Blogistaan huomaa että käy kahdesti viikossa jumpassa. Hänelle se on ihan sairaan paljon.
Minusta se on vähän.
Olen koko ikäni käynyt minimi kolmesti viikossa jumpassa. Lisäksi arkiliikunta kuten kävelymatkoja yms.
Ja kun olin raskaana, kävin (iisimmissä) jumpissa vielä viikko kaksi lasketun ajan JÄLKEEN ja kävelin joka paikkaan, tosin hitaammin. Vauva tupsahti maailmaan 2.5 vkoa lasketun ajan jälkeen.
Kuvittelee kai olevansa joku supermamma vaikka suuri osa mammoista liikkuu enemmän mitä hän.
Ilmeisesti ei nuorena ole oikein mitään liikkunut eikä harrastanut urheilua.
Uskomatonta miten normaali arkiliikunta on Martinalle aivan niin superia ja mieletöntä ja oi miten jaksaakaan..
Martinalle kaksi kertaa vkossa liikuntaa on huikeen paljon
20
518
Vastaukset
- Vonx & Veix
Ei se ole sinulta pois, jos M nauttii ihan tavallisesta arkiliikunnassta. Sitäpaitsi on jumppaa ja jumppaa. Kunnon kuntosalitreeni on ihan eri asia kuin "askel, askel, varsahyppy, askel".
En todellakaan tiedä minkälaista treeniä M harjoittaa ja asia on ihan hänen omansa. Sen vain aloittajalle vielä sanoisin, että onhan M:llä myös koira, jota ymmärtääkseni pitää ulkoiluttaa päivittäin.- koiruus
Näyttäisi ainakin kuvien perusteella, että kyseinen koira ei saa paljoakaan liikuntaa, on koira senverran läskissä kunnossa, kuin tynnyri. Kai se viedään pissalle läheisen tolpan juureen ja sitten heti takaisin sisälle. Voi koira parkaa.
- koiraparka
koiruus kirjoitti:
Näyttäisi ainakin kuvien perusteella, että kyseinen koira ei saa paljoakaan liikuntaa, on koira senverran läskissä kunnossa, kuin tynnyri. Kai se viedään pissalle läheisen tolpan juureen ja sitten heti takaisin sisälle. Voi koira parkaa.
Samaan olen kiinnittänyt huomiota.
Liian läski rottikseksi. Jos saisi liikuntaa sen mitä tarvitsee, ei olisi tuollainen possu.
- plääääh
No alettaisko me puhua ja kehua sua täällä sen sijaan että haukutaan Martina Aitolehteä, kun olet niin huikea. Jos kaikki olisivat samalla viivalla, olisit yhtä turha kuin Martina, joten turha täällä itseäs kehua. Eks sulla ole läheisiä jotka antaisi sulle huomiota. Jos sulla on oikeita kunnon juoruja Martinasta, niin kerro, ei ketään kiinnosta kuinka monta kertaa se käy salilla plus sun vertailu siihen.
- Eks okki kivaa
"Eks sulla ole läheisiä jotka antaisi sulle huomiota. "
Eks Martinalla ole läheisiä antamassa huomiota, kun pitää itsestään julkisuuteen tilittää? :) - ei kerkiä...
Eikös se salilla käyntikin ole kallista... tosin mulla ei ole aikaakaan kun olen Työssä käyvä nainen.
- Ilmaista on
ei kerkiä... kirjoitti:
Eikös se salilla käyntikin ole kallista... tosin mulla ei ole aikaakaan kun olen Työssä käyvä nainen.
Olettaisin, että Martinan tasoiselle julkkikselle nuo hoidot ja treenit eivät maksa euron euroa. Kun brändi on noin vahva, niin yrittäjät joutuvat jopa kilpailmaan tähden blogimerkinnöistä.
Tuskin edes Gyylin tytöt voivat olla varmoja superhyvyydestään? Jos palvelu ei miellytä, niin superstatus voi varsin yllättäen siirtyä jollekin toiselle hemmotteluyritykselle. Samalla voisi menettää myös Martinan tuomat asiakassuhteet. Tuollainen uhka tekee nöyräksi. - xxx
ei kerkiä... kirjoitti:
Vanha tekosyy! Tarkoittaa; et halua käydä salilla mikä tietysti on ihan ok. Mutta olen työssä käyvä nainen myös ja minulla on aikaa käydä salilla eikä se edes niin kallista ole. On paljon kalliimpia harrastuksia.
- heh,,,
xxx kirjoitti:
Vanha tekosyy! Tarkoittaa; et halua käydä salilla mikä tietysti on ihan ok. Mutta olen työssä käyvä nainen myös ja minulla on aikaa käydä salilla eikä se edes niin kallista ole. On paljon kalliimpia harrastuksia.
Töitäkin on niin monenlaisia :D
- XD
Ilmaista on kirjoitti:
Olettaisin, että Martinan tasoiselle julkkikselle nuo hoidot ja treenit eivät maksa euron euroa. Kun brändi on noin vahva, niin yrittäjät joutuvat jopa kilpailmaan tähden blogimerkinnöistä.
Tuskin edes Gyylin tytöt voivat olla varmoja superhyvyydestään? Jos palvelu ei miellytä, niin superstatus voi varsin yllättäen siirtyä jollekin toiselle hemmotteluyritykselle. Samalla voisi menettää myös Martinan tuomat asiakassuhteet. Tuollainen uhka tekee nöyräksi.Tuo oli nyt kyllä varmasti sarkasmia?! "Martinan tasoiselle julkkikselle...". "joutuvat jopa kilpailemaan..."... Mutta tämä oli huippu: "Martinan tuomat asiakassuhteet"!!! Sehän karkoittaa asiakkaat paikasta kuin paikasta. ihmiset halveksivat tuollaista pummia, joka elää toisten verorahoilla eikä tee töitä. Ei voi edes omistaa mitään kun kaikki velat maksamatta ja ulosotossa. Jää koko ajan valheista kiinni ja elää omassa harhaisessa mielikuvitusmaailmassa. Puhumattakaan hänen järkyttävästä käytöksestään.
- ...
heh,,, kirjoitti:
Töitäkin on niin monenlaisia :D
Niin on ja se (media)huoraaminen ei arvostetuimmasta päästä...
- Aprils fools!
Ilmaista on kirjoitti:
Tuskin edes Gyylin tytöt voivat olla varmoja superhyvyydestään? Jos palvelu ei miellytä, niin superstatus voi varsin yllättäen siirtyä jollekin toiselle hemmotteluyritykselle. Samalla voisi menettää myös Martinan tuomat asiakassuhteet. Tuollainen uhka tekee nöyräksi.juu, tänään on aprillipäivä... XD Mutta aika ovelaa piilovittuilua.
- hei oikeesti!
Eks okki kivaa kirjoitti:
"Eks sulla ole läheisiä jotka antaisi sulle huomiota. "
Eks Martinalla ole läheisiä antamassa huomiota, kun pitää itsestään julkisuuteen tilittää? :)No ei sillä ole, mut ketä kiinnostaa joku äitihenkilö jokaa lukee Martinan blogia, ja sit vertailee vielä itseään siihen. Kaikki tietää miten säälittävä Martina on.
- 18+9
ooksä tosissas?Marttiinan tuomat asiakassuhteet???!!!
- Ei osaa lukea vai?
Kuules pikku pikku idiootti, minä en halua huomiota. Saan sitä oikein tarpeeksi, ei mitään syytä saada sitä mistään. Itsetuntoni on myös siinä määrin kunnossa, etten tarvitse sitä yhtään enempää, kuten esim. Martina tarvitsee.
Kun et osaa lukea, ehkä olet juuri yläasteen käynyt, katsos kun SUURIN OSA mammoista käy monta monta kertaa viikossa jumpissa. En suinkaan minä vain. Kuten laitoin. Olen täysin keskivertoa siinä suhteessa. Sen sijaan Martina kuvittelee olevansa supermamma, kun vääntyy salin suuntaan huikeat kaksi kertaa viikossa. Joka taas on naurettavaa kehua itseään jonain erikoisuutena, oi voi, kaksi kertaa viikossa.- jajjajajajjajajajjaa
HHAHAHHAAA, ilmeisesti aprillipila tuo "Martinasta voidaan jopa kilpailla".
Aprillipäivä.
Martinaa eivät huoli kuin muutamat yritykset listoilleen, siksipä niistä pitää hulluna kiinni. - aika huonoa bisnestä
jajjajajajjajajajjaa kirjoitti:
HHAHAHHAAA, ilmeisesti aprillipila tuo "Martinasta voidaan jopa kilpailla".
Aprillipäivä.
Martinaa eivät huoli kuin muutamat yritykset listoilleen, siksipä niistä pitää hulluna kiinni.Ja ne yritykset, jotka jossain tekemisissä tuon aitolehmän kanssa ovat kohta vaikeuksissa kun eihän kukaan terve ja täysjärkinen halua olla sellaisten firmojen kanssa tekemisissä...
- toimittaja
Nyt on kuun alku siideri-mummu on saanut hilloa. Ja siidereissään kirjoitteleepi
tänne. Huomenna taas on uutta puolustus puhetta kun mummu köpöttelee
hakemaan siideriä ja pääsee käyntiin. - Mii maiself and
Onko niin että nämä viestit mitä tänne on kuun vaihteessa ilmestyneet, kaikenlaisia "ootte niin sairaita stalkkeja, kateellisia, pitäkää päänne kiinni", melkein joka viestijonoon ja jokaisena vuorokauden aikana, ovatkin sen äidiltä? Mikä tämä juttu on, kun osa tänne vinkkiä laittanut, onko hänen äidillään joku alko-ongelma?
- ekonomi
Kyl maar on yh-mam litkuttelee siideriä ja on muutenkin pihalla
tavallisista asioista. Missä siideri mutsin lapsien isät ovat??????????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999