Osallistuin Wixawinin järjestämään kilpailuun (huom.) netissä ja lähetin 29.07.20011 Wixawinille puhelimitse tekstiviestin, jossa luki ”OK”.
31.102011 Wixawiniltä tuli viesti, jossa luki seuraavasti: ”Tsekkaa uusimmat sisällöt: soittarit, pelit, taustakuvat muuta! 4 e/vast.otettu viesti. Tiedot 0961160. Lopetus tekstaa stop nroon 17270.”
Sama viesti tuli 28.11.20011, 04.01.2012, 16.01.2012 ja 06.02.2012. En reagoinut viesteihin mitenkään: en lähettänyt minkäälaisia viestejä numeroihin.
05.03.2012 puhelinoperaattorilta tuli seuraava viesti: ”Liittymäsi saldo ei ole riittävä palvelun tilaamiseen (Wixawinin) numerosta 17270.”
Minulla on prepaidliittymä ja viesti viittaa siihen, että Wixawinin lukuun on mahdollisesti tehty joitakin veloituksia siitä huolimatta, että en ole lähettänyt mitään vastausviestejä tms.
Lähetin 05.03.2012 viestin, jossa luki ”Stop”, numeroon 17270, jonka jälkeen sain seuraavan viestin Wixawiniltä: ”Olemme vastaanottaneet irtisanoutumisviestisi. Jäsenyytesi irtisanotaan muutaman minuutin kuluessa.”
En tiennyt ”jäsenyydestä”, enkä ollut lähettänyt mitään vastausviestejä – olin ainoastaan osallistunut Wixawinin järjestämään kilpailuun.
Varmistaakseni, että pääsen varmasti eroon Wixawinin viesteistä vaihdoin puhelinnumeroa. Tästedes tulen olemaan tosi tarkka kenelle ilmoitan puhelinnumeroni.
"Jäsenyys" eikä kilpailu
4
123
Vastaukset
- You mad? :O
No hyvä että pääsit eroon ongelmasta. En oikein ymmärrä pointtiasi. En voi todeta muuta kuin mikset eronnut aiemmin, vaikka tarkasti ilmoitettiin, kuinka kallista wixawin kilpailu/mainos on? Viestistäsi ymmärtää, että olet hyväksynyt nuo ehdot, kun olet laittanut vahvistusviestin OK. Tuossahan selkeästi ilmaistaan, että vastaanotettu viesti maksaa 4€/kpl, ja miten tuon saa irtisanottua.
- You mad? :O
Muistan myös, että kerran selailin juuri tuota kilpailua. Sivulla oli jollain muutaman pikselin kokoisella fontilla, että kilpailuun osallistuminen merkitsee maksullisen palvelun tilausta.
Mitä olen oppinut - osallistun vain kauppojen virallisilla sivustoilla oleville OIKEILLE kilpailuille, tai kaupoissa oleviin kilpailuihin. Silloinkin luen tarkoin säännöt. Pari kertaa olen voittanutkin oikeissa kaupoissa olevissa oikeissa kilpailuissa. Gigantista olen 5-7 vuotta sitten voittanut kaksi n. 25€ lahjakorttia kaupassa olleesta mielipidekyselystä.
Äitini kännykkään tuli pari vuotta sitten itsestään Wixawinin vahvistusviesti. Hän ei vastannut siihen mitään eikä tähän mennessä laskuja/maksuja ole tullut. Eikä hän ikinä ole sillä sivustolla käynyt.
Todella ikäviä nämä "kilpailut". Nykyisin rellastaa voitalahjakortti.com - niminen sivusto. Karttakaa sitä kuin ruttoa. Sivusto ratsastaa tunnettujen kodinkoneliikkeiden kustannuksella ja houkutelee rekisteröitymään lahjakorttikilpailuun. Osallistuessa sivusto saattaa suorittaa kyselyn, eli pläjäisee jotain kysymyksiä joihin vastaaminen on 2€/kpl. hintaista. Kaikille ei maksua ole tullut, vaan sen sijaan sähköpostiin on ryöppynyt vaikka mitä roskaa.
- jotainrajaaa
Nimenomaan. Tottakai kun menit vastaamaan ok, niin sat noita maksullisia viestyejä niin kauan kuin sen palvelun lopetat. Tuohan nimenomaan on tuollainen palvelu, josta saa soittareita ynä muuta kuraa ihan sairaaseen hintaan, ja kun nuo viestit vielä maksavat niin paljon niin miksi liityit tuollaiseen tekstarri rahastukseen. Tyhmyydestä sakotetaan.
Vai ajattelitko, että nuo viestit maksavat vähemmän. Jyllä siellä on tieto, että viestit maksavat 4 euroa viestiltä.- You mad? :O
Onneksi en ole ikinä tuohon liittynyt. Sen sijaan olen saanut sydämentykytyksiä voitalahjakortti.com sivustosta. Onneksi en rekisteröitynyt sinne, sillä sieltäkin voi varomattomasti saada vaikka mitä laskua. Tai vähintään roskapostia sähköpostiin, kännykkään ja postiluukkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 604011
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513590
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413345Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232516
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo632409