koskaan aiemmin ole nähnyt sinulla sormusta, ja arvaa vain, olenko tarkkaan katsonut.
Ja vielä televisiossa. Siis pitikö senkin selvitä sitä kautta? Kyllä mun elämä on kummallista.
Kuva ei kyllä ollut kauhean tarkka, siis se jossa näyit kokonaisena. Mutta olemus oli niin sama, ja ääni, äänestä tunnistin sinut satavarmasti. Meinasin tippua sohvalta. Kelasin sitä kohtaa monta kertaa, edestakaisin. Olin ihan varma.
Vasta sitten kuuntelin, mitä siinä puhuttiin. Siis häh? Mainittiinko siinä miehen nimi? Ihan kuin olisi mainittu, ja vieläpä osoitettu sinua. Siis onko sulla joku "taiteilijanimi"? Niissä yhteyksissähän saattaa vaikka ollakin, tuumasin.
Onneksi on netti ja Google ja löytyihän sieltä sivut, joissa asia selvisi, se et sittenkään ollutkaan sinä.
Helpotuksen huokaus. Mutta taisi se olla silti merkki mulle, että lopeta tämä hölmöily. Mikä oikeus mulla on vinkua kenenkään sormuksesta.
"...näin yöpöydällä sormuksen..."
Mamban sanoin
4
181
Vastaukset
- ihmeellistä
höpötystä
- aprillia
aprillia ja kulaus jotain
- röhönauru :))
että oikeen televuunissa !!
- ehkä pä
kyseessä oli varmaan mtv3 Pekka Pouta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233