Haeskelin netistä veneilyyn ammattikäyttöön (kalastukseen ym) tarkoitettuja sadevaatteita. Lähinnä tarkoitus olis hommata vaatteet, jolla pärjäisi huonoimmassakin kelissä, kun räntää ja vettä sataa ja tuulee ja on ky-ly-mä.
Tuomonen merkki löytyi ku Grundens Brigg -takit ja housut, mutta ei ole Suomessa myyjää, en löytänyt ainakaan.
Onko suomessa liikettä, joka myy jotakin vastaavaa, onko tietoo?
Mistä kunnon sadevaatteet?
17
4623
Vastaukset
- itse svastaan
Jaa kalastusaitta näköjään myy
- fiskaari
http://shop.kivikangas.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=1018 , tuolla on myös jotain, jos kelpaa.
Itse ostin Etrasta merkkiä Lapponia, vahvat väljät hyvin suojattu roiskevedeltä, vetoketju läppä myös huppu jonka sai käärittyä niskaan kun ei tarvetta.
Ja yllätys yllätys oli halpa muistaakseni noin 30e takki ja housut. Mallia ei ollut teolisuuspuolella, vain kippa ja kuppi puolella.
Hinta laatusuhde 10 .- Lbrador
Samoja oon käyttänyt kuin työmailla, normi saderensselit merkkiä LaBrador tai Lbrador vaimikäseoli.
Hyvät, halvat ja kohtuu mukavat jos on oikeaa kokoa. Ei mitään vuorta ole, villapaita alle. Bonuksena näkyväisyys..
Työvaate- ja suojainkaupoista löytyy. - Veijo Kalmo
Paras sadetakki mikä mulla on koskaan ollut. Löytyi Leijona asuja myyvästä työvaate liikkeestä. Olen ostanut niit 10v aikana jo kolme. Hinta n.100€.
Ja toimii, hengittävä ja täysin vedenpitävä koko päivän.
Tosin nyt käytän pelastus pukua , ei se paljon kalliiimpi ole kuin hyvä sadepuku.
Mutta estää myös hukkumisen. - Seriffi223
Kannattaa selvittää onko Marinestoressa sadevaatteita jäljellä-myynnissä sillä myyvät ainakin Pelle Petterssonin vaatteita -40%.
- ifihi
Kaupasta tietenkin!!!!
- halvalla ei saa hyvä
Itse erilaisia pukuja käyttäneenä voin sanoa että lähes kaikki sadevaatteet pitävät sateen ulkona, mutta kuitenkin halvemmissa kastuu, koska ne eivät hengitä kunnolla. Kun vähän satsaa, niin hengittävyys alkaa olla toimiva. Nykyinen pukuni Muston MPX on aikaisempiin pukuihini ylivertainen. Siinä voi olla koko päivän sateessa ja iho on kuiva. Vaikka hinta on kova, niin hankintaa en ole katunut hetkeäkään.
Tällä hetkellä useammassakin suomalaisessa vene-/verkkokaupassa on myytävänä Plastimon XM Offshore malliston takki housut pakettia 299 € hinnalla.
Itse olen ollut todella tyytyväinen, hengittää hyvin ja pitää sateen sekä roiskeet oikealla puolella asua. Suosittelen vilpittömästi!
- googlaillaan
Grundensin ja Aalesundin haalareita, housuja ja takkeja löytyy suomalaisistakin kaupoista ihan näillä hakusanoilla. Netistä tilaamalla toki näistäkin liikkeistä löydät ne helpoimmin.
Sitten on vielä tuo kokkolalainen may rain-firma, jolta saa tilaamalla kotimaassa valmistettuja monipuolisia ja halutessa vaikka monivärisiä sadevarusteita joka lähtöön: veneilyyn, puutarhatöihin, metsässä liikkumiseen ja vaikka hiekkalaatikolla lasten kanssa istuskeluun - Mace66
Itse olen etsinyt kunnollista sydvestiä, mistä saa, googlaus ei tuonut kunnon tulosta.
- Mace66
Grundens Sandhamn kirjoitti:
Kävisikö tämä?
http://www.kalastusaitta.fi/tuotteet.html?id=54/319Joo kiitti, näyttää hyvältä! Tukeva eikä semmonen lerppa.
- 200l
Kertakäyttö sade asu : leikkaa 200l jätesäkkiin pään ja käden reijät, ai että on hyvä
Täältä löytyy ainakin vedenpitävät ja saumoistaan kestävät: http://www.matruusi.com
- ammattikalstaja
Mua-tuote Oy sillä on hyvät grundens sadeasut
- Anonyymi
Hei käy uitto kaluston sivuilla sieltä löytyy sadekamppeet kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832214
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1691937Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1831432Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni67988