Aurinko ahdistaa!!!!!!!!!!!

Mulla bibo2 ja lääkkeenä Ketipinor 50mgx2 päivisin ja illalla samaa 300mgx1.Nyt olo levoton ja masentava?!Uskallanko ite nostaa tota poäiväannosta vai käynkö päivystyksessä.?!

8

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normweksoakdj

Joko nostat itse ylemmäksi, tai sitten soitat vaikka lääkärille. Kai sinulla joku hoitotaho on? Terveyskeskuksen päivystyksessä tuskin kannattaa käydä, koska ne pilipali-tohtorit eivät tästä sairaudesta juuri mitään tiedä. Kyllä moni lääkeannoksiaan itse säätelee. Mikä itsestä tuntuu parhaalta.

• ansku1111

Syö vaan paljon lääkettä, paranet.

• OT auttaako ketipinor oikeesti bipoon? Mulla ois 350mg/vrk, mutta en syö, koska olen lukenut haitoista. Muakin ahdistaa lisääntynyt valon määrä ja sekamuotoiset jaksot ovat lisääntyneet. Tosin nyt ei mitään lääkitystä tähän tautiin menossa, eli sekin voi vaikuttaa.

• bipon exä

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä joku bipo on Markolle tehnyt. Bipot helposti polkevat läheisensä jalkoihinsa aivan huomaamattaan. Ihmettelevät sitten, miksi muut ihmiset usein reagoivat niin suurella raivolla ja katkeruudellakin. Mutta myös bipon käytös on usein niin uskomattoman itsekästä, törkeää ja kaiken tuhoavaa, että kyllä siinä monelta ylikävellyltä varmasti usko bipon ihmisyyteen voi helposti kadota. Itse en vihaa bipoja ja viihdynkin toisinaan yhden tai toisen seurassa. Mutta lähelleni en heitä päästä, enkä anna heille mahdollisuutta vaikuttaa elämäni kulkuun millään tavalla. Näin sitä touhua jaksaa, muuten ei.

• ääliööö

Jauha nyt vielä vähän lisää paskaa täällä.. Bipohan on niin yleinen sairaus että niitä pyörii ympärilläsi ihan tusinoittain.

• Filosofian_Maisteri

Luulen, ettei tuolle "Markolle" ole kukaan bipo tehnyt mitään. Luultavasti joku narsisti tai muuten vaan trollaaja sekopää. Onhan se jo ihan selvä, ettei kukaan terve ihminen kirjoittele tuollaista tekstiä. Ei edes katkerana.

• bipon exä

Jos yhteen bipoon läheisesti tutustuu, niin kyllä siinä samalla yleensä tulee muutama muukin bipo tutuksi. Entisen mieheni sukulaisissa heti 2 muuta bipoa, joiden kanssa olen hyvinkin paljon edelleen tekemisissä. Työkavereistakin bipoa löytyy ...

• Der Macher, Totuus

Uskooko täällä kukaan enää bipopaskeiden ihmisyyteen? Siis jos ei ole itse bipoulostetta? Bipo on kuten lapsiinsekaantuja, psykopaatti. Tuhoaa ihmisten elämiä, uskoen olevansa itse vain yhteiskunnan uhri. Näille pitäisi kriminaalilaitoksen jotakin tehdä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe